Smartwatch na co dzień GRC Activity 2 marki Garett
Marka Garett prezentuje nowość – smartwatch na co dzień GRC Activity 2
Marka Garett, znana jako lider w sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz renomowany producent elektronicznych urządzeń do pielęgnacji twarzy i ciała, zaprasza do odkrycia swojego najnowszego i flagowego smartwatcha GRC Activity 2, idealnego zegarka na każdą okazję! Nowy model promuje ambasadorka marki, aktorka Olga Kalicka w ramach kontynuacji kampanii #everydayyou.
GRC Activity 2, najnowszy model marki, łączący w sobie cechy smartwatcha na co dzień, spełni oczekiwania każdego użytkownika. W zestawie znajduje się elegancka bransoleta oraz sportowy pasek, co czyni go idealnym zegarkiem na każdą okazję. Wyświetlacz AMOLED o przekątnej 1,78 cala prezentuje się niezwykle efektownie i charakteryzuje się bardzo dobrą jakością obrazu. Nie ulega on zniekształceniom pod dużymi kątami widzenia, dlatego też łatwo sprawdzić godzinę np. podczas joggingu. Dzięki połączeniom Bluetooth użytkownicy mogą cieszyć się wygodną komunikacją i kontrolą nad swoim smartfonem.
Smartwatch GRC Activity 2 spełni oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników. Z 100 trybami sportowymi i 6 pomiarami zdrowotnymi będzie idealnym towarzyszem wielu sportowych aktywności. Jedną z jego najważniejszych zalet jest bateria, która wytrzymuje do 7 dni na jednym ładowaniu. Dla zabieganych użytkowników model GRC Activity 2 wyposażony został w przydatną funkcję szukania zegarka i telefonu. A w razie niebezpieczeństwa wezwie pomoc dzięki wbudowanej funkcji SOS, która nie wymaga sięgania po smartfona. Cena smartwatcha u producenta to 339 zł.
Najnowsza sesja z Olgą Kalicką jest kontynuacją kampanii #everydayyou, która odzwierciedla codzienną troskę o siebie, o swój komfort, zwraca uwagę na takie wartości jak umiejętność samoakceptacji, radość z bycia tu i teraz oraz podkreślenie, że każdego dnia to Ty jesteś ważny. Częścią kampanii są zdjęcia i materiały wideo, na których Olga prezentuje nowy smartwatch marki Garett. Ambasadorka podkreśla, że produkty te idealnie sprawdzą się na co dzień, pomagając jednocześnie
w dbaniu o siebie i wspierając aktywny styl życia.
Na najnowszej sesji marka koncentruje się na dyskretnej elegancji i naturalności, odzwierciedlając wartości, z jakimi jest identyfikowana. Misją marki Garett jest motywowanie każdej osoby do pielęgnowania swojego zdrowia, zarówno pod kątem fizycznym, jak i emocjonalnym, poprzez regularną aktywność. W tym celu oferuje wyjątkowe smartwatche o wysokiej jakości, dostępne w atrakcyjnych cenach. Olga Kalicka, jako ambasadorka Garett, inspiruje do dbania o siebie
i czerpania radości z każdego dnia, co doskonale współgra z filozofią marki.
Razem z Olga Kalicką, Garett udowadnia, że warto dbać o siebie, zarówno podczas aktywności fizycznej, jak i w codziennym życiu, korzystając z nowego, stylowego i funkcjonalnego smartwatcha GRC Activity 2. To nie tylko gadżet, ale przede wszystkim towarzysz w dbaniu o swoje zdrowie i czerpaniu radości z każdego dnia.
O marce
Garett jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVEUROAGD, Empik, Komputronik, Neonet, Media Markt oraz w ponad 19 krajach w Europie. Wizją marki Garett jest zapewnienie bezpiecznych produktów dla jak największej liczby konsumentów, aby mogli cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia przy użyciu nowoczesnych technologii.
Więcej na www.garett.com.pl

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.