Komunikaty PR

Rekordowy ASICS World Ekiden 2020 – niemal 40 tysięcy biegaczy z całego świata

2020-12-07  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka@dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

ASICS World Ekiden 2020, czyli maratońska, wirtualna sztafeta w czasach globalnej pandemii, połączyła miłośników sportu z całego świata. Sześcioosobowe zespoły w dn. 11-22 listopada miały za zadanie pokonać dystans maratonu biegnąć, maszerując lub poruszając się na wózkach inwalidzkich. Łącznie, w inauguracyjnym biegu wystartowało 38 565 osób reprezentujących 13 602 drużyny z ponad 179 krajów.

Uczestnicy przeznaczyli na aktywność fizyczną w sumie ponad 27 tysięcy godzin, pokonując dystans 277 045 km, co odpowiada co najmniej sześciu wycieczkom dookoła równika. Wszystkie zespoły, które ukończyły wyścig, mogą sprawdzić uzyskane wyniki w globalnej tabeli liderów dostępnej za pośrednictwem strony Race Roster.  

Za nami pierwsza edycja wyjątkowego biegu, który został przeprowadzony w wyjątkowych okolicznościach. Pandemia skutecznie ogranicza kontakty międzyludzkie, dlatego cieszymy się, że tak wiele osób wzięło udział w ASICS World Ekiden, uzyskując namiastkę prawdziwego współzawodnictwa – powiedział Yasuhito Hirota, prezes i dyrektor operacyjny ASICS.

Organizacja wirtualnej sztafety była efektem globalnych badań prowadzonych przez japońską markę. Wykazały one wzrost popularności biegania w trakcie społecznej kwarantanny przy jednoczesnym spadku poczucia współzawodnictwa. ASICS rzucił wyzwanie biegaczom z całego świata, aby wspólnie pokonali maraton w jak najkrótszym czasie. Ideą biegu nie jest jednak rywalizacja sama w sobie, a przełamywanie społecznych oraz sportowych barier w czasach globalnej pandemii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć