Komunikaty PR

Soudal partnerem pierwszych mistrzostw kolarskich branży budowlanej

2024-05-09  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Już 18 maja 2024 roku w Podłężu o godz. 10.10 wystartują pierwsze Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym. W wyścigu można wziąć udział indywidualnie, ale organizatorzy zachęcają do startu także drużyny firmowe. Jedynym warunkiem, który musi spełnić uczestnik, jest powiązanie zawodowe z branżą budowlaną. Partnerem wydarzenia jest firma Soudal, która od lat aktywnie promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce.

Organizatorzy wydarzenia przygotowali dla uczestników program obfitujący w wyzwania i atrakcje. Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym wystartują już 18 maja o godzinie 10.10 w Podłężu spod siedziby firmy Smay. Kolarze pojadą szlakami malowniczej Puszczy Niepołomickiej trasą liczącą 50 km dla kobiet i o długości 84,5 km dla mężczyzn. Będzie to pierwsze w Polsce wydarzenie sportowe dla osób związanych z branżą budowlaną, które ma na celu promocję kolarstwa, integrację środowiska, a także… wsparcie dla potrzebujących. Hasło przewodnie imprezy to - „Pomaganie buduje. A kto się zna lepiej na budowaniu niż Ty?”, a dochód z imprezy zostanie przeznaczony na pomoc dla podopiecznych Fundacji Rodziny Maj im. Piotra Maja.

Ambasadorami wydarzenia zostały znane postacie ze świata sportu, m.in. Czesław Lang - polski kolarz torowy i szosowy, wicemistrz olimpijski oraz dwukrotny medalista szosowych mistrzostw świata, działacz sportowy oraz organizator Tour de Pologne UCI World Tour, Tomasz Marczyński -  czterokrotny Mistrz Polski w kolarstwie szosowym, zwycięzca dwóch etapów Vuelty, przez wiele lat związany z zespołem kolarskim Lotto Soudal, Rafał Sonik - przedsiębiorca, kierowca w rajdach terenowych w kategorii quadów, zwycięzca rajdu Dakar, dziewięciokrotny zdobywca Pucharu Świata FIM, pięciokrotny mistrz Polski w rajdach enduro, Jakub Colin Brzeziński - rajdowy Mistrz Polski 2019 i 2021, rajdowy v-ce Mistrz Polski 2016-2023 i Bartłomiej Ostałowski - kierowca rajdowy, rekordzista Guinessa w dryfcie. Poza wyzwaniami sportowymi uczestnicy mogą wziąć udział w spotkaniach networkingowych branży budowlanej, wysłuchać powerspech Rafała Sonika oraz uczestniczyć w kolacji charytatywnej z występami artystycznymi i pokazem akrobatycznym podczas której odbędzie się licytacja charytatywna z unikalnymi fantami.

Partnerem pierwszych Mistrzostw Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym jest firma Soudal, która od lat aktywnie promuje kolarstwo – zarówno zawodowe, jak i amatorskie. To także sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i od lat oficjalny partner najpopularniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce - Tour de Pologne. To obok Vuelta a España, Giro Italia i Tour de France jedno z największych wydarzeń sportowych w klasie UCI World Tour na świecie, które promuje Polskę na arenie międzynarodowej. Co ważne - Soudal wspiera nie tylko zawodowych sportowców, promuje także zdrowy tryb życia wśród amatorów. Od siedmiu lat firma jest głównym sponsorem Wyścigu by Tomasz Marczyński, w którym kolarze amatorzy mają możliwość spróbować swych sił i zmierzyć się z zawodowym kolarzem. W ubiegłym roku Soudal był jednym z głównych organizatorów Rajdu Gorących Serc - inicjatywy powstałej z myślą o usuwaniu barier, z jakimi borykają się miłośnicy sportu z niepełnosprawnościami, która ze względu na unikalną formułę i duże zainteresowanie będzie kontynuowana we wrześniu tego roku. Firma wspiera także wspólne treningi amatorów i profesjonalistów, które organizowane są okazjonalnie w siedzibie firmy w Cząstkowie Mazowieckim.

 

Więcej informacji na temat Pierwszych Mistrzostw Polski Branży Budowlanej w Kolarstwie Szosowym oraz warunków uczestnictwa można znaleźć na oficjalnej stronie wydarzenia - https://www.smay.pl/mistrzostwa-polski-branzy-budowlanej-w-kolarstwie-szosowym-2024/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki Biuro prasowe
2024-07-22 | 12:00

Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze
Sport ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
2024-07-17 | 13:30

ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu

Warszawa, obok stolicy Nigerii Lagos, jest jednym z dwóch miast na świecie zaangażowanych w projekt Running For Clean Air. Głównym celem inicjatywy prowadzonej przez World
Sport 3×3 Basket Challenge vol.3 w Atrium Biała!
2024-07-17 | 08:55

3×3 Basket Challenge vol.3 w Atrium Biała!

Startuje kolejny sezon Atrium Biała 3x3 Basket Challenge! Przygotujcie się na koszykarskie emocje na najwyższym poziomie! Przez pięć kolejnych sobót zapraszamy was do udziału

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.