Sportowe zakończenie wakacji
Do końca wakacji zostało zaledwie kilka dni. Pogoda przypomina o nadchodzącej jesieni i warto zawczasu się na nią przygotować. Na miłośników aktywności fizycznej lub po prostu sportowego stylu czeka teraz wyjątkowa okazja – będąc klientem FeelGood!, czyli programu lojalnościowego GO Sport, przy każdych zakupach za minimum 100 zł otrzymuje się 200 dodatkowych punktów!
Co to oznacza? 200 dodatkowych zł rabatu! Bo w FeelGood! każdy jeden zebrany punkt to jedna złotówka rabatu! Należy jednak pamiętać o ograniczeniach rabatowych, jakie obowiązują przy jednorazowych zakupach. Są to maksymalnie: -30% na produkty oprócz sprzętu, -15% na sprzęt i -30% na serwis. Oznacza to, że klient mający 15 punktów na koncie może od razu wymieniać je na 15 zł rabatu (ale kupując np. ubrania, rabat nie może wynieść więcej niż 30% ceny pierwotnej produktu, analogicznie w przypadku sprzętu i serwisu).
Akcja obowiązuje w dniach 16.08-05.09.2021 i jest to idealna okazja, by zaopatrzyć się chociażby w stylowe i wygodne bluzy, spodnie dresowe, legginsy czy sneakersy. Jest to też szansa, by skompletować brakujące elementy szkolnej wyprawki! Bo w GO Sport można znaleźć odzież, obuwie oraz akcesoria sportowe zarówno dla starszych, jak i młodszych, a odświeżenie szafy przed jesienią z pewnością każdemu zrobi dobrze i pozwoli wejść w ten sezon w lepszym humorze!

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.