„Wspieranie pasji” - Gorenje sponsorem UEFA EURO 2020
Marka Gorenje w zeszłym roku dołączyła do grona partnerów UEFA EURO 2020™. Kampanią #simplyfans i za pośrednictwem mediów społecznościowych Gorenje jednoczy ludzi na całym świecie, aby wspierać i dzielić się pozytywną energią, przyjaźnią i sportem. Akcja będzie łączyć działania online i offline, a także dedykowane akcje konsumencie przeprowadzane z Partnerami.
Trudno nie poczuć emocji związanych z UEFA EURO 2020 ™ nie tylko wśród kibiców, ale także wśród sponsorów. Dla Gorenje ten tytuł ma ogromne znaczenie, ponieważ marce zależy, aby nieustannie wspierać sportowców i różnorodne dyscypliny sportu.
Pasja jednoczy
Fani piłki nożnej mają pasję do gry, a pasją Gorenje jest upraszczanie życia użytkowników poprzez ułatwienie codziennych obowiązków czyniąc je mniej skomplikowanymi i przyjemniejszymi. Dzięki udziałowi w UEFA EURO 2020™ marka rozszerza tę filozofię, aby uprościć kibicom doświadczenia związane z mistrzostwami i wspierać ich w pełnych emocji chwilach. Dlatego społeczność #simplyfans obejmie kibiców na całym świecie. I będzie promować miłość do sportu, przekraczać granice i pokonywać wszelkie różnice.
Wspieranie pasji
Wspieranie kibiców to misja Gorenje, która znajduje odzwierciedlenie w głównym haśle komunikacji sponsorskiej – „Wspieranie pasji”. Bez względu na kraj, naród, ulubiony klub piłkarski, Gorenje jednoczy wszystkich fanów w jednym miejscu za pomocą hasztaga: #simplyfans.
Wyzwania dla kibiców
Nie tylko pasja definiuje #simplyfana, ale także odwaga. Aby zjednoczyć fanów w społeczności #simplyfans, Gorenje przygotowuje serię wyzwań „Czy ty”, angażujących kibiców i dając im szansę na udział w konkursach.
Publikując różne wyzwania na profilu Simplyfans na Facebooku, Gorenje chce wzbudzić pasję i entuzjazm do piłki nożnej. Jednocześnie podkreślając, że każdy może być #simplyfanem, a komunikowanie się Simplyfans jest świetne, odważne, kreatywne i otwarte…
„Czy mógłbyś… założyć koszulkę do pracy? Czy mógłbyś… krzyczeć na telewizor”? to tylko dwa zabawne wyzwania dla fanów piłki nożnej. Udostępniając swoje zdjęcie lub wyzwanie, każdy fan ma szansę na udział w konkursie z fantastyczną nagrodą główną - biletami na mecz mistrzostw. Wyzwanie już trwa. Czy też jesteś #simplyfanem? Dołącz. (Link)
Dołącz do #Simplyfans na FB, IG i www
Wyzwania „Zielone wyzwanie lodówki w stylu retro” i „Czy chciałbyś” to dopiero wstęp do bogatej oferty, którą Gorenje przygotowało dla fanów piłki nożnej. Profil #simplyfans na Facebooku (link) i Instagramie (link), a także strona internetowa Simplyfans.eu (link) to główne kanały komunikacji, dzielenia się zabawnymi, entuzjastycznymi i kreatywnymi treściami tworzonymi przez użytkowników.
Przez najbliższe miesiące i każdego dnia mistrzostw kibice będą mogli wziąć udział w zabawnych i różnorodnych konkursach z nagrodami. Główna to oczywiście bilety na UEFA EURO 2020 ™, ale nie zabraknie innych ciekawych nagród: drobny sprzęt AGD Gorenje, oficjalne piłki Adidas, torby sportowe, termiczne torby, a także rekwizyty, czapki i wiele innych gadżetów z logiem mistrzostw. Konkursy odbywać się będą w kanałach social media Gorenje i Partnerów.
Specjalna kolekcja urządzeń mistrzowskich
Aby nie zabrakło również mistrzowskiego ducha w kuchni, firma Gorenje wprowadziła na rynek specjalną kolekcję drobnego sprzętu AGD. Fani piłki nożnej mogą korzystać z nowej kostkarki do lodu, oczyszczacza powietrza, kuchenki mikrofalowej, frytkownicy, czajnika i odkurzacza.
W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy na kanały social media Gorenje #Simplifans. Znajdziecie tam wiele ciekawych inspiracji i ludzkich historii, które przede wszystkim bawią i sprawiają, że również ty poczujesz ducha zbliżających się mistrzostw.
Więcej informacji na: https://pl.gorenje.com/
Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Problemy społeczne
W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania
Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.