Komunikaty PR

Wielki finał pierwszego sezonu Predator Games już 27 maja. Gdzie oglądać?

2023-05-25  |  16:00
Biuro prasowe

Pierwszy sezon największych w Europie międzyszkolnych rozgrywek esportowych Predator Games 2023 zbliża się do kulminacyjnego momentu, w którym wyłonione zostaną najlepsze drużyny reprezentujące szkoły w całej Polsce. Finałowe mecze zaplanowane są na sobotę 27 maja. 

Pierwszy sezon Predator Games 2023 

W pierwszym sezonie Predator Games 2023 udział wzięło 16 384 uczniów z 1024 szkół na terenie całej Polski, choć warto zaznaczyć, że chętnych do udziału było znacznie więcej. Turniej, którego organizatorem jest Acer Polska, to największe międzyszkolne rozgrywki esportowe w Europie, które stwarzają przestrzeń do rozwoju i profesjonalizacji miłośników gamingu. W etapie kwalifikacji uczniowie rywalizowali ze sobą w czterech grach – Rocket League, Fortnite, League of Legends i Szachy

Zainteresowanie uczniów i nauczycieli pierwszym sezonem Predator Games przerosło nasze oczekiwania. Wiedzieliśmy, że liczba chętnych przewyższy liczbę slotów, ale nie sądziliśmy, że ponad trzykrotnie. To dobra prognoza na kolejne edycje. Teraz skupiamy się na tym, aby z przytupem zakończyć te rozgrywki i oddać w ręce najlepszych graczy nagrody warte ponad 3,2 mln złotych. Jesteśmy przekonani, że dla większości z ponad 16 tysięcy uczniów, grających w pierwszym sezonie oraz ich nauczycieli, Predator Games stworzył pomost komunikacyjny i platformę porozumienia, wypełniając swoją misję edukacyjną, która była naszym nadrzędnym celem – komentuje Łukasz Łopuszyński, Country Manager w Acer Poland.

Gdzie oglądać Finał Predator Games?

Finałowe rozgrywki dla najlepszych drużyn reprezentujących szkoły z całej Polski zaplanowane są na 27 maja. Całodzienna transmisja każdej z czterech gier (Rocket League, Szachy, League of Legends i Fortnite) będzie dostępna na oficjalnych kanałach Acer Polska oraz Predator Games:

  • YouTube - youtube.com/@PolskaACER

  • Twitch - twitch.tv/predatorgaming

  • WWW - predatorgames.pl 

Ponadto finał Rocket League, będzie można oglądać także na żywo na antenie Polsat Games. Telewizyjna transmisja rozpocznie się o godz. 11:30.

Cały streaming opatrzony będzie profesjonalnym komentarzem znanych i cenionych w środowisku gamingowym casterów i streamerów. Za mikrofonem zasiądą i skomentują: Damian ‘Nervarien’ Ziaja oraz Fryderyk ‘Veggie’ Kozioł (League of Legends), Kamil ‘Edek’ Droździk oraz Patryk ‘bruz’ Bruzda (Rocket League), Aleksandra ‘Olaczka’ Tarnowska oraz Bartosz ‘Xntentacion’ Rudecki (Szachy) oraz Jakub ‘Jacob’ Wrotniak oraz Adrian ‘Manoyek’ Molenda (Fortnite). Transmisja będzie prowadzona równolegle także na ich kanałach:

  • rozgrywki Rocket League - twitch.tv/edekrl oraz twitch.tv/bruz77

  • rozgrywki szachowe - twitch.tv/xntentacion

  • rozgrywki League of Legends - twitch.tv/veggie16

  • rozgrywki Fortnite - twitch.tv/jacob4tv

Nagrody warte 3 200 000 PLN

Uczestnicy pierwszego sezonu Predator Games 2023 zdecydowanie mają o co grać – wartość puli nagród w rozgrywkach to 3 200 000 PLN. To zarówno nagrody rzeczowe, jak i pieniężne. 

Zawodnicy trzech najlepszych drużyn z każdego tytułu gier otrzymają odpowiednio

1. miejsce – laptop Predator Helios 300, 

2. miejsce – komputer stacjonarny Predator Orion 3000, 

3. miejsce – monitor Predator XB3. 

To sprzęt sprofilowany pod esportowych zawodników, zapewniający najwyższą techniczną jakość i wydajność.

