Komunikaty PR

RakReaton – lecimy po milion kilometrów!

2020-10-02  |  10:20
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.23 MB )

Bierzesz udział w wyzwaniu i zastanawiasz się, czy Twoje zaangażowanie przynosi efekty? Jak najbardziej! Widząc, że akcja dopiero nabiera tempa i z każdym dniem rośnie grono dołączających do RakReatonu, organizatorzy zdecydowali o przedłużeniu społecznej rywalizacji. Dzięki temu 100 tysięcy złotych trafi na leczenie dzieci chorych na nowotwory w klinice Przylądek Nadziei.

 

Początkowo wyzwanie miało trwać do końca września, jednak udało się zebrać ok. trzy czwarte z założonego celu. W październiku więc jest jeszcze szansa, aby dobiegać, dochodzić i dojeździć w RakReatonie brakujące kilometry.

- Energia, jaką udało się nam razem stworzyć, jest niepowtarzalna. Wiemy, że możemy razem zdziałać jeszcze dużo dobrego dla dzieciaków walczących z rakiem. Aby nie zmarnować dotychczasowego zaangażowania ponad 6000 ludzi, postanowiliśmy przedłużyć RakReaton na październik aż osiągniemy nasz cel. Nie ustajemy w wysiłkach i mobilizacji, a do wyzwania dołączają kolejne osoby. Skończymy w momencie, gdy nasz licznik pokaże milion kilometrów! – mówi Przemek Pohrybieniuk, prezes zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, pomysłodawcy RakReatonu, jednego z elementów Kampanii Złotej Wstążki.

Udział w wyzwaniu jest prosty i nic nie kosztuje, potrzebne jest zainstalowanie w swoim telefonie komórkowym aplikacji Activy, która jest możliwa do pobrania na https://rakreaton.activy.app/pl w sklepie Google Play lub AppStore. Pomocny w tej kwestii będzie także specjalnie przygotowany film instruktażowy: https://youtu.be/Vd-ZmH8wD2o. Można się zaangażować, wybierając 2 rodzaje wysiłku fizycznego – bieg, do którego zaliczane są także spacery, jogging czy nordic walking, lub jazda na rowerze.

Partnerami RakReatonu są: Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej, której fundatorem jest Totalizator Sportowy i Grupa IMPEL. Partnerem Technologicznym jest Activy.

 

JAK TO DZIAŁA?

  1. Ściągasz aplikację Activy z Google Play lub AppStore, rejestrujesz się i 1 września dołączasz do otwartego wyzwania pod nazwą „RakReaton – ratujemy dzieci chore na raka”. Sam wybierasz rodzaj aktywności: może to być bieganie (spacer, jogging i nordic walking też się tutaj liczą!) i jazda na rowerze.  
  2. Możesz połączyć swoje konto z aplikacjami: Strava, Garmin Connect lub Polar Flow. Trasy będą zapisywane dopiero od momentu zsynchronizowania kont.
  3. Ruszasz się, kiedy masz ochotę. Nigdzie nie deklarujesz swoich zamiarów, nikt nie będzie Cię sprawdzał, ale pamiętaj, że im więcej Twojej aktywności, tym lepszy wynik ogólnego wyzwania.
  4. Jeśli chcesz, możesz dzielić się swoimi postępami z wyzwania w mediach społecznościowych, koniecznie dodając do wpisu #zlotawstazka i #rakreaton.
  5. Możesz wpłacić „wpisowe” na konto Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. Ten krok nie jest obowiązkowy, bo udział w wyzwaniu jest bezpłatny. To ma być zabawa ze świadomością, że w ten sposób wspierasz dzieci chore na nowotwory, ale będzie nam miło, jeśli dołożysz swoją cegiełkę w postaci dowolnej wpłaty.
  6. Weź udział w wydarzeniu na Facebooku, w którym będziemy na bieżąco informować
    o tym, co dzieje się w wyzwaniu i u uczestników.
  7. Za udział w akcji otrzymasz dyplom.
  8. Dołącz do RakReatonu w dowolnym czasie do uzbierania miliona kilometrów. Podczas trwania wyzwania zaproś znajomych i rodzinę do wzięcia udziału razem z Tobą.

 

Szczegółowy regulamin RakReatonu dostępny na www.zlotawstazka.pl.

 

O kampanii

 

Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych, a symbolem jego obchodów jest złota wstążka, która nawiązuje do najcenniejszego kruszcu i reprezentuje największą wartość – zdrowie dzieci. 

W Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” od niemal 30 lat wspieramy małych pacjentów, którzy stają do walki o zdrowie i życie. Wierzymy, że każde dziecko powinno mieć realną szansę na wyzdrowienie i możliwie szybki powrót do szczęśliwego dzieciństwa. Z tego powodu zainicjowaliśmy Kampanię Złotej Wstążki. Chcemy zwiększyć świadomość onkologii dziecięcej w całej Polsce i zaangażować jak najwięcej osób, firm i instytucji we wsparcie skutecznego leczenia dzieci chorych na nowotwory.

www.zlotawstazka.pl, www.naratunek.org

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport NIMBUS MIRAI – ASICS stworzył buty biegowe z myślą o ich recyklingu Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:30

NIMBUS MIRAI – ASICS stworzył buty biegowe z myślą o ich recyklingu

Wyprodukowane z myślą o zwrocie i recyklingu – marka ASICS przedstawia najnowszy model biegowy NIMBUS MIRAI. Obuwie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby można było
Sport Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” tylko w Viaplay!
2024-04-25 | 08:00

Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” tylko w Viaplay!

Bayer Leverkusen w kapitalnym stylu zdobył mistrzostwo Niemiec. Dokonał tego po raz pierwszy w swojej historii. Zawodnicy Xabiego Alonso zapewnili sobie tytuł już w połowie kwietnia, na
Sport Zmagania pływackie zawodników Olimpiad Specjalnych na basenie wrocławskiej AWF
2024-04-24 | 17:05

Zmagania pływackie zawodników Olimpiad Specjalnych na basenie wrocławskiej AWF

Radość z rywalizacji i zwycięstwa będą silniejsze od zmęczenia po wyścigu – ponad 120 pływaków z niepełnosprawnościami z Dolnego Śląska weźmie udział w XII

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.