Wiosłuj dla WOŚP z Atrium Reduta!
Już w najbliższą sobotę 28 stycznia Atrium Reduta stanie się miejscem sportowych zmagań podczas akcji charytatywnej dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy! To kolejna edycja akcji bicia rekordu Polski na ergometrach wioślarskich. Klienci galerii handlowych z 10 miast staną do rywalizacji polegającej na zmobilizowaniu jak największej ilości osób, z których każda pokona dystans 500 metrów. A to wszystko w szlachetnym celu!
W ostatnią sobotę stycznia już po raz 13. odbędzie się ogólnopolskie wiosłowanie dla WOŚP. W najbliższej edycji wioślarskich rozgrywek swoje siły połączy 11 centrów handlowych z 10 miast, w tym także Atrium Reduta i Atrium Targówek w Warszawie. Do zaciętej rywalizacji staną jeszcze Bydgoszcz, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Kraków, Lublin, Poznań, Szczecin, Toruń i Wrocław.
Wiosłowanie dla WOŚP we wszystkich miastach wystartuje 28 stycznia. W Atrium Reduta wydarzenie rozpocznie się o godz. 10.00 wioślarskimi zmaganiami z udziałem publiczności. Przez cały dzień klienci odwiedzający galerię będą mogli spróbować swoich sił w wiosłowaniu na ergometrze wioślarskim, usytuowanym na 1. piętrze przy strefie WOW. Do rywalizacji dołączą także medaliści Olimpijscy, mistrzostw świata i Europy, politycy oraz przedstawiciele urzędów miast. Sztafety VIP zaplanowano na godzinę 12:00 w Atrium Targówek i godzinę 14:00 w Reducie.
Celem akcji jest ustanowienie rekordu Polski w największej liczbie osób z tych, które w ciągu 8 godzin przewiosłują na jednym ergometrze wioślarskim dystans 500 metrów, a każdy uczestnik otrzyma specjalny certyfikat. Aby uniknąć długiego oczekiwania na swoją kolej, warto dokonać wcześniejszego zapisu na stronie https://azs.waw.pl/wioslowanie-dla-wosp-warszawa/. Przez cały dzień w Atrium Reduta prowadzona będzie również zbiórka pieniędzy do puszek WOŚP.
Akcja rozrasta się z każdym rokiem, a jednocześnie rośnie poprzeczka sportowa dla uczestników. W poprzedniej edycji imprezy zwyciężył Toruń, pokonując odcinek 158 km, dzięki zaangażowaniu 316 osób, w tym oficjalnych gości.
Partnerami tegorocznej akcji są: WOŚP, Polski Związek Towarzystw Wioślarskich, Polski Związek Kajakowy, Akademicki Związek Sportowy Warszawa, Amatorska Sekcja Wioślarstwa, CityFit, Salad Story oraz Carrefour. Impreza odbywa się pod Patronatami Honorowymi 10 Prezydentów miast biorących udział w wydarzeniu.
Więcej informacji:
https://atrium-reduta.pl/reduta-wiosluje-z-wosp/
www.facebook.com/WioslowanieWOSP/

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.