„Wspieranie pasji” - Gorenje sponsorem UEFA EURO 2020
Marka Gorenje w zeszłym roku dołączyła do grona partnerów UEFA EURO 2020™. Kampanią #simplyfans i za pośrednictwem mediów społecznościowych Gorenje jednoczy ludzi na całym świecie, aby wspierać i dzielić się pozytywną energią, przyjaźnią i sportem. Akcja będzie łączyć działania online i offline, a także dedykowane akcje konsumencie przeprowadzane z Partnerami.
Trudno nie poczuć emocji związanych z UEFA EURO 2020 ™ nie tylko wśród kibiców, ale także wśród sponsorów. Dla Gorenje ten tytuł ma ogromne znaczenie, ponieważ marce zależy, aby nieustannie wspierać sportowców i różnorodne dyscypliny sportu.
Pasja jednoczy
Fani piłki nożnej mają pasję do gry, a pasją Gorenje jest upraszczanie życia użytkowników poprzez ułatwienie codziennych obowiązków czyniąc je mniej skomplikowanymi i przyjemniejszymi. Dzięki udziałowi w UEFA EURO 2020™ marka rozszerza tę filozofię, aby uprościć kibicom doświadczenia związane z mistrzostwami i wspierać ich w pełnych emocji chwilach. Dlatego społeczność #simplyfans obejmie kibiców na całym świecie. I będzie promować miłość do sportu, przekraczać granice i pokonywać wszelkie różnice.
Wspieranie pasji
Wspieranie kibiców to misja Gorenje, która znajduje odzwierciedlenie w głównym haśle komunikacji sponsorskiej – „Wspieranie pasji”. Bez względu na kraj, naród, ulubiony klub piłkarski, Gorenje jednoczy wszystkich fanów w jednym miejscu za pomocą hasztaga: #simplyfans.
Wyzwania dla kibiców
Nie tylko pasja definiuje #simplyfana, ale także odwaga. Aby zjednoczyć fanów w społeczności #simplyfans, Gorenje przygotowuje serię wyzwań „Czy ty”, angażujących kibiców i dając im szansę na udział w konkursach.
Publikując różne wyzwania na profilu Simplyfans na Facebooku, Gorenje chce wzbudzić pasję i entuzjazm do piłki nożnej. Jednocześnie podkreślając, że każdy może być #simplyfanem, a komunikowanie się Simplyfans jest świetne, odważne, kreatywne i otwarte…
„Czy mógłbyś… założyć koszulkę do pracy? Czy mógłbyś… krzyczeć na telewizor”? to tylko dwa zabawne wyzwania dla fanów piłki nożnej. Udostępniając swoje zdjęcie lub wyzwanie, każdy fan ma szansę na udział w konkursie z fantastyczną nagrodą główną - biletami na mecz mistrzostw. Wyzwanie już trwa. Czy też jesteś #simplyfanem? Dołącz. (Link)
Dołącz do #Simplyfans na FB, IG i www
Wyzwania „Zielone wyzwanie lodówki w stylu retro” i „Czy chciałbyś” to dopiero wstęp do bogatej oferty, którą Gorenje przygotowało dla fanów piłki nożnej. Profil #simplyfans na Facebooku (link) i Instagramie (link), a także strona internetowa Simplyfans.eu (link) to główne kanały komunikacji, dzielenia się zabawnymi, entuzjastycznymi i kreatywnymi treściami tworzonymi przez użytkowników.
Przez najbliższe miesiące i każdego dnia mistrzostw kibice będą mogli wziąć udział w zabawnych i różnorodnych konkursach z nagrodami. Główna to oczywiście bilety na UEFA EURO 2020 ™, ale nie zabraknie innych ciekawych nagród: drobny sprzęt AGD Gorenje, oficjalne piłki Adidas, torby sportowe, termiczne torby, a także rekwizyty, czapki i wiele innych gadżetów z logiem mistrzostw. Konkursy odbywać się będą w kanałach social media Gorenje i Partnerów.
Specjalna kolekcja urządzeń mistrzowskich
Aby nie zabrakło również mistrzowskiego ducha w kuchni, firma Gorenje wprowadziła na rynek specjalną kolekcję drobnego sprzętu AGD. Fani piłki nożnej mogą korzystać z nowej kostkarki do lodu, oczyszczacza powietrza, kuchenki mikrofalowej, frytkownicy, czajnika i odkurzacza.
W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy na kanały social media Gorenje #Simplifans. Znajdziecie tam wiele ciekawych inspiracji i ludzkich historii, które przede wszystkim bawią i sprawiają, że również ty poczujesz ducha zbliżających się mistrzostw.
Więcej informacji na: https://pl.gorenje.com/

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.