Komunikaty PR

3 kliknięcia i… już. Tak szybko mogą się ubezpieczyć Polacy

2021-02-18  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Wizerunkowo.com
Wizerunkowo.com

Pamiątkowa 2
60-687 Poznań
sandra.zochowska|wizerunkowo.com| |sandra.zochowska|wizerunkowo.com
61 646 08 22
www.wizerunkowo.com

Nie ulega wątpliwości, że trwająca już od roku pandemia wpłynęła na wiele branż i biznesów. Obecnie coraz więcej z nich stawia na model, w którym opuszczanie domu przez klienta stało się zbędne. Polacy przyzwyczaili się do streamingu mediów czy usług on-demand, dostaw posiłków z restauracji czy zakupów z e-sklepów. Online zamawiamy ubrania, załatwiamy sprawy urzędowe czy płacimy rachunki. Teraz w taki sposób możemy również ubezpieczyć samochód i to wpisując zaledwie jego numer rejestracyjny i datę urodzenia właściciela.

W świecie przed koronawirusem mieszkańcy dużych i średnich miast żyli szybko, godząc wiele ról i pokonując przeróżne przeciwności losu, w tym takie jak uciążliwe korki czy konieczność odwiezienia dzieci na wiele zająć pozalekcyjnych. Odnalezienie work-life balance w dobie multitaskingu było niełatwym zadaniem. Codzienne zadania ułatwiać stopniowo zaczęły aplikacje.

 

Ja mam różne aplikacje, głównie korzystam ze Spotify. Seriale najczęściej na Netflixie. Jak jadę na zakupy, to jadę samochodem. Jak idę biegać, to aplikacja Endomondo. Chyba tylko jak bawię się z kotem, to nie ma żadnej aplikacji. Jak szykuję się do spania, to ponownie włączam muzykę

Odpowiedź respondenta w wieku 25-34 lata w badaniu „Poszukiwanie insightów” przeprowadzonym na zlecenie Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A Vienna Insurance Group przez GFK, styczeń 2020 

Cyfrowa transformacja instant

Choć w młodszych grupach wiekowych było to już standardem od kilku lat, na to, by aplikacje i usługi internetowe weszły szturmem do mainstreamu we wszystkich grupach wiekowych, musieliśmy poczekać i znaleźć sięw prawdziwie niezwykłych okolicznościach. Obecnie większość z nas nie wyobraża sobie bez nich życia, a wielu przedsiębiorców musiało wręcz przemodelować prowadzony przez siebie interes i wprowadzić go do online’u, by z jednej strony odpowiadał na wdrażane ograniczenia, z drugiej zaś spełniał oczekiwania klientów.

Rozpędu nabrała transformacja cyfrowa różnych branż i usług, w tym ubezpieczeń. Od lat obserwować mogliśmy rozwój zdalnej obsługi klientów, obiegu dokumentów czy bezgotówkowej wypłaty odszkodowań. Pandemia wymusiła to, by zmiany postępowały jeszcze szybciej, a firmy zaczęły poszukiwać innych rozwiązań „szytych na miarę” klienta i okoliczności, z jakimi będziemy się mierzyć także w 2021 roku.

Ubezpieczyć można się jeszcze łatwiej

W tym duchu postąpiła m.in. marka Beesafe, spółka-córka zaufanej grupy ubezpieczeniowej Vienna Insurance Group powiązanej z firmą Compensa. To, co wyróżnia Beesafe wśród innych ubezpieczycieli na rynku, to szybki kalkulator OC/AC. To rozwiązanie doskonale odpowiada na zapotrzebowanie scyfryzowanych użytkowników, dla których liczy się łatwość i wygoda w korzystaniu z usług. Na stronie internetowej wystarczy podać dwie informacje – datę urodzenia właściciela auta i jego numer rejestracyjny, by w ciągu kilku sekund poznać opcjei ceny ubezpieczenia OC wywodzącego się od firmy cieszącej się wysoką renomą w branży. Nasze dane są w pełni zabezpieczone i pochodzą z zaufanego źródła, jakim jest UFG.

A to wszystko – z poziomu kanapy i na wyciągnięcie ręki po smartfona, bo by korzystać z usług Beesafe, nie trzeba wychodzić z domu. Marka stawia na pełną zdalność swoich usług. W zaledwie kilka minut dzięki błyskawicznemu kalkulatorowi i prosto na ekran urządzenia otrzymujemy pakiet informacji i możemy wybrać takie rozwiązanie, które najbardziej nam odpowiada.

Wybór Polski jako pierwszego kraju, w którym dostępna będzie usługa szybkiego kalkulatora Beesafe, skomentował Rafał Mosionek, CEO Beesafe:

To, że to właśnie Polska jest krajem pilotażowym dla usługi Beesafe i naszego unikatowego na skalę europejską kalkulatora, nie jest przypadkiem. Polacy są narodem charakteryzującym się wysokim (i wciąż rosnącym) poziomem cyfryzacji, czego dowodem jest choćby wysoka digitalizacja usług wymagających wysokiego stopnia zaufania – takich jak np. obsługa bankowości. Wierzymy, że to, co możemy zaoferować – szybkość i łatwość zakupu ubezpieczenia, jest właśnie tym, co przekona do nas znaczną liczbę wymagających klientów ceniących sobie wygodę i swój czas. A to wszystko z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa stojących za Vienna Insurance Group i Compensa.

Co dalej?

Możemy być pewni, że w najbliższych latach rozwój nowych technologii ułatwiających codzienne życie nie zwolni. Coś, co jest nowością, z czasem ma potencjał do stania się trendem – a następnie standardem.To nowoczesne marki będą wyznaczać kierunki działania większości branż. Branża ubezpieczeń jest jedną z nich, czego dowodem jest pojawianie się nowych, zwinnych rozwiązań w jej zakresie – a do takich z pewnością należy Beesafe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Wizerunkowo.com
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Nowe technologie

Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.