Soudal partnerem pierwszych mistrzostw kolarskich branży budowlanej
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Już 18 maja 2024 roku w Podłężu o godz. 10.10 wystartują pierwsze Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym. W wyścigu można wziąć udział indywidualnie, ale organizatorzy zachęcają do startu także drużyny firmowe. Jedynym warunkiem, który musi spełnić uczestnik, jest powiązanie zawodowe z branżą budowlaną. Partnerem wydarzenia jest firma Soudal, która od lat aktywnie promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce.
Organizatorzy wydarzenia przygotowali dla uczestników program obfitujący w wyzwania i atrakcje. Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym wystartują już 18 maja o godzinie 10.10 w Podłężu spod siedziby firmy Smay. Kolarze pojadą szlakami malowniczej Puszczy Niepołomickiej trasą liczącą 50 km dla kobiet i o długości 84,5 km dla mężczyzn. Będzie to pierwsze w Polsce wydarzenie sportowe dla osób związanych z branżą budowlaną, które ma na celu promocję kolarstwa, integrację środowiska, a także… wsparcie dla potrzebujących. Hasło przewodnie imprezy to - „Pomaganie buduje. A kto się zna lepiej na budowaniu niż Ty?”, a dochód z imprezy zostanie przeznaczony na pomoc dla podopiecznych Fundacji Rodziny Maj im. Piotra Maja.
Ambasadorami wydarzenia zostały znane postacie ze świata sportu, m.in. Czesław Lang - polski kolarz torowy i szosowy, wicemistrz olimpijski oraz dwukrotny medalista szosowych mistrzostw świata, działacz sportowy oraz organizator Tour de Pologne UCI World Tour, Tomasz Marczyński - czterokrotny Mistrz Polski w kolarstwie szosowym, zwycięzca dwóch etapów Vuelty, przez wiele lat związany z zespołem kolarskim Lotto Soudal, Rafał Sonik - przedsiębiorca, kierowca w rajdach terenowych w kategorii quadów, zwycięzca rajdu Dakar, dziewięciokrotny zdobywca Pucharu Świata FIM, pięciokrotny mistrz Polski w rajdach enduro, Jakub Colin Brzeziński - rajdowy Mistrz Polski 2019 i 2021, rajdowy v-ce Mistrz Polski 2016-2023 i Bartłomiej Ostałowski - kierowca rajdowy, rekordzista Guinessa w dryfcie. Poza wyzwaniami sportowymi uczestnicy mogą wziąć udział w spotkaniach networkingowych branży budowlanej, wysłuchać powerspech Rafała Sonika oraz uczestniczyć w kolacji charytatywnej z występami artystycznymi i pokazem akrobatycznym podczas której odbędzie się licytacja charytatywna z unikalnymi fantami.
Partnerem pierwszych Mistrzostw Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym jest firma Soudal, która od lat aktywnie promuje kolarstwo – zarówno zawodowe, jak i amatorskie. To także sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i od lat oficjalny partner najpopularniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce - Tour de Pologne. To obok Vuelta a España, Giro Italia i Tour de France jedno z największych wydarzeń sportowych w klasie UCI World Tour na świecie, które promuje Polskę na arenie międzynarodowej. Co ważne - Soudal wspiera nie tylko zawodowych sportowców, promuje także zdrowy tryb życia wśród amatorów. Od siedmiu lat firma jest głównym sponsorem Wyścigu by Tomasz Marczyński, w którym kolarze amatorzy mają możliwość spróbować swych sił i zmierzyć się z zawodowym kolarzem. W ubiegłym roku Soudal był jednym z głównych organizatorów Rajdu Gorących Serc - inicjatywy powstałej z myślą o usuwaniu barier, z jakimi borykają się miłośnicy sportu z niepełnosprawnościami, która ze względu na unikalną formułę i duże zainteresowanie będzie kontynuowana we wrześniu tego roku. Firma wspiera także wspólne treningi amatorów i profesjonalistów, które organizowane są okazjonalnie w siedzibie firmy w Cząstkowie Mazowieckim.
Więcej informacji na temat Pierwszych Mistrzostw Polski Branży Budowlanej w Kolarstwie Szosowym oraz warunków uczestnictwa można znaleźć na oficjalnej stronie wydarzenia - https://www.smay.pl/mistrzostwa-polski-branzy-budowlanej-w-kolarstwie-szosowym-2024/

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.