VIVO! Krosno zaprasza na urodzinowy Bieg na Orientację

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
VIVO! Krosno zaprasza do wzięcia udziału w kolejnej edycji urodzinowego Biegu na Orientację „Biegam z VIVO!”. Jego uczestnicy będą mieli do pokonania wyznaczoną przez organizatora trasę, na której czekać będą ciekawe i kreatywne zadania. Bieg odbędzie się 3 października (w sobotę) o godz. 13:30. Do uczestnictwa w wydarzeniu wymagana jest wcześniejsza rezerwacja.
Zawodnicy Biegu na Orientację startować będą w 2-osobowych zespołach. Ich zadaniem będzie pokonanie zlokalizowanej na terenie Krosna trasy, a także wykonanie kreatywnych zadań w specjalnych punktach kontrolnych. Przed rozpoczęciem zmagań uczestnicy otrzymają niezbędny pakiet startowy, w tym mapę lokalizacyjną punktów kontrolnych.
Klasyfikacja biegnących odbywać się będzie w 4 kategoriach: kobiety, mężczyźni, mix oraz rodzinnej. W kategorii rodzinnej drużyna może liczyć 3 osoby, przy czym w jej skład powinna wchodzić 1 osoba dorosła oraz maksymalnie 2 dzieci poniżej 16. roku życia. Na pokonanie trasy zawodnicy będą mieli maksymalnie 2,5 godziny. Długość trasy uzależniona jest od kategorii i wynosi od 8 do 12 km. W każdej kategorii zwycięży zespół, który rozwiąże najwięcej zadań oraz najszybciej wróci na metę biegu. Dla najlepszych ekip w każdej z kategorii przygotowano cenne nagrody, m.in.: Karty Podarunkowe VIVO! Krosno o wartości nawet 500 zł, karnety miesięczne do klubu Xtreme Fitness Gyms, podwójne vouchery do kina Helios i wiele innych ciekawych nagród rzeczowych. Na wszystkich uczestników czekać będą pamiątkowe medale, dyplomy i upominki.
Ważne!
Do uczestnictwa w biegu wymagana jest wcześniejsza rezerwacja online na stronie: https://vivo-shopping.com/pl/krosno/aktualnosci-i-wydarzenia/urodzinowy-bieg-na-orientacje.
Rejestracji będzie można dokonać także w dniu biegu tj. 3 października w godz. 11:00-13:15 w Biurze Zawodów zlokalizowanym w VIVO! Krosno. Udział w biegu jest bezpłatny, a limit miejsc ograniczony do 150 osób. Ponadto każda drużyna musi się składać z minimum dwóch zawodników.
Partnerami biegu są: Martes Sport, Olimp Store, Xtreme Fitness Gyms, MOSiR Krosno, Kino Helios.
Szczegółowy regulamin akcji znajduje się na: www.vivo-krosno.pl.
Serdecznie zapraszamy!

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.