Streaming zakupowy – nowa inicjatywa Galerii Młociny!
Galeria Młociny poprzez realizację licznych inicjatyw i udogodnień nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Warszawskie centrum handlowe po raz kolejny stanie się prekursorem nieszablonowych działań i już 26 stycznia o godzinie 17:00 wspólnie z marką odzieżową Anataka rozpocznie cykl streamingów live na swoim Facebooku, podczas których stęsknieni klienci będą mogli dokonać zakupów.
Obostrzenia związane z pandemią sprawiają, że galerie handlowe wciąż pozostają zamknięte, a nowa rzeczywistość przeniosła zakupy do świata online. W związku z tym Galeria Młociny po raz kolejny znalazła nieszablonowy sposób, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i postanowiła przenieść ich do sklepu stacjonarnego bez wychodzenia z domu!
Uczyni to wykorzystując swój Facebookowy profil, na którym od 26 stycznia regularnie odbywać będą się streamingi sprzedażowe. Na wspólne zakupy w sklepach Galerii Młociny zaprosi znany stylista – Michał Karbowski, który oprócz prezentacji produktów podpowie również, co nosić tej zimy oraz poradzi, jak zestawiać ze sobą wzory i fasony.
Pierwszym sklepem, który wirtualnie odwiedzą klienci jest salon marki Anataka. Już 26 stycznia o godzinie 17:00 rozpocznie się live streaming, podczas którego zainteresowani będą mogli rezerwować ubrania i dodatki za pomocą komentarzy, a cały proces odbędzie się w pełni online. Po rezerwacji galeria skontaktuje się z kupcem w wiadomości prywatnej, dopełniając formalności zakupu. Cały proces będzie dla konsumentów niezwykle prosty, przejrzysty i szybki – zarówno sam zakup, jak i otrzymanie towaru.
Anataka to polska, marka kierująca się modelem etycznej mody, wspierająca lokalne krawiectwo powstała w 2012 roku w Łodzi. Anataka to marka tworzona przez kobiety dla kobiet, a sama nazwa jest wyrazem kobiecego wsparcia. Dostępne w ofercie projekty nieograniczone są schematem tego, „jak powinno się wyglądać”. W szerokiej ofercie marki każda kobieta znajdzie coś dla siebie, a jest w czym wybierać! Wysokojakościowa odzież, biżuteria oraz eleganckie torebki i akcesoria dostępne są w wielu modelach i wariantach kolorystycznych.
– Podczas pandemii dotychczasowy model zakupowy został obrócony do góry nogami. Ograniczony dostęp do oglądania towarów na żywo sprawił, że nawet po czasowym otwarciu sklepów stacjonarnych część konsumentów, którzy wcześniej nie wyobrażali sobie zakupów online, nie wróciło do dawnego trybu, skupiając się już jedynie na jego wirtualnej formie. Wciąż jednak pozostaje spora część społeczeństwa, która z nostalgią wyczekiwała błądzenia między półkami ulubionego sklepu i możliwości przymierzenia odzieży. Musimy mieć na uwadze, że mimo rosnącej siły e-commerce, dużo osób internetowych zakupów zwyczajnie nie lubi. Zamiast skupiać się jedynie na sile wirtualnej, powinniśmy wyciągnąć pomocną rękę do klasycznego konsumenta i na miarę możliwości umożliwić mu zakupy w jak najbardziej przybliżonym trybie do znanego mu wcześniej – mówi Paulina Dźwilewska, Junior Retail Manager firmy EPP.
Więcej informacji o inicjatywie, a także regulamin akcji znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl oraz Facebookowym profilu galerii https://www.facebook.com/galeriamlocinyofficial, a link do wydarzenia znajduje się pod poniższym linkiem:
https://www.facebook.com/events/852648528636144

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.