„Piękne, sportowe emocje”. W Gdańsku zakończył się turniej dla młodych piłkarzy
Za nami turniej piłkarski NUMBER ONE CUP. W rywalizacji o miano najlepszego zespołu w kategorii wiekowej 13 lat wzięli udział młodzi piłkarze z 18 klubów. Wielki finał rozgrywek odbył się w niedzielę 28 listopada w Gdańsku. Podczas zawodów nie zabrakło emocji, ducha sportowej walki, a przede wszystkim dobrej zabawy. Zwycięzcą turnieju została drużyna Juventus Turin.
Turniej NUMBER ONE CUP odbył się w dniach 26-28 listopada w Hali Piłkarskiej Olimpijski Football Club przy ul. Meissnera 5 w Gdańsku. Do rozgrywek przystąpiło 18 młodzieżowych klubów, m.in. FC Porto, Juventus Turin, Paris Saint Germain, Legia Warszawa, czy Akademia Piłkarska Jaguar Gdańsk. W decydujących meczach nie brakowało emocji, drużyny zacięcie walczyły o wygraną, a o wyniku musiały zadecydować rzuty karne. Ostatecznie zwycięzcą turnieju został klub Juventus Turin. Drugie miejsce wywalczyła drużyna Legia Warszawa, a na trzecim stopniu podium stanął zespół PSV Eindhoven.
Tegoroczny turniej spotkał się z dużym zainteresowaniem w Internecie. Na profilu facebookowym NUMBER ONE CUP relacje z meczów śledziło ponad 2 tys. osób, a łączny zasięg postów przekroczył ponad 33 tys. użytkowników. Finałowe rozgrywki można było również oglądać na żywo na kanale społecznościowym Live Adventure. Transmisja online zgromadziła łącznie 33 758 wyświetleń.
Ideą przyświecającą wydarzeniu była integracja społeczności młodych adeptów piłki nożnej. Spotkanie pozwoliło uczestnikom nie tylko wymienić sportowe doświadczenia, ale także nawiązać nowe znajomości. Turniej NUMBER ONE CUP promuje tym samym otwartość na innych i pokazuje, że pomimo pochodzenia z różnych krajów czy mówienia różnymi językami – młodych ludzi łączy wspólna pasja do sportu.
Organizatorami turnieju piłkarskiego byli Hotel Number One by Grano, a także Live Adventure i Akademia Piłkarska Jaguar Gdańsk. Wydarzeniu partnerowali również Miasto Gdańsk, Gdański Ośrodek Sportu, Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku oraz Gdańska Organizacja Turystyczna. Patronat medialny nad rozgrywkami objęły z kolei Polski Związek Piłki Nożnej, Lechia.Net, W Okienko. Sponsorami tegorocznej edycji turnieju zostały firmy z grupy Dekpol - Dekpol Budownictwo Sp. z o.o. oraz Dekpol Deweloper Sp. z o.o, Ostromecko, PepsiCo, Eco Club oraz Ekoncept.
Więcej informacji nt. turnieju można znaleźć na stronach:
https://www.granohotels.pl/number-one-cup/2019
https://www.facebook.com/NumberOneCupGdansk/

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Gwiazdy: Scena polityczna stała się ringiem, a politycy nie szanują siebie nawzajem. Każdy ma prawo widzieć świat inaczej
Nie milkną echa wyborów prezydenckich, a wynik starcia o fotel głowy państwa wciąż jest szeroko komentowany, tym bardziej że wciąż pojawiają się kolejne informacje o anomaliach w komisjach wyborczych i nieprawidłowościach podczas liczenia głosów. To budzi kontrowersje, tym bardziej że zwycięzca miał minimalną przewagę nad kontrkandydatem. Iwona Guzowska i Qczaj zauważają, że w dzisiejszych czasach politycy nie szanują siebie nawzajem i nie potrafią ze sobą rozmawiać, dlatego tak trudno jest im osiągnąć kompromis. Z kolei Damian Janikowski dodaje, że podziały na górze przenoszą się na nastroje społeczne.
Konsument
ZUS zatwierdził standardy dofinansowania posiłków dla pracowników. To nowy rozdział w firmowych benefitach

W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków zawodowych ZUS oficjalnie zatwierdził katalog standardów dotyczących dofinansowania posiłków pracowniczych. Po stronie pracodawcy ogranicza to formalności do minimum – świadczenia żywieniowe mogą być wyłączone z ZUS do kwoty 450 zł miesięcznie pod warunkiem, że firma wdroży określone rozwiązania. Z kolei dla pracowników oznacza to odczuwalne wsparcie domowego budżetu.
Transport
Bolt rozpoczyna szkolenia z bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Będzie wprowadzać także nowe funkcje bezpieczeństwa

W I kwartale br. na polskich drogach było bezpieczniej niż rok wcześniej, ale wciąż jest jeszcze wiele do poprawy – wynika z danych Policji. W poprawę bezpieczeństwa na drogach angażuje się Bolt, organizując szkolenia dla partnerów flotowych firmy, z których finalnie skorzystają kierowcy taksówek. Cykl zajęć poprowadzą eksperci Centrum Inicjatyw Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Bolt podkreśla, że działania na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym to element wartego 100 mln euro globalnego programu inicjatyw na rzecz poprawy bezpieczeństwa przejazdów zamawianych przez aplikację firmy.