Komunikaty PR

Polbruk SA partnerem Międzynarodowego Festiwalu Sportów Plażowych 2021

2021-09-04  |  21:10
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Nowakowska
Tok Tok

Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl
Do pobrania jpg ( 0.19 MB )

Polbruk SA już po raz kolejny jest partnerem Międzynarodowego Festiwalu Sportów Plażowych. W dniach 2-12 września 2021 na warszawskiej plaży Wilanów odbędą się rozgrywki i turnieje gwarantujące mnóstwo sportowych emocji.

 

Aktywność fizyczna to klucz do zdrowia, dlatego w trosce o nie, Polbruk nieustannie propaguje ideę Wellbeing wśród pracowników, ich rodzin i całego społeczeństwa oraz angażuje się w inicjatywy, które mogą pomóc w promowaniu sportu i aktywnego stylu życia. Firmie zależy nie tylko na aktywizacji dorosłych, ale również dzieci i młodzieży. W ubiegłych latach festiwalowe mecze rozgrywane były w Krakowie i Kielcach, a w tym roku przeniosły się do stolicy na Plażę Wilanów. Międzynarodowy Festiwal Sportów Plażowych 2021 rozpocznie się prestiżowym turniejem 2021 FIVB Beach Volleyball World Tour Warsaw presented by ORLEN Paliwa czyli turniejem w siatkówce plażowej mężczyzn pod auspicjami FIVB Volleyball World. W turnieju głównym zawodów wystąpi 12 par, m.in. reprezentanci Polski oraz 16 zespołów walczących o zwycięstwo. W zmaganiach wezmą udział znakomici siatkarze. Warszawski Festiwal został doceniony przez Europejską Konfederację Piłki Siatkowej (CEV) i znalazł się na liście najważniejszych europejskich imprez siatkarskich. Podczas festiwalu rozegrane zostaną turnieje w czterech plażowych dyscyplinach sportowych: plażowej piłce siatkowej, plażowej piłce nożnej, plażowej piłce ręcznej oraz w tenisie plażowym W ramach festiwalu organizowany jest także Polbruk Młodzieżowy Festiwal Sportów Plażowych w siatkówkę plażową i piłkę nożną plażową dziewcząt oraz chłopców.

 

Sporty plażowe cieszą się dużą sympatią i z roku na roku przyciągają coraz większą liczbę fanów i kibiców.  Na sympatyków sportowych emocji czeka również moc atrakcji i szereg imprez towarzyszących: rozgrywki dzieci i młodzieży, nocne mecze z udziałem gwiazd, m.in. mecz siatkówki plażowej czterech halowych Mistrzów Świata z czterema plażowymi Mistrzami Świata, pokazy pirotechniczne oraz Beach Party w stylu latino. Organizatorzy przygotowali również wiele atrakcji dla najmłodszych: zajęcia z minisiatkówki, stacje sportowe, tory przeszkód, dmuchańce i trampoliny.

 

Organizatorem imprezy jest Międzynarodowe Centrum Sportów Plażowych, a największym propagatorem i popularyzatorem spotów plażowych w Polsce - mistrz świata w siatkówce halowej 2014, Paweł Zagumny,

Zawodnikom życzymy wygranej, a pozostałych gorąco zachęcamy do wspólnego kibicowania i przeżywania sportowych emocji.

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Polbruk S.A. – to największy obecnie producent kostki brukowej, płyt betonowych oraz małej architektury w Polsce, stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów – Kostki i płyty, Architektura oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce. Polbruk SA jest laureatem nagrody Superbrands Polska 2020.

O firmie

www.polbruk.pl

www.facebook.com/polbruk

www.instagram.com/polbruk_inspirujemy/

www.facebook.com/JestemFachowcem

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tok Tok
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.