Komunikaty PR

Stwórz towarzyski salon razem z BoConcept

2023-07-20  |  15:15
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Salon to idealne miejsce spotkań, niekończących się rozmów i budowania pozytywnych relacji. Sprzyjają temu obecne trendy aranżacyjne, które stawiają na meble i wyposażenie zaprojektowane z myślą o życiu towarzyskim. Zapraszając do wspólnego spędzenia czasu kolekcje sof, sprzyjające rozmowom fotele czy otwarte zestawy modułowe od BoConcept pozwolą przenieść konwersację na „wyższy poziom”.

Moda na salonowe rozmowy narodziła się w XIX-wiecznej Francji, kiedy to na przestrzenie dzienne wkroczyły siedziska w kształcie litery „S”. Dzięki takiej konstrukcji mebla dwie osoby mogły siedzieć obok siebie i swobodnie wymieniać się wiadomościami. Z biegiem czasu ich popularność zmalała, a układ mebli wypoczynkowych w salonie zaczął się rozluźniać. Mimo, że jeszcze w czasach PRL-u ustawialiśmy sofy i fotele wokół stolika kawowego, tak by móc swobodnie ze sobą rozmawiać, to z czasem miejsce centralne w salonie zajął telewizor. Dziś moda na towarzyskie spotkania w domowym zaciszu powraca. Coraz chętniej przyjmujemy gości, czując się swobodnie i pewnie we własnym „M”. Domowa atmosfera nie tylko zapewnia poczucie bezpieczeństwa w popandemicznej rzeczywistości, ale też sprzyja budowaniu pozytywnych relacji. Niezależnie od tego, czy jest to spotkanie rodzinne, czy też wieczór z przyjaciółmi, salonowe pogaduszki mają znaczący wpływ na zacieśnianie więzi społecznych. Aranżując przestrzeń coraz częściej staramy się urządzić ją tak, by sprzyjała długim rozmowom. Kluczowy jest tu wybór odpowiednich mebli wypoczynkowych, a także właściwe ich rozstawienie. Jak zatem urządzić wygodną i przyjazną przestrzeń sprzyjającą zacieśnieniu więzi?

Z potrzeby bycia razem

„Pierwszym krokiem do stworzeniu idealnej przestrzeni do rozmów jest wybór odpowiednich mebli, które zachęcają do tego, by usiąść i pozostać na chwilę” — przekonuje Kalina Todorova, menedżer ds. visual merchandisingu w firmie BoConcept. Równie ważna jest ich konfiguracja, ustawienie tak, by powstał układ sprzyjający rozmowom. Jeśli chcemy podejść do tego zadania dosłownie, doskonałą opcją będzie niezwykle elastyczny system sof Ottawa z niskim oparciem. Zaprojektowany przez Karima Rashida zestaw jest współczesną wariacją na temat oryginalnego francuskiego siedziska. Jego koncepcja, jak przyznaje projektant zrodziła się „z potrzeby kontaktów towarzyskich i interakcji zaobserwowanych podczas jego podróży”.

Wszechstronny charakter

W salonie sprawdzą się także modułowe i segmentowe projekty sof o wszechstronnym charakterze. Można je śmiało zestawiać z fotelami i innymi siedziskami, w zależności od tego, ile miejsc siedzących potrzebujemy. Idealny zestaw stworzy kolekcja Carmo lub elegancki i stylowy model Amsterdam. Ciekawą opcją jest także urządzenie kącika towarzyskiego, gdzie zestawimy eleganckie fotele. Jeśli dodamy do tego stolik kawowy, zyskamy unikatowe miejsce nie tylko do plotek, ale i np. grania w planszówki. Komfort i wygodę zapewnią tu eleganckie fotele Charlotte, które niczym „kokon” otulają siedzącego. Jeśli brakuje miejsca, dobrym wyborem będzie nieduży fotel Princeton. Dla zwolenników prostych linii dedykowane są z kolei modele Berne lub Modena, które zapewniają komfort i wygodę w stylu mid-century. Ich stylowy charakter podkreśli tapicerka w przytulnej odsłonie, jak Lazio bouclé czy aksamit.

Relaks w rodzinnym gronie

Przytulny kącik do rodzinnych rozmów i relaksu pomogą stworzyć sofy narożne. Sprzyjają budowaniu mniej formalnych relacji z rodziną, a podczas wizyt gości śmiało można zestawić je z fotelami czy krzesłami, zapewniając dodatkowe miejsca do siedzenia. Naturalną atmosferę we wnętrzu podkreśli sofa narożna Modena projektu Mortena Georgsena, której organiczne kształty i minimalistyczne linie łączą się w swobodny, współczesny kształt. Klimat lat 70. pozwoli wprowadzić zaprojektowany przez Andersa Nørgaarda Carlton, z kolei otwarta forma sofy Cenova stworzy dynamiczną, przyjazną atmosferę. Dopasowując ją do kultowego fotela Imola autorstwa Henrika Pedersona, wyróżnimy gościa honorowego!

W dobrym świetle

Oprócz doboru mebli i ich układu, kolejnym ważnym elementem wystroju salonu, który należy wziąć pod uwagę, jest oświetlenie. Miękkie, ciepłe światło zbuduje przytulny, intymny klimat, sprzyjający rozmowom. Szeroką gamę lamp stołowych, podłogowych i wiszących odnajdziemy także w ofercie BoConcept. Wszystkie zaprojektowane zostały tak, aby stworzyć idealną atmosferę na każdą okazję.

Coroczna letnia wyprzedaż

Właśnie teraz meble z oferty BoConcept kupić można taniej. Do 31.07 potrwa coroczna letnia wyprzedaż i promocje na nowe meble. To 15% rabatu na wszystkie sofy, fotele, krzesła, stołki barowe, łóżka tapicerowane oraz stoły do jadalni. Dodatkowo od 16.06 BoConcept wyprzedaje dużą część ekspozycji w salonach w Polsce: przy ul. Woronicza 31 i w C.H. Domoteka w Warszawie oraz w Poznaniu.

Więcej na: www.boconcept.com/pl-pl/

Założona w 1952 w Danii firma BoConcept to renomowana marka lifestyle’owa w segmencie premium detalicznej sprzedaży mebli, posiadająca ponad 310 salonów w 67 krajach. Współpracują z nią nagradzani projektanci, którzy tworzą kolekcje mebli, akcesoriów i oświetlenia do wnętrz prywatnych i przestrzeni biznesowych. Pod hasłem „Live Ekstraordinær” BoConcept oferuje elastyczną Usługę Projektowania Wnętrz oraz wiodącą w skali całej branży meblarskiej personalizację mebli — bez żadnych kompromisów w kwestii designu i estetyki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe
2024-07-31 | 16:20

Oaza spokoju na Żoliborzu

Żoliborz, jedna z najbardziej urokliwych dzielnic Warszawy, stała się idealnym miejscem  do zamieszkania dla trzyosobowej rodziny oraz psa. Właściciele bardzo cenią sobie wygodę i
Dom Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
2024-07-31 | 13:50

Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule

Podróże są nieodłącznym elementem zarówno życia zawodowego, jak i prywatnego architektki Magdaleny Federowicz-Boule, założycielki wielokrotnie nagradzanej pracowni
Dom Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
2024-07-31 | 09:30

Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym

Kultowe suszarki w stylowym, czarnym kolorze Firma Vileda, znana z dostarczania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających domowe obowiązki, wprowadza nową, wyjątkową linię suszarek do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.