Porusz swój umysł z ASICS podczas 21. Cracovia Maratonu
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Polsce – Cracovia Maraton, którego 21. edycja odbędzie się 14 kwietnia br. Biegowy weekend w stolicy Małopolski zdominuje hasło „Move your mind”, czyli „Porusz swój umysł”.
Kampanijne hasło naszej marki odnosi się do filozofii założycielskiej – „w zdrowym ciele, zdrowych duch”, które jest aktualne jak nigdy wcześniej. Nie tylko biegacze, ale również wszyscy entuzjaści aktywności fizycznej doświadczają mentalnych korzyści wynikających z uprawiania sportu. Nasze globalne badania jednoznacznie wskazują, że istnieje nierozerwalna więź pomiędzy ruchem a dobrostanem psychicznym. „Porusz swój umysł” nawiązuje nie tylko do aspektów fizycznych, ale także do kwestii mentalnych, na które sport ma bezpośredni, pozytywny wpływ – mówi Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Dla wszystkich uczestników i kibiców maratonu w Krakowie ASICS przygotował dedykowane stoisko w strefie expo, gdzie będzie można znaleźć najnowszą kolekcję odzieży i obuwia biegowego. Na stoisku będzie także dostępna „Ściana marzeń”, na której biegacze będą mogli zapisać swoje cele na weekendowe starty w Krakowie.
W ramach sponsoringu technicznego, marka wyprodukowała koszulki przeznaczone na królewski dystans oraz Bieg Nocny, który odbędzie się dzień wcześniej, w sobotę. Zostały one wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, a grafiki prezentują kultowe krakowskie zabytki – Bazylikę Mariacką (maraton) i Zamek Królewski na Wawelu (Bieg Nocny). Koszulki na oba dystanse będzie można nabyć w cenie detalicznej 80 zł w biurze zawodów.
Biuro zawodów to również miejsce, w którym będzie można przetestować najnowsze buty do biegania ASICS – GEL-NIMBUS 26, NOVABLAST 4 czy GEL-KAYANO 30. Dodatkową atrakcją będzie możliwość skorzystania z analizy biegowego kroku za pomocą systemu RUN ANALYZER. W sobotę odbędzie się natomiast panel edukacyjny „Różne Twarze Maratonu”, organizowany wspólnie przez ASICS i Sklep Biegacza.
Harmonogram panelu:
12:05-12:20 — Pierwszy maraton – i co dalej? Jak nie zepsuć debiutu maratońskiego? – Michał Ptak – ASICS FrontRunner
12:35-12:50 – Jak zawalczyć o rekord życiowy w maratonie? – Izabela Paszkiewicz – polska lekkoatletka specjalizująca się w biegach długodystansowych, ambasadorka marki ASICS
12:50-13:05 – Jak biega głowa – mentalne aspekty biegania – Monika Świątek – psycholog sportu, trenerka mentalna, ASICS FrontRunner
13:25-13:40 – O, (s)kurcze! Jak radzić sobie ze skurczami i kontuzjami? – Kacper Piech – trener biegania, ASICS FrontRunner
14:00-14:20 – Biegiem przez życie – Jerzy Skarżyński – maratończyk, trener, były reprezentant Polski, ambasador marki ASICS.
14:20-14:35 – Pizza czy kebab po maratonie? – Monika Czyż-Cupryś – dietetyk, ASICS FrontRunner
Specjalna strefa kibicowania ASICS zostanie zlokalizowana na 40. km niedzielnego maratonu. Będą ją tworzyć między innymi przyjaciele marki oraz członkowie globalnej społeczności biegowej, ASICS FrontRunner Poland. Na strefie nie zabraknie również motywującej muzyki, inspirujących haseł i dużo dobrej energii skierowanej do biegaczy na ostatnich metrach maratonu.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.