Sportowe emocje na zielonym tarasie Galerii Młociny!
Nie od dziś wiadomo, że piłka nożna wzbudza ogromne emocje. A jeśli już będziemy je hucznie przeżywać, ciesząc się z sukcesów naszych faworytów, najlepiej jest robić to w większym gronie, na wygodnych leżakach, z ładnym widokiem i pysznymi przekąskami oraz koktajlami lub kraftowymi trunkami w dłoni. Czy może być lepiej? Zdaje się, że nie! Galeria Młociny zaprasza już od 11 czerwca wszystkich zainteresowanych do wspólnego kibicowania podczas Euro 2021 na zielonym tarasie obiektu! Na ogromnym ekranie transmitowane będą wszystkie mecze, a na tych, którzy chcieliby zaprezentować swoje umiejętności, przed obiektem czekać będzie boisko do piłki nożnej!
Mistrzostwa Euro 2021 to długo wyczekiwane wydarzenie, na które z utęsknieniem czekali nie tylko miłośnicy piłki nożnej, lecz wszyscy ci, którzy kochają towarzyszące rozgrywkom emocje. Radość, śmiech, a także łzy wzruszenia i złość towarzysząca porażkom faworytów to nieodłączny element wszystkich sportowych imprez, a należy przyznać, że żadna inna dyscyplina nie wzbudza ich tak, jak robi to piłka nożna!
Galeria Młociny zaprasza do wspólnego świętowania wszystkich miłośników sportowych emocji, a nie od dziś wiadomo, że najlepiej przeżywać je w większym gronie! Zielony taras centrum handlowego z wygodnymi leżakami i ładnym widokiem czeka na warszawskich kibiców, a obiekt transmitować będzie wszystkie mecze na ogromnym ekranie. Brzmi zachęcająco? Z całą pewnością tak! Co więcej, na miłośników piłkarskich wrażeń czekać będzie również wyjątkowa oferta strefy gastronomicznej Spotkania i Dania, w której znajdziemy potrawy inspirowane smakami wszystkich zakątków globu. To tutaj miłośnicy kuchni międzynarodowej z łatwością mogą przemierzać kulinarne szlaki Hiszpanii, Tajlandii, Japonii, Meksyku, Włoch oraz Turcji i nie tylko! Obecnym towarzyszyć będą również pyszne koktajle, a także – dla spragnionych orzeźwienia – kraftowe trunki z lokalu Nalewak, oferującego ogromny wachlarz piw z małych rzemieślniczych browarów oraz win z lokalnych winnic Włoch, Hiszpanii, Macedonii czy Francji. Gdy sportowe emocje dobiegną końca, na zainteresowanych czekać będzie bogata oferta zakupowa oraz rozrywkowa, a przed obiektem… m.in. boisko do piłki nożnej dla wszystkich tych, którzy będą chcieli pochwalić się swoimi umiejętnościami i pokazać, jak to się robi!
Wszystkie informacje na temat cyklu wydarzeń sportowych w Galerii Młociny oraz harmonogram rozgrywek znajdują się pod poniższym linkiem:
www.galeriamlociny.pl/events/strefa-kibica-na-tarasie

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.