„Piękne, sportowe emocje”. W Gdańsku zakończył się turniej dla młodych piłkarzy
Za nami turniej piłkarski NUMBER ONE CUP. W rywalizacji o miano najlepszego zespołu w kategorii wiekowej 13 lat wzięli udział młodzi piłkarze z 18 klubów. Wielki finał rozgrywek odbył się w niedzielę 28 listopada w Gdańsku. Podczas zawodów nie zabrakło emocji, ducha sportowej walki, a przede wszystkim dobrej zabawy. Zwycięzcą turnieju została drużyna Juventus Turin.
Turniej NUMBER ONE CUP odbył się w dniach 26-28 listopada w Hali Piłkarskiej Olimpijski Football Club przy ul. Meissnera 5 w Gdańsku. Do rozgrywek przystąpiło 18 młodzieżowych klubów, m.in. FC Porto, Juventus Turin, Paris Saint Germain, Legia Warszawa, czy Akademia Piłkarska Jaguar Gdańsk. W decydujących meczach nie brakowało emocji, drużyny zacięcie walczyły o wygraną, a o wyniku musiały zadecydować rzuty karne. Ostatecznie zwycięzcą turnieju został klub Juventus Turin. Drugie miejsce wywalczyła drużyna Legia Warszawa, a na trzecim stopniu podium stanął zespół PSV Eindhoven.
Tegoroczny turniej spotkał się z dużym zainteresowaniem w Internecie. Na profilu facebookowym NUMBER ONE CUP relacje z meczów śledziło ponad 2 tys. osób, a łączny zasięg postów przekroczył ponad 33 tys. użytkowników. Finałowe rozgrywki można było również oglądać na żywo na kanale społecznościowym Live Adventure. Transmisja online zgromadziła łącznie 33 758 wyświetleń.
Ideą przyświecającą wydarzeniu była integracja społeczności młodych adeptów piłki nożnej. Spotkanie pozwoliło uczestnikom nie tylko wymienić sportowe doświadczenia, ale także nawiązać nowe znajomości. Turniej NUMBER ONE CUP promuje tym samym otwartość na innych i pokazuje, że pomimo pochodzenia z różnych krajów czy mówienia różnymi językami – młodych ludzi łączy wspólna pasja do sportu.
Organizatorami turnieju piłkarskiego byli Hotel Number One by Grano, a także Live Adventure i Akademia Piłkarska Jaguar Gdańsk. Wydarzeniu partnerowali również Miasto Gdańsk, Gdański Ośrodek Sportu, Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku oraz Gdańska Organizacja Turystyczna. Patronat medialny nad rozgrywkami objęły z kolei Polski Związek Piłki Nożnej, Lechia.Net, W Okienko. Sponsorami tegorocznej edycji turnieju zostały firmy z grupy Dekpol - Dekpol Budownictwo Sp. z o.o. oraz Dekpol Deweloper Sp. z o.o, Ostromecko, PepsiCo, Eco Club oraz Ekoncept.
Więcej informacji nt. turnieju można znaleźć na stronach:
https://www.granohotels.pl/number-one-cup/2019
https://www.facebook.com/NumberOneCupGdansk/

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.