Komunikaty PR

VIVO! Krosno zaprasza na urodzinowy Bieg na Orientację

2020-09-28  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

VIVO! Krosno zaprasza do wzięcia udziału w kolejnej edycji urodzinowego Biegu na Orientację „Biegam z VIVO!”. Jego uczestnicy będą mieli do pokonania wyznaczoną przez organizatora trasę, na której czekać będą ciekawe i kreatywne zadania. Bieg odbędzie się 3 października (w sobotę) o godz. 13:30. Do uczestnictwa w wydarzeniu wymagana jest wcześniejsza rezerwacja.    

Zawodnicy Biegu na Orientację startować będą w 2-osobowych zespołach. Ich zadaniem będzie pokonanie zlokalizowanej na terenie Krosna trasy, a także wykonanie kreatywnych zadań w specjalnych punktach kontrolnych. Przed rozpoczęciem zmagań uczestnicy otrzymają niezbędny pakiet startowy, w tym mapę lokalizacyjną punktów kontrolnych.

Klasyfikacja biegnących odbywać się będzie w 4 kategoriach: kobiety, mężczyźni, mix oraz rodzinnej. W kategorii rodzinnej drużyna może liczyć 3 osoby, przy czym w jej skład powinna wchodzić 1 osoba dorosła oraz maksymalnie 2 dzieci poniżej 16. roku życia. Na pokonanie trasy zawodnicy będą mieli maksymalnie 2,5 godziny. Długość trasy uzależniona jest od kategorii i wynosi od 8 do 12 km. W każdej kategorii zwycięży zespół, który rozwiąże najwięcej zadań oraz najszybciej wróci na metę biegu. Dla najlepszych ekip w każdej z kategorii przygotowano cenne nagrody, m.in.: Karty Podarunkowe VIVO! Krosno o wartości nawet 500 zł, karnety miesięczne do klubu Xtreme Fitness Gyms, podwójne vouchery do kina Helios i wiele innych ciekawych nagród rzeczowych. Na wszystkich uczestników czekać będą pamiątkowe medale, dyplomy i upominki.

Ważne!

Do uczestnictwa w biegu wymagana jest wcześniejsza rezerwacja online na stronie: https://vivo-shopping.com/pl/krosno/aktualnosci-i-wydarzenia/urodzinowy-bieg-na-orientacje.

Rejestracji będzie można dokonać także w dniu biegu tj. 3 października w godz. 11:00-13:15 w Biurze Zawodów zlokalizowanym w VIVO! Krosno. Udział w biegu jest bezpłatny, a limit miejsc ograniczony do 150 osób. Ponadto każda drużyna musi się składać z minimum dwóch zawodników.

Partnerami biegu są: Martes Sport, Olimp Store, Xtreme Fitness Gyms, MOSiR Krosno, Kino Helios.

Szczegółowy regulamin akcji znajduje się na: www.vivo-krosno.pl.

Serdecznie zapraszamy!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.