Komunikaty PR

Podejmij wyzwanie i weź udział w Suunto World Vertical Week.

2021-02-26  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

W dniach 1-7 marca 2021 roku na całym świecie odbędzie się Suunto World Vertical Week. To wyjątkowe wydarzenie i wyzwanie dla wszystkich aktywnych, którzy kochają piąć się w górę.

 

Suunto World Vertical Week. Podejmij wyzwanie i pnij się w górę.

Pierwszy tydzień marca będzie należał do miłośników górskich wypraw. Suunto World Vertical Week to wyzwanie, które podjąć może każdy. To także możliwość pokonywania własnych granic, regularny trening i wielka przygoda.

Wyzwanie polega na tym, aby w dniach 1 - 7 marca zaplanować wyjścia na wybrane przez siebie trasy górskie. To doskonała okazja na odkrywanie nowych pagórków, wzniesień i gór. Na nartach, pieszo, na rowerze - wspinaj się i poczuj radość z odbytych wypraw

Uczestnicy biorący udział w wydarzeniu, wspierają również swoją ojczyznę. Na koniec tygodnia, po zliczeniu wyników dowiemy się, który kraj dotarł najwyżej oraz jakie dyscypliny sportowe okazały się najbardziej popularne.

Ponadto w ramach wydarzenia organizowany jest konkurs fotograficzny, w którym można wygrać wyjątkowy zegarek sportowy Suunto 9 Baro.

 

Suunto World Vertical Week. Jak wziąć udział?

Aby wziąć udział w Suunto World Vertical Week 2021 oraz konkursie fotograficznym, wystarczy pobrać, a następnie uruchomić aplikację Suunto i kliknąć kartę Vertical Week w skrzynce odbiorczej (kliknij symbol dzwonka na górze ekranu).

Po wykonaniu wyzwania wystarczy między 1 a 8 marca udostępnić na Instagramie zdjęcie z nakładką danych aplikacji Suunto oraz użyć tagów @suunto @zegarownia_pl i #polandverticalweek.

Zainspiruj innych, pokaż coś ciekawego i wygraj zegarek Suunto 9 Baro.

 

Suunto World Vertical Week. Zegarek i aplikacja Suunto

Zdobywanie szczytów w ramach World Vertical Week może być łatwiejsze i bezpieczniejsze dzięki aplikacji oraz zegarkom marki Suunto. To idealny moment na poznanie ich możliwości i przydatnych funkcji. Oto niektóre z nich:

 

  • Dostęp do profilu wysokości trasy, aby sprawdzić, ile jeszcze pozostało do szczytu.
  • Nakładki na zdjęcia z określonymi parametrami wypraw - dostępne w bezpłatnej aplikacji - pozwolą stworzyć doskonałą pamiątkę z odbytych wycieczek.
  • Funkcja Climb Suunto Plus, która zapewnia dane dotyczące treningu w czasie rzeczywistym
  • Dane dotyczące tętna, które pomogą rozplanować wysiłek na trasie oraz wyznaczyć odpowiednią prędkość podczas podejść.

 

Tak więc do dzieła - Adventure starts here!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.