Sportowe emocje ze Skywards Exclusives
Emirates Skywards, wielokrotnie nagradzany program lojalnościowy Emirates i flydubai, wprowadził nową ofertę w ramach Skywards Exclusives, proponując swoim członkom wybór doświadczeń z bogatego portfolio sponsorskiego Emirates. Program lojalnościowy podtrzymuje propozycje wymiany mil Skywards na uczestnictwo w światowej klasy imprezach sportowych, włączając w to wyścigi motorowe, mecze piłki nożnej lub krykieta. Na stronie exclusives.skywards.com można poczuć adrenalinę podczas wyścigu Formuły 1, ekscytującego meczu piłki nożnej lub w czasie ICC Men's T20 World Cup – mistrzostw świata w krykiecie.
Emocje podczas ICC Men's T20 World Cup
Ogrom emocji zapewni jedno z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń sportowych na świecie tego roku – mistrzostwa świata w krykiecie ICC Men's T20. Dzięki Skywards Exclusives członkowie mogą teraz wymienić mile na bilety na mecze w ramach pasjonującego turnieju, który zostanie rozegrany w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Omanie między 17 października a 14 listopada 2021 r.
Już z 3 tys. mil, członkowie mogą kupić bilety na „Round 1” – pierwszą i „Super 12s” - drugą rundę turnieju. Mogą również dołączyć do aukcji, aby wygrać bilety (General Admission tickets) na dowolny z kluczowych meczów, w tym na półfinały i finały, a także bilety gościnne dla doświadczeń na najwyższym, światowym poziomie. Więcej informacji znajduje się pod linkiem.
Linie Emirates są oficjalnym sponsorem ICC Men's T20 World Cup. Od 2002 r. Emirates są również globalnym partnerem Międzynarodowej Rady Krykieta (ICC).
Dreszcz emocji w Formula One Paddock Club™
Ekscytującą atmosferą zapewni Formula One Paddock Club™. Zaczynając od 150 tys. mil Skywards, członkowie mogą wziąć udział w licytacji podwójnego biletu na wybrany przez siebie wyścig (Main Race Day) w Meksyku (7 listopada), Brazylii (14 listopada) i Arabii Saudyjskiej (28 listopada).
Emirates są globalnym partnerem Formuły 1® od 2013 roku. Więcej informacji znajduje się pod linkiem.
Mecz Arsenalu, AC Milan, Olympique Lyonnais lub Realu Madryt
Fani piłki nożnej mogą doświadczyć tętniącej życiem atmosfery domowych meczów Arsenalu na Emirates Stadium w Londynie od 18 października do 28 grudnia 2021 r. Członkowie programu lojalnościowego mają możliwość kupienia biletów (General Admission tickets) od 10 tys. mil, powyżej 60 tys. mil mają dostęp do pakietu Hospitality Suite. Klienci mogą cieszyć się jednym z najlepszych widoków na boisko oraz bezpłatnymi przekąskami i napojami. Współpraca Emirates i Arsenalu, sięgająca 2004 r., to jedna z największych transakcji w historii futbolu. Linie Emirates posiadają również prawa do nazwy stadionu Arsenalu – Emirates Stadium – aż do 2028 r.
Fani AC Milan mogą wykorzystać mile na oglądanie meczów na boisku w Mediolanie. Klienci Emirates mogą dołączyć do tysięcy widzów od 17 października do 19 grudnia 2021 na stadionie San Siro. Członkowie programu mogą kupować bilety na wszystkie mecze, zaczynając od 10 tys. mil. Linie Emirates podpisały umowę sponsorską z AC Milan we wrześniu 2007 r., a w następnym roku współpraca została rozszerzona do rangi sponsora generalnego.
Dzięki Skywards Exclusives można zobaczyć jeden z najpopularniejszych klubów piłkarskich we Francji i kibicować Olympique Lyonnais podczas dowolnego meczu od 31 października 2021 r. do 14 maja 2022 r. Członkowie programu mogą kupić zwykłe bilety (General Admission tickets) od 6500 mil lub bilety Emirates Club VIP od 51 tys. mil. Linie Emirates i Olympique Lyonnais (OL) podpisały pięcioletnią umowę sponsorską w 2020 r., dzięki czemu od początku sezonu 2020/2021 Emirates stały się głównym sponsorem klubu.
Od 10 października członkowie Emirates Skywards będą mogli również wymieniać mile na bilety na mecze jednego z najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich na świecie – Realu Madryt. Linie Emirates są generalnym sponsorem Realu Madryt od 2011 r., a hiszpański klub pozostaje integralną częścią portfolio sponsorskiego. Więcej informacji znajduje się pod linkiem.
Dzięki Skywards Exclusives członkowie mają również szansę na zdobycie aż do 100 ekskluzywnych gadżetów z oferty sponsorskiej Emirates. Począwszy od 52 tys. mil Skywards członkowie mogą nabyć podpisane koszulki i piłki kultowych klubów piłkarskich, takich jak Arsenal, AC Milan, Benfica i Chelsea.*
Wyjątkowe doświadczenia dla 27 milionów członków na całym świecie
Program lojalnościowy wykorzystuje bogate portfolio sponsorskie Emirates, by zaoferować unikatowe doświadczenia 27 milionom członkom na całym świecie. Emirates Skywards zapewnia wyjątkowe przywileje, niezliczone nagrody i nowoczesną ofertę.
Na początku tego roku Emirates Skywards był jednym z pierwszych programów lojalnościowych na świecie, który oferował swoim członkom przedłużenie statusu poziomu do 2022 roku. Ponadto program oferuje również szansę na zdobycie 1 mili za każdą minutę podczas przesiadki lub pobytu wakacyjnego w Dubaju – dotyczy to wszystkich biletów Emirates i flydubai zakupionych od 1 sierpnia 2021 do 31 marca 2022.*

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.