Uczniowie będą rywalizować o nagrody zarówno dla siebie, jak i szkół, które reprezentują. Dla placówek stworzono łączoną klasyfikację generalną, gdzie podsumowane zostaną rezultaty z wszystkich tytułów uwzględnionych w Predator Games. Najlepsza szkoła otrzyma 100 tysięcy złotych do wykorzystania w Acer Store. Drugiemu miejscu przypadnie 50 tysięcy złotych, a trzeciemu 25 tysięcy złotych. W Acer Store znajduje się szeroki asortyment sprzętu komputerowego i gamingowego, który umożliwia zafascynowanym esportem uczniom efektywnie realizować swoje pasje nie tylko w domu, ale również i w szkole.

Wisienką na torcie będzie wybór najlepszych indywidualnie zawodników ze wszystkich uczestników. Prawdziwe gwiazdy Predator Games otrzymają dodatkowo router Predator Connect W6, myszkę Predator Cestus 330, a także klawiaturę Predator Aethon 301. Z każdego z uwzględnionych tytułów zostanie wyłoniony jeden MVP.

Partnerzy wydarzenia

Sponsorem Generalnym pierwszego sezonu Predator Games 2023 jest PKO Bank Polski.

– Jako PKO Bank Polski już od dawna dostrzegamy pozytywne aspekty esportu i gamingu na kulturę oraz rozwój młodzieży. Wspólnie z marką Predator dołożyliśmy cegiełkę do profesjonalizacji młodych graczy. Chcemy przede wszystkim podkreślić walory edukacyjne projektu, w którym rozwijane jest wiele kompetencji takich jak umiejętność pracy zespołowej, strategiczne myślenie oraz decyzyjność. Ponadto wspólnie stworzyliśmy szereg materiałów edukacyjnych z ekspertami psychologii, fizjoterapii czy trenerem esportowym, by jeszcze mocniej pokazać zalety tej dziedziny – wspomina Marek Kozłowski, Dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.

Ponadto projekt jest wspierany przez partnerów: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministra Edukacji i Nauki, Centrum GovTech Polska, Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych, Intel, Microsoft, Media Expert, MEiN Tech oraz VULCAN. 

– Gry to narzędzia, które wspierają kreatywność i wyobraźnię młodego pokolenia. Centrum GovTech wraz z Ministrem Edukacji i Nauki jest patronem organizowanych przez firmę Acer Polska pierwszych ogólnopolskich rozgrywek esportowych skierowanych do szkół. Kibicujemy tej inicjatywie, ponieważ wierzymy, że zarówno esport, jak i gaming kształtują niezwykle cenne kompetencje, które są przydatne zarówno na serwerze, jak i w innych dziedzinach życia, niezależnie od tego, jaką ścieżkę kariery wybierze uczeń. Dziękujemy za zaproszenie do współpracy i możliwość wspierania kolejnej wartościowej inicjatywy – Justyna Orłowska, Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów ds. GovTech oraz Pełnomocnik Ministra Edukacji i Nauki ds. Transformacji Cyfrowej.

***

Predator Games 2023 to największe w Europie Międzyszkolne Rozgrywki Esportowe, których założeniem jest nie tylko rozwój różnorodnych kompetencji wśród dzieci i młodzieży, dobra zabawa oraz wartościowe nagrody, ale także perspektywa budowania silnego pomostu między nastolatkami a rodzicami i szkołą. 

Dlatego realizowany przez Acer Polska projekt stawia także na kampanię edukacyjną z udziałem psychologów i ekspertów z wielu różnych dziedzin. Jej celem jest m.in. przybliżenie rodzicom graczy świata gamingu oraz zwiększanie świadomości społecznej na temat jego jasnych stron.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę? Biuro prasowe
2024-07-23 | 10:00

Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę?

Polacy zdają sobie sprawę ze znaczenia aktywności fizycznej, jednak mimo to większość z nas nie spełnia zaleceń WHO w tym zakresie. Co ciekawe, powodem nie zawsze jest brak czasu, a
Sport Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
2024-07-22 | 12:00

Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze
Sport ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
2024-07-17 | 13:30

ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu

Warszawa, obok stolicy Nigerii Lagos, jest jednym z dwóch miast na świecie zaangażowanych w projekt Running For Clean Air. Głównym celem inicjatywy prowadzonej przez World

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.