Porusz swój umysł z ASICS podczas 21. Cracovia Maratonu
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Polsce – Cracovia Maraton, którego 21. edycja odbędzie się 14 kwietnia br. Biegowy weekend w stolicy Małopolski zdominuje hasło „Move your mind”, czyli „Porusz swój umysł”.
Kampanijne hasło naszej marki odnosi się do filozofii założycielskiej – „w zdrowym ciele, zdrowych duch”, które jest aktualne jak nigdy wcześniej. Nie tylko biegacze, ale również wszyscy entuzjaści aktywności fizycznej doświadczają mentalnych korzyści wynikających z uprawiania sportu. Nasze globalne badania jednoznacznie wskazują, że istnieje nierozerwalna więź pomiędzy ruchem a dobrostanem psychicznym. „Porusz swój umysł” nawiązuje nie tylko do aspektów fizycznych, ale także do kwestii mentalnych, na które sport ma bezpośredni, pozytywny wpływ – mówi Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Dla wszystkich uczestników i kibiców maratonu w Krakowie ASICS przygotował dedykowane stoisko w strefie expo, gdzie będzie można znaleźć najnowszą kolekcję odzieży i obuwia biegowego. Na stoisku będzie także dostępna „Ściana marzeń”, na której biegacze będą mogli zapisać swoje cele na weekendowe starty w Krakowie.
W ramach sponsoringu technicznego, marka wyprodukowała koszulki przeznaczone na królewski dystans oraz Bieg Nocny, który odbędzie się dzień wcześniej, w sobotę. Zostały one wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu, a grafiki prezentują kultowe krakowskie zabytki – Bazylikę Mariacką (maraton) i Zamek Królewski na Wawelu (Bieg Nocny). Koszulki na oba dystanse będzie można nabyć w cenie detalicznej 80 zł w biurze zawodów.
Biuro zawodów to również miejsce, w którym będzie można przetestować najnowsze buty do biegania ASICS – GEL-NIMBUS 26, NOVABLAST 4 czy GEL-KAYANO 30. Dodatkową atrakcją będzie możliwość skorzystania z analizy biegowego kroku za pomocą systemu RUN ANALYZER. W sobotę odbędzie się natomiast panel edukacyjny „Różne Twarze Maratonu”, organizowany wspólnie przez ASICS i Sklep Biegacza.
Harmonogram panelu:
12:05-12:20 — Pierwszy maraton – i co dalej? Jak nie zepsuć debiutu maratońskiego? – Michał Ptak – ASICS FrontRunner
12:35-12:50 – Jak zawalczyć o rekord życiowy w maratonie? – Izabela Paszkiewicz – polska lekkoatletka specjalizująca się w biegach długodystansowych, ambasadorka marki ASICS
12:50-13:05 – Jak biega głowa – mentalne aspekty biegania – Monika Świątek – psycholog sportu, trenerka mentalna, ASICS FrontRunner
13:25-13:40 – O, (s)kurcze! Jak radzić sobie ze skurczami i kontuzjami? – Kacper Piech – trener biegania, ASICS FrontRunner
14:00-14:20 – Biegiem przez życie – Jerzy Skarżyński – maratończyk, trener, były reprezentant Polski, ambasador marki ASICS.
14:20-14:35 – Pizza czy kebab po maratonie? – Monika Czyż-Cupryś – dietetyk, ASICS FrontRunner
Specjalna strefa kibicowania ASICS zostanie zlokalizowana na 40. km niedzielnego maratonu. Będą ją tworzyć między innymi przyjaciele marki oraz członkowie globalnej społeczności biegowej, ASICS FrontRunner Poland. Na strefie nie zabraknie również motywującej muzyki, inspirujących haseł i dużo dobrej energii skierowanej do biegaczy na ostatnich metrach maratonu.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.