Smartwatch na co dzień GRC Activity 2 marki Garett
Marka Garett prezentuje nowość – smartwatch na co dzień GRC Activity 2
Marka Garett, znana jako lider w sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz renomowany producent elektronicznych urządzeń do pielęgnacji twarzy i ciała, zaprasza do odkrycia swojego najnowszego i flagowego smartwatcha GRC Activity 2, idealnego zegarka na każdą okazję! Nowy model promuje ambasadorka marki, aktorka Olga Kalicka w ramach kontynuacji kampanii #everydayyou.
GRC Activity 2, najnowszy model marki, łączący w sobie cechy smartwatcha na co dzień, spełni oczekiwania każdego użytkownika. W zestawie znajduje się elegancka bransoleta oraz sportowy pasek, co czyni go idealnym zegarkiem na każdą okazję. Wyświetlacz AMOLED o przekątnej 1,78 cala prezentuje się niezwykle efektownie i charakteryzuje się bardzo dobrą jakością obrazu. Nie ulega on zniekształceniom pod dużymi kątami widzenia, dlatego też łatwo sprawdzić godzinę np. podczas joggingu. Dzięki połączeniom Bluetooth użytkownicy mogą cieszyć się wygodną komunikacją i kontrolą nad swoim smartfonem.
Smartwatch GRC Activity 2 spełni oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników. Z 100 trybami sportowymi i 6 pomiarami zdrowotnymi będzie idealnym towarzyszem wielu sportowych aktywności. Jedną z jego najważniejszych zalet jest bateria, która wytrzymuje do 7 dni na jednym ładowaniu. Dla zabieganych użytkowników model GRC Activity 2 wyposażony został w przydatną funkcję szukania zegarka i telefonu. A w razie niebezpieczeństwa wezwie pomoc dzięki wbudowanej funkcji SOS, która nie wymaga sięgania po smartfona. Cena smartwatcha u producenta to 339 zł.
Najnowsza sesja z Olgą Kalicką jest kontynuacją kampanii #everydayyou, która odzwierciedla codzienną troskę o siebie, o swój komfort, zwraca uwagę na takie wartości jak umiejętność samoakceptacji, radość z bycia tu i teraz oraz podkreślenie, że każdego dnia to Ty jesteś ważny. Częścią kampanii są zdjęcia i materiały wideo, na których Olga prezentuje nowy smartwatch marki Garett. Ambasadorka podkreśla, że produkty te idealnie sprawdzą się na co dzień, pomagając jednocześnie
w dbaniu o siebie i wspierając aktywny styl życia.
Na najnowszej sesji marka koncentruje się na dyskretnej elegancji i naturalności, odzwierciedlając wartości, z jakimi jest identyfikowana. Misją marki Garett jest motywowanie każdej osoby do pielęgnowania swojego zdrowia, zarówno pod kątem fizycznym, jak i emocjonalnym, poprzez regularną aktywność. W tym celu oferuje wyjątkowe smartwatche o wysokiej jakości, dostępne w atrakcyjnych cenach. Olga Kalicka, jako ambasadorka Garett, inspiruje do dbania o siebie
i czerpania radości z każdego dnia, co doskonale współgra z filozofią marki.
Razem z Olga Kalicką, Garett udowadnia, że warto dbać o siebie, zarówno podczas aktywności fizycznej, jak i w codziennym życiu, korzystając z nowego, stylowego i funkcjonalnego smartwatcha GRC Activity 2. To nie tylko gadżet, ale przede wszystkim towarzysz w dbaniu o swoje zdrowie i czerpaniu radości z każdego dnia.
O marce
Garett jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVEUROAGD, Empik, Komputronik, Neonet, Media Markt oraz w ponad 19 krajach w Europie. Wizją marki Garett jest zapewnienie bezpiecznych produktów dla jak największej liczby konsumentów, aby mogli cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia przy użyciu nowoczesnych technologii.
Więcej na www.garett.com.pl

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Żywienie
Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.