Podejmij wyzwanie i weź udział w Suunto World Vertical Week.

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
W dniach 1-7 marca 2021 roku na całym świecie odbędzie się Suunto World Vertical Week. To wyjątkowe wydarzenie i wyzwanie dla wszystkich aktywnych, którzy kochają piąć się w górę.
Suunto World Vertical Week. Podejmij wyzwanie i pnij się w górę.
Pierwszy tydzień marca będzie należał do miłośników górskich wypraw. Suunto World Vertical Week to wyzwanie, które podjąć może każdy. To także możliwość pokonywania własnych granic, regularny trening i wielka przygoda.
Wyzwanie polega na tym, aby w dniach 1 - 7 marca zaplanować wyjścia na wybrane przez siebie trasy górskie. To doskonała okazja na odkrywanie nowych pagórków, wzniesień i gór. Na nartach, pieszo, na rowerze - wspinaj się i poczuj radość z odbytych wypraw
Uczestnicy biorący udział w wydarzeniu, wspierają również swoją ojczyznę. Na koniec tygodnia, po zliczeniu wyników dowiemy się, który kraj dotarł najwyżej oraz jakie dyscypliny sportowe okazały się najbardziej popularne.
Ponadto w ramach wydarzenia organizowany jest konkurs fotograficzny, w którym można wygrać wyjątkowy zegarek sportowy Suunto 9 Baro.
Suunto World Vertical Week. Jak wziąć udział?
Aby wziąć udział w Suunto World Vertical Week 2021 oraz konkursie fotograficznym, wystarczy pobrać, a następnie uruchomić aplikację Suunto i kliknąć kartę Vertical Week w skrzynce odbiorczej (kliknij symbol dzwonka na górze ekranu).
Po wykonaniu wyzwania wystarczy między 1 a 8 marca udostępnić na Instagramie zdjęcie z nakładką danych aplikacji Suunto oraz użyć tagów @suunto @zegarownia_pl i #polandverticalweek.
Zainspiruj innych, pokaż coś ciekawego i wygraj zegarek Suunto 9 Baro.
Suunto World Vertical Week. Zegarek i aplikacja Suunto
Zdobywanie szczytów w ramach World Vertical Week może być łatwiejsze i bezpieczniejsze dzięki aplikacji oraz zegarkom marki Suunto. To idealny moment na poznanie ich możliwości i przydatnych funkcji. Oto niektóre z nich:
- Dostęp do profilu wysokości trasy, aby sprawdzić, ile jeszcze pozostało do szczytu.
- Nakładki na zdjęcia z określonymi parametrami wypraw - dostępne w bezpłatnej aplikacji - pozwolą stworzyć doskonałą pamiątkę z odbytych wycieczek.
- Funkcja Climb Suunto Plus, która zapewnia dane dotyczące treningu w czasie rzeczywistym
- Dane dotyczące tętna, które pomogą rozplanować wysiłek na trasie oraz wyznaczyć odpowiednią prędkość podczas podejść.
Tak więc do dzieła - Adventure starts here!

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.