Komunikaty PR

3 kliknięcia i… już. Tak szybko mogą się ubezpieczyć Polacy

2021-02-18  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Wizerunkowo.com
Wizerunkowo.com

Pamiątkowa 2
60-687 Poznań
sandra.zochowska|wizerunkowo.com| |sandra.zochowska|wizerunkowo.com
61 646 08 22
www.wizerunkowo.com

Nie ulega wątpliwości, że trwająca już od roku pandemia wpłynęła na wiele branż i biznesów. Obecnie coraz więcej z nich stawia na model, w którym opuszczanie domu przez klienta stało się zbędne. Polacy przyzwyczaili się do streamingu mediów czy usług on-demand, dostaw posiłków z restauracji czy zakupów z e-sklepów. Online zamawiamy ubrania, załatwiamy sprawy urzędowe czy płacimy rachunki. Teraz w taki sposób możemy również ubezpieczyć samochód i to wpisując zaledwie jego numer rejestracyjny i datę urodzenia właściciela.

W świecie przed koronawirusem mieszkańcy dużych i średnich miast żyli szybko, godząc wiele ról i pokonując przeróżne przeciwności losu, w tym takie jak uciążliwe korki czy konieczność odwiezienia dzieci na wiele zająć pozalekcyjnych. Odnalezienie work-life balance w dobie multitaskingu było niełatwym zadaniem. Codzienne zadania ułatwiać stopniowo zaczęły aplikacje.

 

Ja mam różne aplikacje, głównie korzystam ze Spotify. Seriale najczęściej na Netflixie. Jak jadę na zakupy, to jadę samochodem. Jak idę biegać, to aplikacja Endomondo. Chyba tylko jak bawię się z kotem, to nie ma żadnej aplikacji. Jak szykuję się do spania, to ponownie włączam muzykę

Odpowiedź respondenta w wieku 25-34 lata w badaniu „Poszukiwanie insightów” przeprowadzonym na zlecenie Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A Vienna Insurance Group przez GFK, styczeń 2020 

Cyfrowa transformacja instant

Choć w młodszych grupach wiekowych było to już standardem od kilku lat, na to, by aplikacje i usługi internetowe weszły szturmem do mainstreamu we wszystkich grupach wiekowych, musieliśmy poczekać i znaleźć sięw prawdziwie niezwykłych okolicznościach. Obecnie większość z nas nie wyobraża sobie bez nich życia, a wielu przedsiębiorców musiało wręcz przemodelować prowadzony przez siebie interes i wprowadzić go do online’u, by z jednej strony odpowiadał na wdrażane ograniczenia, z drugiej zaś spełniał oczekiwania klientów.

Rozpędu nabrała transformacja cyfrowa różnych branż i usług, w tym ubezpieczeń. Od lat obserwować mogliśmy rozwój zdalnej obsługi klientów, obiegu dokumentów czy bezgotówkowej wypłaty odszkodowań. Pandemia wymusiła to, by zmiany postępowały jeszcze szybciej, a firmy zaczęły poszukiwać innych rozwiązań „szytych na miarę” klienta i okoliczności, z jakimi będziemy się mierzyć także w 2021 roku.

Ubezpieczyć można się jeszcze łatwiej

W tym duchu postąpiła m.in. marka Beesafe, spółka-córka zaufanej grupy ubezpieczeniowej Vienna Insurance Group powiązanej z firmą Compensa. To, co wyróżnia Beesafe wśród innych ubezpieczycieli na rynku, to szybki kalkulator OC/AC. To rozwiązanie doskonale odpowiada na zapotrzebowanie scyfryzowanych użytkowników, dla których liczy się łatwość i wygoda w korzystaniu z usług. Na stronie internetowej wystarczy podać dwie informacje – datę urodzenia właściciela auta i jego numer rejestracyjny, by w ciągu kilku sekund poznać opcjei ceny ubezpieczenia OC wywodzącego się od firmy cieszącej się wysoką renomą w branży. Nasze dane są w pełni zabezpieczone i pochodzą z zaufanego źródła, jakim jest UFG.

A to wszystko – z poziomu kanapy i na wyciągnięcie ręki po smartfona, bo by korzystać z usług Beesafe, nie trzeba wychodzić z domu. Marka stawia na pełną zdalność swoich usług. W zaledwie kilka minut dzięki błyskawicznemu kalkulatorowi i prosto na ekran urządzenia otrzymujemy pakiet informacji i możemy wybrać takie rozwiązanie, które najbardziej nam odpowiada.

Wybór Polski jako pierwszego kraju, w którym dostępna będzie usługa szybkiego kalkulatora Beesafe, skomentował Rafał Mosionek, CEO Beesafe:

To, że to właśnie Polska jest krajem pilotażowym dla usługi Beesafe i naszego unikatowego na skalę europejską kalkulatora, nie jest przypadkiem. Polacy są narodem charakteryzującym się wysokim (i wciąż rosnącym) poziomem cyfryzacji, czego dowodem jest choćby wysoka digitalizacja usług wymagających wysokiego stopnia zaufania – takich jak np. obsługa bankowości. Wierzymy, że to, co możemy zaoferować – szybkość i łatwość zakupu ubezpieczenia, jest właśnie tym, co przekona do nas znaczną liczbę wymagających klientów ceniących sobie wygodę i swój czas. A to wszystko z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa stojących za Vienna Insurance Group i Compensa.

Co dalej?

Możemy być pewni, że w najbliższych latach rozwój nowych technologii ułatwiających codzienne życie nie zwolni. Coś, co jest nowością, z czasem ma potencjał do stania się trendem – a następnie standardem.To nowoczesne marki będą wyznaczać kierunki działania większości branż. Branża ubezpieczeń jest jedną z nich, czego dowodem jest pojawianie się nowych, zwinnych rozwiązań w jej zakresie – a do takich z pewnością należy Beesafe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Wizerunkowo.com
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Ochrona środowiska

Przebywanie w lesie pozytywnie wpływa na zdrowie. Kąpiele leśne stają się coraz popularniejsze

Zażywanie kąpieli leśnych ma pozytywne oddziaływanie na zdrowie człowieka, zarówno w aspekcie psychicznym, jak i w zakresie wzmacniania układu odpornościowego. Badania naukowe wykazały między innymi, że taka forma odpoczynku przyczynia się do zwiększenia produkcji i aktywności podstawowych komórek układu immunologicznego, spełniających ważną rolę w walce z wirusami i nowotworami. Polacy coraz lepiej zdają sobie sprawę z tego dobroczynnego wpływu, dlatego rośnie popularność kąpieli leśnych.

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.