Komunikaty PR

Sportowy lockdown, czyli jak dbać o zdrowie i kondycję w nowej normalności?

2020-11-24  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl

Pandemia Covid-19 w Polsce po raz kolejny wpłynęła na działalność branży fitness. Jednak kluby i siłownie, mimo poważnych ograniczeń, szybko wypracowały nowe rozwiązania. Ofertę dla aktywnych Polaków mają również firmy, które oferują sprzęt do treningów w domu.

Na kolejny w tym roku sportowy lockdown część klubów i siłowni zdążyła się nieco przygotować, dokonując szybkich zmian w grafikach i zakresie prowadzonej działalności. Swoją ofertę zmieniają także producenci, dostawcy i dystrybutorzy branży fitness, a na fali rosnącej popularności usług online, nowe rozwiązania związane ze sportem wdrażają także polskie startupy.

Domowe rozwiązania

Nowe potrzeby aktywnych Polaków szybko zidentyfikowała polska firma IMG, dystrybutor profesjonalnego sprzętu sportowego i właściciel marki Gipara Fitness. Firma, nie mogąc dostarczać urządzeń do zamkniętych klubów i siłowni, postawiła na klientów indywidualnych i wprowadziła do oferty profesjonalny sprzęt do zastosowań domowych. Uwzględniając różne możliwości lokalowe ćwiczących oraz stopień zaawansowania treningów, IMG przygotowała zestaw Space SET, z którym można wykonać 35 różnych ćwiczeń na wszystkie partie ciała. Space SET jest kompaktowy, można go przechowywać w szufladzie i zabrać ze sobą w podróż. Dla sympatyków treningów z ciężarami, powstał Iron SET, designerska wersja klasycznych ciężarów. Najbardziej wymagających zainteresuje G-wall - domowa wersja siłowni, która pozwala ćwiczyć zaledwie na 1 m kw. domowej przestrzeni.

Ponadto do każdej z serii urządzeń zostały przygotowane aplikacje treningowe, które pomagają zaplanować i realizować ćwiczenia oraz kontrolować postępy.

Technologia i fitness

Obecnie trening w domu nie stanowi problemu – wystarczy motywacja, telefon, tablet lub komputer i internet. W sieci dostępne są setki polskich i zagranicznych kanałów z ćwiczeniami. Wyzwaniem może się jednak okazać znalezienie wśród nich treningu prowadzonego przez trenera, którego styl prowadzenia zajęć czy dobór ćwiczeń odpowiada osobie ćwiczącej. Rozwiązaniem tego problemu zajął się polski startup FitAdept. Firma od kilku lat skupia się na rozwijaniu nowych technologii dla branży fitness. W marcu br., w momencie, gdy z powodu pandemii koronawirusa większość Polaków musiała zrezygnować z dotychczasowych form aktywności, uruchomiła platformę do umawiania i prowadzenia indywidualnych treningów on-line, a także narzędzie do optymalizacji planów treningowych. Użytkownicy FitAdept mogą uczestniczyć w zróżnicowanych zajęciach, o odpowiednim dla siebie poziomie intensywności, prowadzonych przez profesjonalnych trenerów. Startup oferuje także dostęp do telewizyjnej platformy treningów i materiałów związanych ze zdrowym trybem życia: ćwiczeniami, dietami czy aktywnym spędzaniem czasu.

Bezpiecznie i w zgodzie z naturą

Nowa rzeczywistość przewartościowała priorytety wielu Polaków, którzy teraz bardziej niż kiedykolwiek chcą dbać o siebie, ale i o środowisko. Zmieniając formułę aktywności w domu lub ćwicząc na siłowni chcemy już nie tylko bezpiecznych rozwiązań, ale i takich które minimalizują negatywny wpływ na środowisko naturalne. W odpowiedzi na te właśnie potrzeby firma IMG, która od kilku lat ma w swojej ofercie i promuje ekologiczne urządzenia, opracowała matę treningową ERGO-ECO z trzciny cukrowej. Mata, którą po zużyciu można poddać recyklingowi, sprawdzi się nie tylko w klubach, ale i w domowych przestrzeniach.

IMG oferuje także ubrania wyprodukowane z butelek PET oraz urządzenia cardio z linii ECO-POWR, wytwarzające energię elektryczną, które poza dodatkową zachętą do systematycznych ćwiczeń angażują Polaków w minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko.

W drodze do dobrej formy

Aplikacje, platformy treningowe, zestawy akcesoriów, także tych eco oraz profesjonalny sprzęt. Wszystko sprawdzi się w domowych siłowniach. Nie możemy tylko zapomnieć, że kluczowe w dbaniu o kondycję i zdrowie są po prostu systematyczne ćwiczenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.