Ruszyła rekrutacja do ASICS FrontRunner
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS rozpoczął w Europie rekrutację do swojej sztandarowej drużyny – ASICS FrontRunner. Biegacze, którzy utożsamiają się z hasłem „Sound Mind Sound Body” (pol. „w zdrowym ciele, zdrowy duch”) oraz inspirują innych do aktywnego spędzania wolnego czasu, mogą aplikować do globalnego teamu marki.
Drużynę ASICS FrontRunner tworzy zróżnicowana społeczność biegaczy, których łączy miłość do tego sportu i przekonanie, że korzyści wynikające z biegania wykraczają daleko poza ciało. W 2021 roku, gdy świat stoi w obliczu kolejnych wyzwań związanych z pandemią, japońska marka poszukuje nowych członków globalnego teamu, wspierających i zachęcających jeszcze więcej osób do uprawiania sportu. Jedynym warunkiem uczestnictwa w rekrutacji jest miłość do biegania.
Misja ASICS FrontRunner to coś więcej niż promowanie wysokiej jakości produktów. Członkowie naszej drużyny są ambasadorami ruchu. Reprezentujemy ASICS i wierzymy, że to właśnie sport prowadzi do szczęśliwszego i zdrowszego życia. Nie chodzi tu wcale o bycie najszybszym czy najmocniejszym. Nie chodzi o pokonywanie rekordów czy wygrywanie kolejnych wyścigów. Poprzez dzielenie się doświadczeniem, wiedzą i pasją chcemy rozruszać cały świat! Pokazujemy innym, że "W zdrowym ciele, zdrowy duch" – to nie jest puste hasło (ASICS = Anima Sana in Corpore Sano). Nasza drużyna powstała w 2010 roku i od tego czasu przekształciła się w globalną społeczność. 600 ambasadorów, 30 różnych krajów o różnym pochodzeniu, kształtach i z inną historią do opowiedzenia. Najpiękniejsze jest to, że chociaż wszyscy jesteśmy różni, zawsze możemy na sobie polegać. Wszystkim wyzwaniom stawiamy czoła jako jedna drużyna, ponieważ w ASICS FrontRunner liczymy się "My" a nie "Ja" – powiedziała Beata Popadiak, globalny menedżer społeczności ASICS FrontRunner.
Rekrutacja potrwa do 4 lutego br. Kandydaci mogą aplikować na stronie https://www.asics.com/pl/pl-pl/frontrunner. Dodatkowym aspektem jest możliwość zaangażowania się w kampanię charytatywną #SunriseMind. Kandydaci do ASICS FrontRunner mogą dzielić się swoim wizerunkiem w mediach społecznościowych, biegając o wschodzie słońca, wykorzystując hashtag kampanijny oraz #ASICSFrontRunner2021.
Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” tylko w Viaplay!
Zmagania pływackie zawodników Olimpiad Specjalnych na basenie wrocławskiej AWF
Stolica wraca na siatkarskie salony. Wielki sukces KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.