Strefa młodego kibica – powrót do szkoły z Netto i klubem BVB
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
Choć przed nami dopiero półmetek wakacji, już teraz warto zaplanować udany powrót swojego dziecka do szkoły. Nowa wyprawka szkolna sprawi, że każdy uczeń z niecierpliwością będzie wyczekiwał pierwszego dzwonka a kolekcja gadżetów sygnowanych logo Borussi Dortmund obudzi w młodym kibicu sportowego ducha i gotowość do mierzenia się z nowymi wyzwaniami.
Półmetek wakacji to doskonały moment na rozpoczęcie przygotowywania malucha do powrotu do szkolnych obowiązków. Nowy wystrój pokoju, przydatne akcesoria oraz kolorowe gadżety z logo ulubionego klubu piłkarskiego sprawią, że nauka stanie się samą przyjemnością.
Dla fana piłki nożnej
Od lipca 2019 r. Netto jest oficjalnym partnerem regionalnym klubu piłkarskiego Borussia Dortmund, a także sponsorem Akademii im. Łukasza Piszczka, wspierającej rozwój młodych sportowców. W związku z tym, sieć przygotowała niemałą gratkę dla młodych kibiców tej drużyny piłkarskiej, a także ich rodziców – akcesoria z logo klubu BVB, utrzymane w czarno-żółtej kolorystyce. Gadżety sprawdzą się doskonale zarówno podczas wspólnego kibicowania i oglądania rozgrywek, jak i w trakcie nauki. Idealne będą koszulka dziecięca (49,99 zł) oraz koszulka dla dorosłych (69,99 zł), szalik kibica (49,99 zł) oraz czapka z daszkiem lub czapka beanie (59,99 zł). Prawdziwych fanów ucieszą także ręcznik (79,99 zł) oraz kubek lub szklanka (24,99 zł). Czas spędzony podczas lekcji uprzyjemnią z kolei przybory piśmiennicze (od 5,99 zł, różne rodzaje), ołówek z gumką (3,99 zł), gumka do zmazywania (od 5,99 zł) oraz temperówka (9,99 zł), wszystkie akcesoria również z logo BVB.
Produkty są dostępne na specjalnych stoiskach w wybranych sklepach Netto (lista na stronie www.netto.pl).
Kolorowe szaleństwo
Marzeniem każdego dziecka jest też piórnik pełen kolorowych flamastrów, kredek i długopisów, które nie tylko cieszą oczy, ale mogą być pomocne podczas nauki. Dwustronne kredki ołówkowe (8,99 zł) dostarczą dzieciom wiele zabawy podczas kolorowania, a flamastry (6,99 zł) sprawdzą się świetnie do podkreślenia najważniejszych notatek. W piórniku na pewno znajdzie się też miejsce na zestaw ołówków (5,99 zł), nożyczki szkolne dla prawo- i leworęcznych (4,99 zł), transparentny klej w płynie (od 8,99 zł) oraz zestaw kreślarski (2,99 zł). Do tworzenia oryginalnych prac przydadzą się blok rysunkowy lub techniczny (od 2,29 zł), zeszyt papierów kolorowych (2,19 zł) lub bibuła marszczona (7,99 zł), dostępna w wielu różnych kolorach. Na doskonalenie zdolności manualnych dziecka pozwoli plastelina kwadratowa (7,99 zł), której opakowanie zawiera aż 18 kolorów. Wszystkie przybory z pewnością pomieści dwuklapowy piórnik (19,99 zł), z ulubionymi motywami zarówno dla chłopców, jak i dziewczynek, a także wyjątkowy plecak z żyrafą (42 zł), który ma wysuwaną rączkę oraz kółka ułatwiające przemieszczanie.
Zacznijmy od wnętrza
Dziecięcy pokój pełen bajecznych, tęczowych motywów na pewno poprawi samopoczucie dziecka i umili odrabianie pracy domowej. Fantastyczny wystrój pozwolą stworzyć naklejki dekoracyjne na ścianę (29 zł), kolorowe poduszki dekoracyjne (19 zł) lub poduszka w kształcie tęczy (29 zł). Z kolei stolik z tablicą kredową i taboretem (149 zł) świetnie sprawdzi się nie tylko podczas nauki, ale również w trakcie kreatywnej zabawy. W pokoju ucznia przydatne będą też mapa świata do zdrapywania (23 zł) oraz lampka biurkowa (39 zł).
Oferta ważna od 27 lipca do wyczerpania zapasów.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.