Komunikaty PR

Smartwatch na co dzień GRC Activity 2 marki Garett

2023-11-08  |  23:43
Biuro prasowe

Marka Garett prezentuje nowość – smartwatch na co dzień GRC Activity 2

 

Marka Garett, znana jako lider w sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz renomowany producent elektronicznych urządzeń do pielęgnacji twarzy i ciała, zaprasza do odkrycia swojego najnowszego i flagowego smartwatcha GRC Activity 2, idealnego zegarka na każdą okazję! Nowy model promuje ambasadorka marki, aktorka Olga Kalicka w ramach kontynuacji kampanii #everydayyou.

 

GRC Activity 2, najnowszy model marki, łączący w sobie cechy smartwatcha na co dzień, spełni oczekiwania każdego użytkownika. W zestawie znajduje się elegancka bransoleta oraz sportowy pasek, co czyni go idealnym zegarkiem na każdą okazję.  Wyświetlacz AMOLED o przekątnej 1,78 cala prezentuje się niezwykle efektownie i charakteryzuje się bardzo dobrą jakością obrazu. Nie ulega on zniekształceniom pod dużymi kątami widzenia, dlatego też łatwo sprawdzić godzinę np. podczas joggingu. Dzięki połączeniom Bluetooth użytkownicy mogą cieszyć się wygodną komunikacją i kontrolą nad swoim smartfonem.

Smartwatch GRC Activity 2 spełni oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników.  Z 100 trybami sportowymi i 6 pomiarami zdrowotnymi będzie idealnym towarzyszem wielu sportowych aktywności. Jedną z jego najważniejszych zalet jest bateria, która wytrzymuje do 7 dni na jednym ładowaniu. Dla zabieganych użytkowników model GRC Activity 2 wyposażony został w przydatną funkcję szukania zegarka i telefonu. A w razie niebezpieczeństwa wezwie pomoc dzięki wbudowanej funkcji SOS, która nie wymaga sięgania po smartfona. Cena smartwatcha u producenta to 339 zł.

Najnowsza sesja z Olgą Kalicką jest kontynuacją kampanii #everydayyou, która odzwierciedla codzienną troskę o siebie, o swój komfort, zwraca uwagę na takie wartości jak umiejętność samoakceptacji, radość z bycia tu i teraz oraz podkreślenie, że każdego dnia to Ty jesteś ważny. Częścią kampanii są zdjęcia i materiały wideo, na których Olga prezentuje nowy smartwatch marki Garett. Ambasadorka podkreśla, że produkty te idealnie sprawdzą się na co dzień, pomagając jednocześnie
w dbaniu o siebie i wspierając aktywny styl życia.

Na najnowszej sesji marka koncentruje się na dyskretnej elegancji i naturalności, odzwierciedlając wartości, z jakimi jest identyfikowana. Misją marki Garett jest motywowanie każdej osoby do pielęgnowania swojego zdrowia, zarówno pod kątem fizycznym, jak i emocjonalnym, poprzez regularną aktywność. W tym celu oferuje wyjątkowe smartwatche o wysokiej jakości, dostępne w atrakcyjnych cenach. Olga Kalicka, jako ambasadorka Garett, inspiruje do dbania o siebie
i czerpania radości z każdego dnia, co doskonale współgra z filozofią marki.

Razem z Olga Kalicką, Garett udowadnia, że warto dbać o siebie, zarówno podczas aktywności fizycznej, jak i w codziennym życiu, korzystając z nowego, stylowego i funkcjonalnego  smartwatcha GRC Activity 2. To nie tylko gadżet, ale przede wszystkim towarzysz w dbaniu o swoje zdrowie i czerpaniu radości z każdego dnia.

 

O marce

Garett  jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów  w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVEUROAGD, Empik, Komputronik, Neonet, Media Markt oraz w ponad 19 krajach w Europie. Wizją marki Garett jest zapewnienie bezpiecznych produktów dla jak największej liczby konsumentów, aby mogli cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia przy użyciu nowoczesnych technologii.  

Więcej na www.garett.com.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.

Ochrona środowiska

Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.