Komunikaty PR

Rusza 6. sezon Milko Mazury MTB – start w Iławie

2021-05-27  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Milko MTB ( 0.53 MB )

W najbliższy weekend (29-30 maja) odbędą się pierwsze zawody w ramach kolarskich zmagań Milko Mazury MTB. W tym roku wielkie otwarcie szóstego sezonu nastąpi w Iławie - to nowa lokalizacja na mapie wyścigu. Marka Milko jest sponsorem tytularnym wydarzenia, które składać się będzie z 10 etapów i zakończy się we wrześniu.  

Milko Mazury MTB to najszybciej rozwijający się cykl wyścigów kolarstwa górskiego w Polsce, odbywający się w północno-wschodniej części kraju. Ponownie centra turystycznych miast Warmii i Mazur staną się areną zmagań dla setek kolarzy z Polski i zagranicy. Trasy wszystkich wyścigów wytyczono tak, by przebiegały przez najatrakcyjniejsze tereny leśne, specjalne ścieżki rowerowe poprowadzono wzdłuż stromych brzegów mazurskich jezior. Cykl wystartuje na południu Mazur - w Iławie, gdzie odbędzie się Wyścig Pięciu Jezior - gwarancja dobrze rozpoczętego sezonu.

„Zmagania kolarskie Milko Mazury MTB na stałe wpisały się już do kalendarza najważniejszych kolarskich wydarzeń sportowych w Polsce. Dlatego cieszymy się, że odbywa się na terenach nam tak bardzo bliskich. Produkty Milko w opakowaniach „on the go” powstają w SM Mlekpol w Mrągowie, czyli w mieście, w którym kolarze pojawią się w tegorocznym cyklu dwukrotnie i gdzie zakończą zmagania w wielkim finale. Jesteśmy sponsorem tytularnym zawodów, bo Milko to marka dla osób aktywnych, uprawiających sport i ceniących spędzanie czasu na świeżym powietrzu, a Milko Mazury MTB to właśnie znakomita okazja do wysiłku fizycznego, przeżycia sportowej przygody, dobrej zabawy i zdrowej rywalizacji w otoczeniu najpiękniejszych mazurskich pejzaży” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Zawodowe grupy kolarskie, amatorzy oraz pasjonaci kolarstwa górskiego, dzieci i młodzież – wszyscy znajdą coś dla siebie podczas kolarskich weekendów. Dla najmłodszych zostaną wytyczone specjalne trasy w ramach rywalizacji Łaciate Junior Strider Racing. Marka Łaciate Junior jako sponsor strategiczny, angażuje się w etap dla dzieci, promując wśród nich zdrowe współzawodnictwo.

„Cieszymy się, że już po raz szósty będziemy mogli rozpowszechniać tę wspaniałą dyscyplinę wśród dzieci i młodzieży. Przez cały okres wiosenno-letni namawiamy na aktywność, zdrowy tryb życia i rodzinne spędzanie czasu. Do tej pory udział w Milko Mazury MTB wzięło blisko 16 000 zawodników i zawodniczek z całej Polski, a zmagania na trasach obserwowało około 150 000 osób. Jesteśmy pewni, że w tym roku również nie zabraknie sportowych wyzwań dla uczestników i niezapomnianych emocji dla kibiców” - mówi Arkadiusz Cała, organizator wyścigów Milko Mazury MTB.

Terminarz wyścigów Milko Mazury MTB 2021:

  • 29-30 maja – Etap 1 – Iława – WIELKIE OTWARCIE SEZONU MILKO MAZURY MTB
  • 12-13 czerwca – Etap 2 – Piecki
  • 26-27 czerwca – Etap 3 – Mikołajki
  • 10-11 lipca – Etap 4 – Mrągowo
  • 31 lipca – 1 sierpnia – Etap 5 – Pasym
  • 14-15 sierpnia – Etap 6 – Giżycko
  • 28-29 sierpnia – Etap 7 – Ryn
  • 4-5 września – Etap 8 – Węgorzewo
  • 18-19 września – Etap 9 – Pisz
  • 25-26 września – Etap 10 – Mrągowo – WIELKI FINAŁ MILKO MAZURY MTB

Po więcej informacji na temat zdrowego stylu życia i porad dotyczących aktywności fizycznej zapraszamy na: ruszajzmilko.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.