Komunikaty PR

Stół polskiej marki Nobonobo zdobywa prestiżową Iconic Award 2023!

2023-06-18  |  21:45
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Ciesząca się międzynarodowym uznaniem nagroda ICONIC AWARDS przyznawana jest za wizjonerskie podejście do projektowania oraz nowatorskie idee wzornicze. Organizowany od 1953 roku konkurs, którego adresatami są projektanci z całego świata, to inicjatywa German Design Council – organizacji ds. wzornictwa, powołanej przez niemiecki parlament. Wśród nagrodzonych w tym roku projektów znalazł się stół Roots, polskiej marki Nobonobo. W międzynarodowym jury zasiedli reprezentanci dziedzin  takich jak architektura, projektowanie wnętrz, design czy komunikacja produktowa. Wśród kryteriów oceny stołu jurorzy wymienili m.in. zwracającą uwagę koncepcję ogólną, technologię i jakość wykonania, ikoniczną estetykę oraz funkcjonalność.

Polska marka Nobonobo, założona przez Monikę Struską i Tomka Matejczyka, wyróżnia się wyjątkowo kreatywnym podejściem do tworzenia mebli.  Bije na głowę konkurentów, udowadniając, że wizjonerskie podejście, zaangażowanie w innowacje i zapraszanie do współpracy wschodzących sław europejskiego designu, to świetnie przemyślana strategia. Nowe kolekcje sof, łóżek, foteli, stołów i stolików kawowych, łączą tradycyjne techniki ze zrównoważonym  procesem produkcji, wypełniając lukę pomiędzy klasycznym rękodziełem a technologią, przesuwając granice projektowania i wyznaczając drogę rozwoju dla innych marek.

Odebrana na początku czerwca w Kolonii ICONIC AWARDS to bez wątpienia najbardziej prestiżowa spośród nagród organizowanych przez German Design Council. Innowacyjny konkurs o holistycznym podejściu, nastawiony na promowanie najbardziej oryginalnych pomysłów branżowych, tworzących interakcję pomiędzy architekturą, branżą projektową i produkcyjną, docenia w szczególności wizjonerskie produkty, innowacyjną architekturę i produkcję powstającą z poszanowaniem środowiska naturalnego. Doceniony przez kapitułę konkursu stół ROOTS  Nobonobo został stworzony z myślą o osobach, które cenią minimalistyczny styl we wnętrzach, ale jednocześnie nie boją się ciekawych, przykuwających wzrok form, inspirowanych nurtem organic design. Stół składa się z dwóch połączonych ze sobą części – blatu wykonanego z litego drewna dębowego, pokrytego olejem oraz giętej podstawy z metalu lakierowanego proszkowo. Projekt ROOTS dostępny jest w kilku rozmiarach i czterech wersjach kolorystycznych: grafit, khaki, czarno-brązowy i czarny.

Recepta na sukces

„Wiele osób odnosi się do konkursu ICONIC AWARDS jako do barometru nowych trendów i najcenniejszych pomysłów branży wnętrzarskiej, dlatego jesteśmy ogromnie dumni z przyznanej nagrody. Po zdobytej w maju statuetce MUST HAVE, kolejny sukces  stołu ROOTS jest potwierdzeniem pracy wkładanej w rozwój firmy i dowodem na to, że możemy sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających odbiorców. Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, dobre wzornictwo zaczyna udzielać odpowiedzi na wyzwania naszych czasów, promując myślenie w modelach cyrkularnych i realizację wizji w oparciu o przemyślane działania. Czasami to małe pomysły mają duży wpływ na odbiór firmy, w naszym przypadku jest to także cały model biznesowy. Międzynarodowe jury ICONIC AWARDS, pod auspicjami German Design Council, honoruje takie przełomowe osiągnięcia projektowe – a kolejna nagroda dla stołu, zaprojektowanego przez naszego portugalskiego przyjaciela Nelsona de Araújo, sprawia, że promowane przez Nobonobo ​​trendy wzornicze są widoczne nie tylko w Polsce, ale na całym świecie” – mówią Monika Struska i Tomek Matejczyk, właściciele Nobonobo.

Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.