3 kliknięcia i… już. Tak szybko mogą się ubezpieczyć Polacy

Wizerunkowo.com
Wizerunkowo.com
Pamiątkowa 2
60-687 Poznań
sandra.zochowska|wizerunkowo.com| |sandra.zochowska|wizerunkowo.com
61 646 08 22
www.wizerunkowo.com
Nie ulega wątpliwości, że trwająca już od roku pandemia wpłynęła na wiele branż i biznesów. Obecnie coraz więcej z nich stawia na model, w którym opuszczanie domu przez klienta stało się zbędne. Polacy przyzwyczaili się do streamingu mediów czy usług on-demand, dostaw posiłków z restauracji czy zakupów z e-sklepów. Online zamawiamy ubrania, załatwiamy sprawy urzędowe czy płacimy rachunki. Teraz w taki sposób możemy również ubezpieczyć samochód i to wpisując zaledwie jego numer rejestracyjny i datę urodzenia właściciela.
W świecie przed koronawirusem mieszkańcy dużych i średnich miast żyli szybko, godząc wiele ról i pokonując przeróżne przeciwności losu, w tym takie jak uciążliwe korki czy konieczność odwiezienia dzieci na wiele zająć pozalekcyjnych. Odnalezienie work-life balance w dobie multitaskingu było niełatwym zadaniem. Codzienne zadania ułatwiać stopniowo zaczęły aplikacje.
Ja mam różne aplikacje, głównie korzystam ze Spotify. Seriale najczęściej na Netflixie. Jak jadę na zakupy, to jadę samochodem. Jak idę biegać, to aplikacja Endomondo. Chyba tylko jak bawię się z kotem, to nie ma żadnej aplikacji. Jak szykuję się do spania, to ponownie włączam muzykę
Odpowiedź respondenta w wieku 25-34 lata w badaniu „Poszukiwanie insightów” przeprowadzonym na zlecenie Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A Vienna Insurance Group przez GFK, styczeń 2020
Cyfrowa transformacja instant
Choć w młodszych grupach wiekowych było to już standardem od kilku lat, na to, by aplikacje i usługi internetowe weszły szturmem do mainstreamu we wszystkich grupach wiekowych, musieliśmy poczekać i znaleźć sięw prawdziwie niezwykłych okolicznościach. Obecnie większość z nas nie wyobraża sobie bez nich życia, a wielu przedsiębiorców musiało wręcz przemodelować prowadzony przez siebie interes i wprowadzić go do online’u, by z jednej strony odpowiadał na wdrażane ograniczenia, z drugiej zaś spełniał oczekiwania klientów.
Rozpędu nabrała transformacja cyfrowa różnych branż i usług, w tym ubezpieczeń. Od lat obserwować mogliśmy rozwój zdalnej obsługi klientów, obiegu dokumentów czy bezgotówkowej wypłaty odszkodowań. Pandemia wymusiła to, by zmiany postępowały jeszcze szybciej, a firmy zaczęły poszukiwać innych rozwiązań „szytych na miarę” klienta i okoliczności, z jakimi będziemy się mierzyć także w 2021 roku.
Ubezpieczyć można się jeszcze łatwiej
W tym duchu postąpiła m.in. marka Beesafe, spółka-córka zaufanej grupy ubezpieczeniowej Vienna Insurance Group powiązanej z firmą Compensa. To, co wyróżnia Beesafe wśród innych ubezpieczycieli na rynku, to szybki kalkulator OC/AC. To rozwiązanie doskonale odpowiada na zapotrzebowanie scyfryzowanych użytkowników, dla których liczy się łatwość i wygoda w korzystaniu z usług. Na stronie internetowej wystarczy podać dwie informacje – datę urodzenia właściciela auta i jego numer rejestracyjny, by w ciągu kilku sekund poznać opcjei ceny ubezpieczenia OC wywodzącego się od firmy cieszącej się wysoką renomą w branży. Nasze dane są w pełni zabezpieczone i pochodzą z zaufanego źródła, jakim jest UFG.
A to wszystko – z poziomu kanapy i na wyciągnięcie ręki po smartfona, bo by korzystać z usług Beesafe, nie trzeba wychodzić z domu. Marka stawia na pełną zdalność swoich usług. W zaledwie kilka minut dzięki błyskawicznemu kalkulatorowi i prosto na ekran urządzenia otrzymujemy pakiet informacji i możemy wybrać takie rozwiązanie, które najbardziej nam odpowiada.
Wybór Polski jako pierwszego kraju, w którym dostępna będzie usługa szybkiego kalkulatora Beesafe, skomentował Rafał Mosionek, CEO Beesafe:
To, że to właśnie Polska jest krajem pilotażowym dla usługi Beesafe i naszego unikatowego na skalę europejską kalkulatora, nie jest przypadkiem. Polacy są narodem charakteryzującym się wysokim (i wciąż rosnącym) poziomem cyfryzacji, czego dowodem jest choćby wysoka digitalizacja usług wymagających wysokiego stopnia zaufania – takich jak np. obsługa bankowości. Wierzymy, że to, co możemy zaoferować – szybkość i łatwość zakupu ubezpieczenia, jest właśnie tym, co przekona do nas znaczną liczbę wymagających klientów ceniących sobie wygodę i swój czas. A to wszystko z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa stojących za Vienna Insurance Group i Compensa.
Co dalej?
Możemy być pewni, że w najbliższych latach rozwój nowych technologii ułatwiających codzienne życie nie zwolni. Coś, co jest nowością, z czasem ma potencjał do stania się trendem – a następnie standardem.To nowoczesne marki będą wyznaczać kierunki działania większości branż. Branża ubezpieczeń jest jedną z nich, czego dowodem jest pojawianie się nowych, zwinnych rozwiązań w jej zakresie – a do takich z pewnością należy Beesafe.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.