Komunikaty PR

Jesienne warsztaty dekoracyjne pod Wieżą na Jeżycach

2021-10-20  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Inf.pras. ( 0.26 MB )

W sobotę 23 października br. , przy ul. Janickiego na poznańskich Jeżycach, odbędzie się trzecie spotkanie z mieszkańcami z cyklu „Spotkania pod Wieżą”. Jesień w pełni, dlatego aby wykorzystać jej dobrodziejstwa, organizatorzy zapraszają na dekoracyjne warsztaty z florystką. Ekspertka podpowie jak wykorzystać jesienne motywy w dekoracji domu m.in za pomocą wieńców na drzwi i kwiatowych kompozycji. Podczas wydarzenia można zapoznać się również z nową inwestycją Echo Investment - Wieżą Jeżyce.

„Spotkania pod Wieżą” to cykliczna akcja na poznańskich Jeżycach organizowana przez Echo Investment, podczas której mieszkańcy mogą uczestniczyć w bezpłatnych aktywnościach z ciekawym motywem przewodnim. Pierwsze wydarzenie dotyczyło pielęgnacji roślin, podczas drugiego uczestnicy nauczyli się tworzyć domowe kiszonki, a trzecie spotkanie zostanie poświęcone jesiennym dekoracjom domu.

Przeniesiemy jesień do domu

Na okoliczne podwórka zawitała złota, polska jesień, dlatego aby zatrzymać jej walory na dłużej, warto wybrane elementy zaaranżować we własnym domu. Już 23 października na uczestników „Spotkania pod Wieżą” będą czekać bezpłatne warsztaty dekoracyjne, które przeprowadzi poznańska pracownia zieleni Ivy & Rose.  Podczas pierwszego spotkania z florystką o godz. 10:00 uczestnicy przy pomocy m.in. gałązek, szyszek i liści  nauczą się tworzyć jesienne wieńce na drzwi. Następnie o godz. 11:30 każdy będzie mógł przygotować własną kompozycję kwiatową z wykorzystaniem dyni. Ostatnie warsztaty odbędą się o godz. 12:30 i ponownie zostaną poświęcone przygotowaniu wieńców na drzwi.

Na miejscu czekają również jesienne animacje dla najmłodszych poznaniaków. Podczas kreatywnych, sensorycznych i wielozmysłowych warsztatów z Klamerką, dzieci stworzą własne, jesienne ozdoby. Powstaną m.in. dyniowe, koralikowe ozdoby, chrupkowe rzeźby dyniowe czy ozdobne parasolki, a także wielkoformatowy kolaż jesienny.

Wszystkie atrakcje są bezpłatne, a ich szczegółowy opis jest dostępny na wydarzeniu na Facebooku: https://www.facebook.com/events/602672610735024.

Wieża Jeżyce trafia w potrzeby Poznaniaków

W 1. etapie sprzedaży osiedla Wieża Jeżyce Echo Investment udostępnił 100 mieszkań, w metrażach od 25 mkw. do 121 mkw. i zróżnicowanych układach. Zainteresowanie tą inwestycją jest bardzo duże – 60% mieszkań już znalazło swoich przyszłych lokatorów. Nabywcy, oprócz lokalizacji, doceniają przede wszystkim ideę destination, zgodnie z którą osiedle docelowo ma stać się miejscem spotkań dla mieszkańców dzielnicy. Poprzez połączenie funkcji mieszkaniowej, społecznej i usługowej, Wieża Jeżyce spotyka się z zainteresowaniem zarówno młodych osób, które poszukują swojego pierwszego lokum, jak i rodzin z dziećmi, dla których kluczową rolę odgrywają takie elementy osiedla jak bliskość do przedszkoli, terenów zielonych czy podstawowych punktów usługowych.   

Wszystkie osoby zainteresowane wyglądem osiedla mogą zobaczyć jego wirtualną makietę, odwiedzając biuro sprzedaży na ul. Janickiego 23/35. Dzięki technologii VR odwiedzający będą mogli nie tylko przyjrzeć się inwestycji na tle najbliższej okolicy, ale także zobaczyć widok z okna konkretnego mieszkania. W sobotę 23 października br. biuro sprzedaży osiedla będzie czynne w godz. 9:00-14:00.

Więcej informacji o inwestycji Wieża Jeżyce na stronie: www.echo-wieza.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Domowe ciasta, świąteczna atmosfera i atrakcje dla najmłodszych. Zimowa oferta w Biuro prasowe
2021-12-03 | 12:00

Domowe ciasta, świąteczna atmosfera i atrakcje dla najmłodszych. Zimowa oferta w

Święta Bożego Narodzenia to szczególny czas w roku, kiedy możemy odsunąć na bok szarą codzienność i cieszyć się czasem spędzonym z bliskimi. Kawiarnie Green Caffè Nero
Styl życia Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”
2021-12-03 | 11:09

Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”

Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do
Styl życia Poznaj moc butelki zwrotnej.
2021-12-02 | 15:00

Poznaj moc butelki zwrotnej.

Jednym z postanowień niedawnego szczytu COP26 jest zaprzestania wycinki lasów do 2030 roku. Głowy ponad stu państw, na terytorium których znajduje się 85% globalnego

Więcej ważnych informacji

Media

Finanse

Ponad 70 proc. Polaków najbardziej obawia się braku dostępu do opieki zdrowotnej. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiada już 3,5 mln osób

Po I połowie tego roku prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym było objętych już 3,5 mln Polaków. To 15-proc. wzrost rok do roku – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do tego wzrostu popularności przyczyniła się pandemia COVID-19, która dodatkowo spotęgowała obawy Polaków związane z utratą zdrowia i brakiem dostępu do opieki lekarskiej. Pakiety medyczne to dziś najpopularniejszy benefit w polskich firmach – korzysta z niego ponad 70 proc. pracowników.

Infrastruktura

70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.