Port Łódź kibicuje Biało - Czerwonym

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
W najbliższy piątek (11 czerwca) ruszają Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Wszystkie bezpośrednie transmisje meczów oraz powtórki rozgrywek będzie można oglądać także w Porcie Łódź.
Dla miłośników sportowych emocji Port Łódź przygotował niespodziankę. Na czas Euro 2020 (2021) w strefie restauracyjnej Centrum pojawią się dwa duże ekrany, na których będzie można śledzić na żywo wszystkie piłkarskie rozgrywki, a także obejrzeć powtórki meczów. Ekrany zostaną umiejscowione tak by z każdej części strefy restauracyjnej - także z tarasu zewnętrznego - zapewnić kibicom komfortowe oglądanie Mistrzostw.
Strefa restauracyjna Portu Łódź wydłuży na czas trwania Euro 2020 (2021) godziny pracy, zatem wszystkie mecze będzie można obejrzeć korzystając jednocześnie z oferty gastronomicznej. Dodatkowo w dni, kiedy w Mistrzostwach grać będzie Polska Reprezentacja, na Foodcourcie rozdawane będą biało – czerwone gadżety, które umilą wspólne kibicowanie polskiej drużynie.
Biało – Czerwoni pierwsze mecze rozegrają:
14 czerwca (poniedziałek) o godzinie 18:00 ze Słowacją
19 czerwca (sobota) o godzinie 21:00 z Hiszpanią
23 czerwca (środa) o godzinie 18:00 ze Szwecją

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.