Rusza Centrum Biegowe ASICS – wirtualne spotkania z ekspertami
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Bieganie zyskało na znaczeniu szczególnie w czasach pandemii. Stało się nie tylko odskocznią od codziennych wyzwań, ale również doskonałym sposobem na utrzymanie balansu pomiędzy duchem a ciałem. Centrum Biegowe ASICS jest miejscem, w którym można zdobyć niezbędną wiedzę potrzebną do świadomego uprawiania sportu. Bezpłatne, wirtualne spotkania z ekspertami rozpoczną się na początku lipca i potrwają do końca września.
Centrum Biegowe ASICS jest pierwszą taką inicjatywą japońskiej marki w Polsce. Dedykowana platforma online będzie źródłem wiedzy i cennych wskazówek zorientowanych między innymi na odpowiedzialnym treningu, właściwej regeneracji, diecie czy doborze sprzętu do własnych potrzeb.
Przede wszystkim będzie to jednak miejsce, w którym będzie można umówić się na bezpłatną, indywidualną konsultację z trenerem biegowym, specjalistą produktowym, fizjoterapeutą, dietetykiem oraz podologiem. Wszystkie spotkania odbędą się online.
Centrum Biegowe ASICS jest naszą odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się świata. Sport to już nie tylko ruch, ale zdecydowanie więcej. Rośnie nasza świadomość na temat metod treningowych, odpoczynku czy samego sprzętu. Z drugiej strony, pandemia wymusiła na markach adaptację do nowej rzeczywistości. Chcemy być jeszcze bliżej wszystkich entuzjastów biegania, zachęcić niezdecydowanych, dzielić się pozytywnymi emocjami, doświadczeniem oraz korzyściami, które wynikają z ruchu w myśl naszego hasła „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Aktywność fizyczna jest ważna jak nigdy wcześniej – powiedział Maciej Razik, przedstawiciel ASICS Polska.
Każdy z nas biega inaczej i trenuje w inny sposób. Ponadto, odpowiednio dobrany sprzęt przekłada się na jakość treningu. Na rynku nie brakuje zaawansowanych technologicznie produktów, ale kluczem do sukcesu jest ich właściwy dobór, tym bardziej że świadoma decyzja zmniejsza ryzyko kontuzji. Jako marka odpowiedzialna społecznie, w tym roku realizujemy szczególną misję w zakresie kształtowania odpowiednich postaw w wymagających czasach pandemii – dodał Daniel Bogacki z ASICS Polska, drugi z pomysłodawców projektu.
Inauguracja Centrum Biegowego ASICS nastąpiła podczas wirtualnej konferencji prasowej. Zapisy na spotkania ze specjalistami będą prowadzone na stronie www.centrumbiegoweasics.pl od 1 lipca br. Platforma będzie dostępna do końca września.
Eksperci:
Trenerzy biegowi – Weronika Zielińska / Kacper Piech
Dietetyk – Katarzyna Biłous
Podolog – Sylwia Pospieszna
Fizjoterapeuta – Łukasz Kłos
Specjaliści produktowi – Kacper Kościelniak / Bartłomiej Kusiak
Więcej informacji:
www.centrumbiegoweasics.pl

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.