Komunikaty PR

Cudowne lata studenckie w akademiku LivinnX

2022-11-17  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Akademik LivinnX w uniwersyteckim mieście Kraków w Polsce udowadnia, że ​​akademik też może to robić: nowoczesny design, technologie oszczędzające zasoby i przestrzeń dla społeczności.

Studenckie życie

Droga do słodkiego, studenckiego życia jest często trudna. Dyplom ukończenia studiów to tylko pierwsza przeszkoda. Innym jest miejsce do życia, niedrogie, położone centralnie, dostępne komunikacją miejską, w ładnej okolicy. Znalezienie takiego miejsca w gęsto zaludnionych, drogich metropoliach nie jest proste.

Tak też jest w Krakowie. W ciągu ostatnich 20 lat miasto na południu Polski rozwinęło się w wschodnioeuropejskie centrum nowych technologii i nauk przyrodniczych. Dawne miasto królewskie, z jedenastoma uczelniami, jest magnesem dla studentów nie tylko z Polski. Studiuje tu około 51 000 młodych ludzi. Niedrogie mieszkania są niezwykle rzadkie.

Ekologiczny design do najmniejszych pomieszczeń

W przesiąkniętej historią dzielnicy, przy ulicy Romanowicza, znajduje ją obecnie ponad 700 studentów. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się specjalne muzeum – dawna fabryka naczyń emaliowanych Oskara Schindlera, który w czasie II wojny światowej uratował życie około 1200 żydowskim robotnikom przymusowym.

Zaangażowana przez Golub GetHouse, firma architektoniczna Make It Yours we współpracy z IMB Asymetria całkowicie przebudowały siedmiopiętrowy budynek przemysłowy dawnego producenta podzespołów elektronicznych Telpod. Nowy akademik w środku to znacznie więcej niż akademik. Kolorowy, przestronny i wyposażony w liczne salony, projekt wnętrza LivinnX tworzy przestrzeń dla studentów do wspólnego życia, do przytulnych wieczorów przy grillu i wieczornych dyskusji na tarasie na dachu, do wspólnego gotowania we wspólnych kuchniach, do wspólnej nauki w zintegrowanej bibliotece. Siłownia oraz spa z sauną i jacuzzi uzupełniają zaplecze rekreacyjne tego akademika.

Awangardowe jest również wyposażenie poszczególnych mieszkań i ich łazienek. Produkty Geberit wnoszą do tego istotny wkład z wielu powodów. Po pierwsze, ceramika WC marki Koło Modo jest kompaktowa, co jest szczególnie ważnym atutem w małych pomieszczeniach. Ograniczona przestrzeń może być zachętą do szczególnie starannego projektowania. Z drugiej strony prosty design trafiał w gusta wizualne młodych mieszkańców. Kompaktowe i przejrzyste wzornictwo, a dzięki technologii bezrantowej są niezwykle łatwe w czyszczeniu. Standardowo montowany w łazienkach system podwójnego spłukiwania ułatwia również zmniejszenie zużycia wody. Nowoczesny design i staranne wykorzystanie zasobów idą tu w parze.

Geberit know-how

  • System instalacyny Koło Technic Gt
  • Ceramika WC Koło Modo Rimfree

Więcej informacji na www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.