Ruszyła rekrutacja do ASICS FrontRunner
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS rozpoczął w Europie rekrutację do swojej sztandarowej drużyny – ASICS FrontRunner. Biegacze, którzy utożsamiają się z hasłem „Sound Mind Sound Body” (pol. „w zdrowym ciele, zdrowy duch”) oraz inspirują innych do aktywnego spędzania wolnego czasu, mogą aplikować do globalnego teamu marki.
Drużynę ASICS FrontRunner tworzy zróżnicowana społeczność biegaczy, których łączy miłość do tego sportu i przekonanie, że korzyści wynikające z biegania wykraczają daleko poza ciało. W 2021 roku, gdy świat stoi w obliczu kolejnych wyzwań związanych z pandemią, japońska marka poszukuje nowych członków globalnego teamu, wspierających i zachęcających jeszcze więcej osób do uprawiania sportu. Jedynym warunkiem uczestnictwa w rekrutacji jest miłość do biegania.
Misja ASICS FrontRunner to coś więcej niż promowanie wysokiej jakości produktów. Członkowie naszej drużyny są ambasadorami ruchu. Reprezentujemy ASICS i wierzymy, że to właśnie sport prowadzi do szczęśliwszego i zdrowszego życia. Nie chodzi tu wcale o bycie najszybszym czy najmocniejszym. Nie chodzi o pokonywanie rekordów czy wygrywanie kolejnych wyścigów. Poprzez dzielenie się doświadczeniem, wiedzą i pasją chcemy rozruszać cały świat! Pokazujemy innym, że "W zdrowym ciele, zdrowy duch" – to nie jest puste hasło (ASICS = Anima Sana in Corpore Sano). Nasza drużyna powstała w 2010 roku i od tego czasu przekształciła się w globalną społeczność. 600 ambasadorów, 30 różnych krajów o różnym pochodzeniu, kształtach i z inną historią do opowiedzenia. Najpiękniejsze jest to, że chociaż wszyscy jesteśmy różni, zawsze możemy na sobie polegać. Wszystkim wyzwaniom stawiamy czoła jako jedna drużyna, ponieważ w ASICS FrontRunner liczymy się "My" a nie "Ja" – powiedziała Beata Popadiak, globalny menedżer społeczności ASICS FrontRunner.
Rekrutacja potrwa do 4 lutego br. Kandydaci mogą aplikować na stronie https://www.asics.com/pl/pl-pl/frontrunner. Dodatkowym aspektem jest możliwość zaangażowania się w kampanię charytatywną #SunriseMind. Kandydaci do ASICS FrontRunner mogą dzielić się swoim wizerunkiem w mediach społecznościowych, biegając o wschodzie słońca, wykorzystując hashtag kampanijny oraz #ASICSFrontRunner2021.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.