Komunikaty PR

Smartwatch na co dzień GRC Activity 2 marki Garett

2023-11-08  |  23:43
Biuro prasowe

Marka Garett prezentuje nowość – smartwatch na co dzień GRC Activity 2

 

Marka Garett, znana jako lider w sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz renomowany producent elektronicznych urządzeń do pielęgnacji twarzy i ciała, zaprasza do odkrycia swojego najnowszego i flagowego smartwatcha GRC Activity 2, idealnego zegarka na każdą okazję! Nowy model promuje ambasadorka marki, aktorka Olga Kalicka w ramach kontynuacji kampanii #everydayyou.

 

GRC Activity 2, najnowszy model marki, łączący w sobie cechy smartwatcha na co dzień, spełni oczekiwania każdego użytkownika. W zestawie znajduje się elegancka bransoleta oraz sportowy pasek, co czyni go idealnym zegarkiem na każdą okazję.  Wyświetlacz AMOLED o przekątnej 1,78 cala prezentuje się niezwykle efektownie i charakteryzuje się bardzo dobrą jakością obrazu. Nie ulega on zniekształceniom pod dużymi kątami widzenia, dlatego też łatwo sprawdzić godzinę np. podczas joggingu. Dzięki połączeniom Bluetooth użytkownicy mogą cieszyć się wygodną komunikacją i kontrolą nad swoim smartfonem.

Smartwatch GRC Activity 2 spełni oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników.  Z 100 trybami sportowymi i 6 pomiarami zdrowotnymi będzie idealnym towarzyszem wielu sportowych aktywności. Jedną z jego najważniejszych zalet jest bateria, która wytrzymuje do 7 dni na jednym ładowaniu. Dla zabieganych użytkowników model GRC Activity 2 wyposażony został w przydatną funkcję szukania zegarka i telefonu. A w razie niebezpieczeństwa wezwie pomoc dzięki wbudowanej funkcji SOS, która nie wymaga sięgania po smartfona. Cena smartwatcha u producenta to 339 zł.

Najnowsza sesja z Olgą Kalicką jest kontynuacją kampanii #everydayyou, która odzwierciedla codzienną troskę o siebie, o swój komfort, zwraca uwagę na takie wartości jak umiejętność samoakceptacji, radość z bycia tu i teraz oraz podkreślenie, że każdego dnia to Ty jesteś ważny. Częścią kampanii są zdjęcia i materiały wideo, na których Olga prezentuje nowy smartwatch marki Garett. Ambasadorka podkreśla, że produkty te idealnie sprawdzą się na co dzień, pomagając jednocześnie
w dbaniu o siebie i wspierając aktywny styl życia.

Na najnowszej sesji marka koncentruje się na dyskretnej elegancji i naturalności, odzwierciedlając wartości, z jakimi jest identyfikowana. Misją marki Garett jest motywowanie każdej osoby do pielęgnowania swojego zdrowia, zarówno pod kątem fizycznym, jak i emocjonalnym, poprzez regularną aktywność. W tym celu oferuje wyjątkowe smartwatche o wysokiej jakości, dostępne w atrakcyjnych cenach. Olga Kalicka, jako ambasadorka Garett, inspiruje do dbania o siebie
i czerpania radości z każdego dnia, co doskonale współgra z filozofią marki.

Razem z Olga Kalicką, Garett udowadnia, że warto dbać o siebie, zarówno podczas aktywności fizycznej, jak i w codziennym życiu, korzystając z nowego, stylowego i funkcjonalnego  smartwatcha GRC Activity 2. To nie tylko gadżet, ale przede wszystkim towarzysz w dbaniu o swoje zdrowie i czerpaniu radości z każdego dnia.

 

O marce

Garett  jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów  w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVEUROAGD, Empik, Komputronik, Neonet, Media Markt oraz w ponad 19 krajach w Europie. Wizją marki Garett jest zapewnienie bezpiecznych produktów dla jak największej liczby konsumentów, aby mogli cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia przy użyciu nowoczesnych technologii.  

Więcej na www.garett.com.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Puchar Polski w Kajakarstwie. Doskonałe występy Śliwińskiego i Iskrzyckiej Biuro prasowe
2024-04-30 | 11:00

Puchar Polski w Kajakarstwie. Doskonałe występy Śliwińskiego i Iskrzyckiej

Miniony weekend obfitował w emocje na torze regatowym w Wałczu, gdzie odbył się pierwszy w tym sezonie Puchar Polski w Kajakarstwie Klasycznym. Ogólnopolskie Wiosenne Regaty
Sport 120 zawodników walczyło o miejsce na Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych
2024-04-26 | 16:00

120 zawodników walczyło o miejsce na Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych

Ponad 120 pływaków udowodniło, że nie ma dla nich ograniczeń. Mimo swoich niepełnosprawności zawodnicy rywalizowali na najwyższym poziomie. Na basenie wrocławskiej Akademii
Sport 7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej
2024-04-26 | 07:24

7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej

Powszechnie wiadomo, że sport poprawia ogólną kondycję fizyczną, może pomóc w utracie wagi i osiągnięciu szczuplejszej sylwetki. Nie są to jednak jedyne korzyści płynące z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.