Komunikaty PR

Smartwatch na co dzień GRC Activity 2 marki Garett

2023-11-08  |  23:43
Biuro prasowe

Marka Garett prezentuje nowość – smartwatch na co dzień GRC Activity 2

 

Marka Garett, znana jako lider w sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz renomowany producent elektronicznych urządzeń do pielęgnacji twarzy i ciała, zaprasza do odkrycia swojego najnowszego i flagowego smartwatcha GRC Activity 2, idealnego zegarka na każdą okazję! Nowy model promuje ambasadorka marki, aktorka Olga Kalicka w ramach kontynuacji kampanii #everydayyou.

 

GRC Activity 2, najnowszy model marki, łączący w sobie cechy smartwatcha na co dzień, spełni oczekiwania każdego użytkownika. W zestawie znajduje się elegancka bransoleta oraz sportowy pasek, co czyni go idealnym zegarkiem na każdą okazję.  Wyświetlacz AMOLED o przekątnej 1,78 cala prezentuje się niezwykle efektownie i charakteryzuje się bardzo dobrą jakością obrazu. Nie ulega on zniekształceniom pod dużymi kątami widzenia, dlatego też łatwo sprawdzić godzinę np. podczas joggingu. Dzięki połączeniom Bluetooth użytkownicy mogą cieszyć się wygodną komunikacją i kontrolą nad swoim smartfonem.

Smartwatch GRC Activity 2 spełni oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników.  Z 100 trybami sportowymi i 6 pomiarami zdrowotnymi będzie idealnym towarzyszem wielu sportowych aktywności. Jedną z jego najważniejszych zalet jest bateria, która wytrzymuje do 7 dni na jednym ładowaniu. Dla zabieganych użytkowników model GRC Activity 2 wyposażony został w przydatną funkcję szukania zegarka i telefonu. A w razie niebezpieczeństwa wezwie pomoc dzięki wbudowanej funkcji SOS, która nie wymaga sięgania po smartfona. Cena smartwatcha u producenta to 339 zł.

Najnowsza sesja z Olgą Kalicką jest kontynuacją kampanii #everydayyou, która odzwierciedla codzienną troskę o siebie, o swój komfort, zwraca uwagę na takie wartości jak umiejętność samoakceptacji, radość z bycia tu i teraz oraz podkreślenie, że każdego dnia to Ty jesteś ważny. Częścią kampanii są zdjęcia i materiały wideo, na których Olga prezentuje nowy smartwatch marki Garett. Ambasadorka podkreśla, że produkty te idealnie sprawdzą się na co dzień, pomagając jednocześnie
w dbaniu o siebie i wspierając aktywny styl życia.

Na najnowszej sesji marka koncentruje się na dyskretnej elegancji i naturalności, odzwierciedlając wartości, z jakimi jest identyfikowana. Misją marki Garett jest motywowanie każdej osoby do pielęgnowania swojego zdrowia, zarówno pod kątem fizycznym, jak i emocjonalnym, poprzez regularną aktywność. W tym celu oferuje wyjątkowe smartwatche o wysokiej jakości, dostępne w atrakcyjnych cenach. Olga Kalicka, jako ambasadorka Garett, inspiruje do dbania o siebie
i czerpania radości z każdego dnia, co doskonale współgra z filozofią marki.

Razem z Olga Kalicką, Garett udowadnia, że warto dbać o siebie, zarówno podczas aktywności fizycznej, jak i w codziennym życiu, korzystając z nowego, stylowego i funkcjonalnego  smartwatcha GRC Activity 2. To nie tylko gadżet, ale przede wszystkim towarzysz w dbaniu o swoje zdrowie i czerpaniu radości z każdego dnia.

 

O marce

Garett  jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów  w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVEUROAGD, Empik, Komputronik, Neonet, Media Markt oraz w ponad 19 krajach w Europie. Wizją marki Garett jest zapewnienie bezpiecznych produktów dla jak największej liczby konsumentów, aby mogli cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia przy użyciu nowoczesnych technologii.  

Więcej na www.garett.com.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.