Wirtualne spotkanie z Igą Świątek! ASICS zaprasza kibiców na swojego Facebooka
Iga Świątek ma za sobą bardzo udany sezon. Na stałe wskoczyła do światowej czołówki tenisa, triumfując w dwóch turniejach WTA i kończąc sezon na 9. miejscu w rankingu, po drodze notując start w prestiżowym Masters, a w Wielkich Szlemach zatrzymując się dopiero na czwartych rundach. Czas na odpoczynek sprzyja refleksjom, dlatego jeden ze sponsorów najlepszej polskiej tenisistki, marka ASICS zaprasza na wyjątkowe spotkanie z Igą Świątek w roli głównej. Odbędzie się ono wirtualnie, na profilu ASICS na Facebooku już w najbliższy poniedziałek o godz. 18:00.
Triumfatorka French Open 2020 jeszcze w styczniu plasowała się na 17. pozycji w rankingu WTA. Progres można więc dostrzec gołym okiem. Polka jest również jedyną zawodniczką, która w każdym z tegorocznych Wielkich Szlemów docierała przynajmniej do czwartej rundy. Jej bilans w tym sezonie to 36 zwycięstw i 15 porażek. Ambasadorka marki ASICS została także doceniona przez światową federację. WTA nominowało Świątek do nagrody zawodniczki sezonu.
Już w najbliższy poniedziałek o godz. 18:00 na profilu marki ASICS na Facebooku odbędzie się wirtualne spotkanie z udziałem gwiazdy polskiego tenisa. Iga Świątek będzie odpowiadać na pytania internautów zadane na czacie. Nie zabraknie nie tylko ciekawych rozmów, ale również atrakcyjnych konkursów z nagrodami. Spotkanie poprowadzi Marek Furjan, dziennikarz i komentator tenisa.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.