Komunikaty PR

Ruszyła faza aplikacji do drużyny ASICS FrontRunner

2024-02-07  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Od 1 lutego można aplikować do globalnej społeczności biegowej, ASICS FrontRunner. Rekrutacja odbywa się raz w roku, a jej celem jest wyłonienie nowych ambasadorów marki, którzy utożsamiają się z hasłem „w zdrowym ciele, zdrowych duch”.

Młodsi i starsi, początkujący i bardziej zaawansowani, kochający trail lub asfalt, a nawet bardziej ekstremalne doznania – społeczność ASICS FrontRunner tworzy różnorodny zespół biegaczy, których łączy pasja do ruchu. Projekt został zainaugurowany w 2010 roku, a jego wiodącym celem jest inspirowanie i wspieranie wszystkich, którzy dzięki bieganiu chcą osiągnąć zdrowy umysł w zdrowym ciele.

Lokalny zespół liczy obecnie 42 osoby. FrontRunnerzy mają możliwość testowania najnowszych produktów ASICS, często jeszcze przed premierą. Wyjeżdżają również na cykliczne obozy, spotkania międzynarodowe oraz lokalne. To zróżnicowana grupa biegaczy, która jest obecna w ponad 30 krajach. Marka szuka każdego, dla kogo sport oraz bieganie to nieodłączna część życia.

Szukamy ambasadorów ruchu, ludzi z pasją do biegania, którzy chcą do aktywności motywować innych. Wierzymy, że zdrowe i sprawne ciało możemy osiągnąć tylko wtedy, gdy idzie z tym w parze zdrowy umysł. Pokazujemy, jak ogromny wpływ ma ruch na nasze samopoczucie i ile zmienia w naszym życiu. Jeśli również w to wierzysz i pokazujesz to na co dzień – nasza drużyna to miejsce dla Ciebie. Nieważne, ile masz lat, jak często biegasz, skąd pochodzisz, gdzie mieszkasz. Nieważne też, czy biegasz w mieście czy po górach i jakie masz statystyki na portalach społecznościowych – liczy się pasja, która łączy całą drużynę, zarówno lokalnie, jak i globalnie. Może czekamy właśnie na Ciebie? – zachęca Zuzanna Bieńczak, Community Manager ASICS FrontRunner Poland.

Tegoroczna faza aplikacji potrwa do końca lutego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.