Komunikaty PR

Wznieś się na wyżyny i weź udział w Suunto World Vertical Week.

2021-09-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Przeżyj niesamowitą przygodę i weź udział w pierwszej letniej edycji Suunto World Vertical Week. Popularne - wśród miłośników aktywności na świeżym powietrzu - wydarzenie odbędzie się w dniach 20 –26 września 2021 r. na całym świecie. Ty też możesz wziąć w nim udział i wygrać cenne nagrody!

Wrześniowy tydzień między 20-26.09 to międzynarodowe święto wszystkich miłośników sportów górskich, a także biegów i pieszych wędrówek - wszyscy ruszamy w górę! Po raz kolejny marka Suunto zaprasza do podjęcia górskiego wyzwania i wzięcia udziału w World Vertical Week. 

Zaplanuj trasę na wybranym szlaku górskim, którą możesz pokonać np. pieszo, na rowerze, czy wspinając się. Zdobywaj szczyty, przekraczaj własne granice, odkrywaj nowe miejsca i dziel się swoimi osiągnięciami. Co więcej, pokonując kolejne metry w górę, nie tylko zdobędziesz szczyt, ale masz również szansę wygrać jeden z trzech zegarków Suunto 9 Baro. Więcej informacji o konkursie znajdziesz w dalszej części artykułu. 

Aby wziąć udział w Suunto World Vertical Week, wystarczy otworzyć aplikację Suunto i kliknąć kartę Vertical Week w swojej skrzynce odbiorczej. Symbol dzwonka u góry ekranu przeniesie Cię do odpowiedniego obszaru, w którym uzyskasz wszelkie niezbędne informacje.

 

Suunto World Vertical Week

Suunto World Vertical Week to cykliczna impreza organizowana przez markę Suunto od 2016 roku na przełomie lutego i marca. Najbliższa edycja tego popularnego wydarzenia po raz pierwszy odbędzie się we wrześniu. Nowy termin to odpowiedź na apele społeczności Suunto, aby udowodnić, że ulubione sporty letnie mogą z łatwością konkurować ze sportami zimowymi. Która dyscyplina i który kraj zwycięży -  okaże się już niebawem!

Tradycyjnie po zakończeniu wydarzenia zsumowane zostaną wyniki wszystkich uczestników wyzwania i dowiemy się, który kraj wspiął się najwyżej, a także która dyscyplina sportu cieszyła się największą popularnością. 

 

Jak wziąć udział w konkursie Vertical Week?

Oprócz udziału w wydarzeniu możesz też wziąć udział w konkursie fotograficznym Vertical Week. Po pierwsze podejmij wyzwanie i ruszaj w teren w wyznaczonym terminie. Po drugie udokumentuj swoją górską przygodę. Po trzecie podziel się swoimi wynikami, korzystając z konkursowej nakładki na zdjęcie, którą znajdziesz w aplikacji Suunto. Na koniec udostępnij swoje wyniki na Instagramie, używając znaczników @suunto i #verticalweek.

Osiągnij cel, zainspiruj innych i wygraj jeden z trzech zegarków Suunto 9 Baro.

 

Mapy 3D i nawigacja

Podczas wyzwania zawsze możesz liczyć na wsparcie swojego zegarka Suunto 9 Baro. Już na etapie planowania swojej przygody masz możliwość skorzystania z nowoczesnych i dokładnych map 3D w swoim telefonie. Korzystając z podglądu 3D, dokładnie sprawdzisz, jakie podejścia czekają Cię na trasie. Dzięki temu plan wyprawy w pełni dostosujesz do własnych możliwości.

Ponadto po odbytych wyprawach zawsze możesz wrócić do podglądu swoich tras w formacie 3D, aby obudzić wspomnienia i znaleźć motywację do wyznaczania nowych celów.

Kolejnym udogodnieniem na trasie z pewnością będzie nowoczesna nawigacja zakręt po zakręcie (turn-by-turn navigation), która przekazuje bieżące wskazówki na temat wybranej trasy. Dzięki niej łatwiej dotrzeć do celu nawet podczas ekstremalnych wypraw. Na Twoim zegarku pojawiać się będą komunikaty kierujące prosto do celu np. “skręć w prawo”. 

Ruszaj w drogę i powodzenia — Adventure stars here!

 

-------

O firmie:  Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane. 

Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.

Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.
 

Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:

Amer Sports Poland Sp. z o. o.

ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.