Ruszyła rekrutacja do ASICS FrontRunner
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS rozpoczął w Europie rekrutację do swojej sztandarowej drużyny – ASICS FrontRunner. Biegacze, którzy utożsamiają się z hasłem „Sound Mind Sound Body” (pol. „w zdrowym ciele, zdrowy duch”) oraz inspirują innych do aktywnego spędzania wolnego czasu, mogą aplikować do globalnego teamu marki.
Drużynę ASICS FrontRunner tworzy zróżnicowana społeczność biegaczy, których łączy miłość do tego sportu i przekonanie, że korzyści wynikające z biegania wykraczają daleko poza ciało. W 2021 roku, gdy świat stoi w obliczu kolejnych wyzwań związanych z pandemią, japońska marka poszukuje nowych członków globalnego teamu, wspierających i zachęcających jeszcze więcej osób do uprawiania sportu. Jedynym warunkiem uczestnictwa w rekrutacji jest miłość do biegania.
Misja ASICS FrontRunner to coś więcej niż promowanie wysokiej jakości produktów. Członkowie naszej drużyny są ambasadorami ruchu. Reprezentujemy ASICS i wierzymy, że to właśnie sport prowadzi do szczęśliwszego i zdrowszego życia. Nie chodzi tu wcale o bycie najszybszym czy najmocniejszym. Nie chodzi o pokonywanie rekordów czy wygrywanie kolejnych wyścigów. Poprzez dzielenie się doświadczeniem, wiedzą i pasją chcemy rozruszać cały świat! Pokazujemy innym, że "W zdrowym ciele, zdrowy duch" – to nie jest puste hasło (ASICS = Anima Sana in Corpore Sano). Nasza drużyna powstała w 2010 roku i od tego czasu przekształciła się w globalną społeczność. 600 ambasadorów, 30 różnych krajów o różnym pochodzeniu, kształtach i z inną historią do opowiedzenia. Najpiękniejsze jest to, że chociaż wszyscy jesteśmy różni, zawsze możemy na sobie polegać. Wszystkim wyzwaniom stawiamy czoła jako jedna drużyna, ponieważ w ASICS FrontRunner liczymy się "My" a nie "Ja" – powiedziała Beata Popadiak, globalny menedżer społeczności ASICS FrontRunner.
Rekrutacja potrwa do 4 lutego br. Kandydaci mogą aplikować na stronie https://www.asics.com/pl/pl-pl/frontrunner. Dodatkowym aspektem jest możliwość zaangażowania się w kampanię charytatywną #SunriseMind. Kandydaci do ASICS FrontRunner mogą dzielić się swoim wizerunkiem w mediach społecznościowych, biegając o wschodzie słońca, wykorzystując hashtag kampanijny oraz #ASICSFrontRunner2021.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.