Komunikaty PR

Rekordowy ASICS World Ekiden 2020 – niemal 40 tysięcy biegaczy z całego świata

2020-12-07  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

ASICS World Ekiden 2020, czyli maratońska, wirtualna sztafeta w czasach globalnej pandemii, połączyła miłośników sportu z całego świata. Sześcioosobowe zespoły w dn. 11-22 listopada miały za zadanie pokonać dystans maratonu biegnąć, maszerując lub poruszając się na wózkach inwalidzkich. Łącznie, w inauguracyjnym biegu wystartowało 38 565 osób reprezentujących 13 602 drużyny z ponad 179 krajów.

Uczestnicy przeznaczyli na aktywność fizyczną w sumie ponad 27 tysięcy godzin, pokonując dystans 277 045 km, co odpowiada co najmniej sześciu wycieczkom dookoła równika. Wszystkie zespoły, które ukończyły wyścig, mogą sprawdzić uzyskane wyniki w globalnej tabeli liderów dostępnej za pośrednictwem strony Race Roster.  

Za nami pierwsza edycja wyjątkowego biegu, który został przeprowadzony w wyjątkowych okolicznościach. Pandemia skutecznie ogranicza kontakty międzyludzkie, dlatego cieszymy się, że tak wiele osób wzięło udział w ASICS World Ekiden, uzyskując namiastkę prawdziwego współzawodnictwa – powiedział Yasuhito Hirota, prezes i dyrektor operacyjny ASICS.

Organizacja wirtualnej sztafety była efektem globalnych badań prowadzonych przez japońską markę. Wykazały one wzrost popularności biegania w trakcie społecznej kwarantanny przy jednoczesnym spadku poczucia współzawodnictwa. ASICS rzucił wyzwanie biegaczom z całego świata, aby wspólnie pokonali maraton w jak najkrótszym czasie. Ideą biegu nie jest jednak rywalizacja sama w sobie, a przełamywanie społecznych oraz sportowych barier w czasach globalnej pandemii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.