Tenisowa nowość od marki ASICS – SOLUTION SPEED FF2
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS wprowadza na rynek nowy model butów do tenisa – SOLUTION SPEED FF2. Ich elastyczność sprawia, że są przeznaczone na wszystkie nawierzchnie. Testy przeprowadzone w instytucie marki w japońskim Kobe wykazały, że obuwie poprawia dynamikę na korcie i jest jeszcze lżejsze od swojego poprzednika.
Model ASICS SOLUTION SPEED FF2 został ulepszony o technologie podeszwy środkowej – FLYTEFOAM i FLYTEFOAM PROPEL, które zapewniają możliwie najbardziej miękką oraz lekką amortyzację. Z kolei zupełnie nowe rozwiązanie GRIP redukuje ryzyko poślizgu podczas dynamicznego startu, dając tenisistom poczucie pewności, że nie utracą kontroli bez względu na nawierzchnię, po której się poruszają.
Dla każdego gracza szczególnie istotną rolę podczas meczu lub treningu pełni umiejętna i szybka zmiana kierunku ruchu. Japoński producent dodatkowo rozwinął technologię TWISTRUSS o przód stopy, aby zwiększyć poczucie komfortu w trakcie dynamicznych zmian pozycji na korcie. Ponadto, podczas testów butów w Instytucie Sportu i Nauki ASICS, tenisiści wykazywali się większą mobilnością oraz szybkością, startując z pozycji wyjściowej. Za ten obszar odpowiada ulepszona technologia SPEED FF.
Nowy model butów sprawił, że na korcie czuję się jeszcze lżejszy i szybszy. Długo grałem we wcześniejszej wersji SOLUTION SPEED FF, będąc przekonanym, że trudno będzie poprawić te obuwie. Na korcie czuję też zdecydowanie lepszą przyczepność. Bez względu na to, jak szybko zmienię kierunek, jestem pewien, że obuwie wytrzyma – powiedział belgijski tenisista, David Goffin.
Jako japońska marka, kierujemy się hasłem „Kaizen”, które oznacza „ciągłe doskonalenie” wszystkich produktów, które wprowadzamy na rynek. Odbyliśmy wiele konsultacji z zawodowymi graczami, którzy zasygnalizowali nam, że swoją przewagę budują dzięki szybkości na całym korcie. Postanowiliśmy więc uczynić nasze nowe buty jeszcze lżejszymi, szybszymi i bardziej elastycznymi. Jesteśmy przekonani, że nasz cel udało się osiągnąć – dodała Rene Zandbergen, szefowa działu innowacji obuwia tenisowego w ASICS Europe.
SOLUTION SPEED FF2 jest efektem intensywnych badań nad mechaniką tenisa. W przeciwieństwie do biegania, które głównie polega na przemieszczaniu się po liniach prostych, tenis wymaga dużo bardziej wymagających ruchów. Dlatego tak ważny jest dobór odpowiedniego obuwia, dostosowanego do stylu gry. Naszym zadaniem jest nieustanny rozwój i osiąganie wyższego poziomu wraz z każdą premierą. Buty do tenisa sprzedajemy od 1952 roku, natomiast style gry cały czas ewoluują, na każdym szczeblu sama gra stała się bardziej siłowa. Pozostajemy zaangażowani w tworzenie najbardziej zaawansowanego obuwia, aby wspierać zawodników niezależnie od ich umiejętności – dodał Tatsuya Ishikawa, główny badacz w Instytucie Sportu i Nauki ASICS.
W nowym modelu po raz pierwszy podczas Australian Open wystąpią tacy tenisiści, jak David Goffin, Alex de Minaur oraz Jennifer Brady. W Europie buty będą dostępne w cenie 150,00 euro od 15 stycznia 2020 roku na stronie www.asics.com/tennis. W Polsce, będzie można je nabyć w cenie 630,00 zł w serwisach https://strefatenisa.com.pl/ oraz https://www.protenis.com.pl/.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.