Szybka jazda z trzymanką!
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
To już trzecia edycja wydarzenia SPEED GAMES, podczas którego znane osoby miały okazję na własnej skórze poczuć emocje, jakie daje motorsport. Wydarzenie cyklicznie odbywa się na Torze Modlin.
Czas na rywalizację – rywalizacja na czas!
W ciągu dnia pełnego wrażeń, uczestnicy mieli możliwość wykazać się w dwóch konkurencjach: motus racing i speed (jazda slalomem, jazda po prostej). Wśród kandydatów-celebrytów pojawiły się takie gwiazdy, jak: Akop Szostak, Katarzyna Bożek, Łukasz Wojtyca, Alan Andersz, Karolina Pisarek, Lena Moonlight, Marcin Dubiel, Fagataa oraz Filip Zabielski!
Sponsorem wydarzenia był Motus xd - polską firma produkującą pojazdy elektryczne. Ich modele hulajnóg elektrycznych przeznaczone są dla dzieci i dorosłych. W swojej ofercie firma posiada hulajnogi miejskie, które charakteryzują się świetnymi parametrami, doskonałą jakością oraz dobrą ceną. Także wygląd produktów nie jest obojętny. Prosty design, a zarazem mnogość modeli w modnych kolorach sprawiają, że każdy znajdzie coś dla siebie! Hulajnogi Motus wyróżniają się na tle konkurencji przede wszystkim bogatym wyposażeniem.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.