KOKU Sushi stawia na multifranczyzę
Szczecin został pierwszym miastem, w którym KOKU Sushi podpisało umowę z franczyzobiorcą na wyłączność. Oznacza to, że zyskał on gwarancję bycia jedynym partnerem sieci w tej lokalizacji. Obecnie rozmowy na temat multifranczyzy trwają też w kilku kolejnych miastach.
Multifranczyza to indywidualna oferta KOKU Sushi, stworzona na potrzeby polskich metropolii. W jej ramach franczyzobiorca może prowadzić kilka lokali w jednym mieście, bez konkurencji ze strony innego partnera sieci. To rozwiązanie daje mu więc szansę na szybszy rozwój i budowanie silnej pozycji na lokalnym rynku gastronomicznym.
– Multifranczyzę oferujemy zarówno osobom, które już z nami współpracują – mają otwartą jedną lub kilka restauracji KOKU Sushi – jak i nowym przedsiębiorcom, zainteresowanym przyłączeniem się do sieci. Warunkiem jest dysponowanie odpowiednim kapitałem lub źródłem finansowania. Liczy się także chęć wejścia na “wyższy poziom” oraz zarządzania własną grupą lokali – mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka marki.
Multifranczyza niesie za sobą szereg korzyści. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na tę opcję, mogą zaplanować konkretną ścieżkę rozwoju, obejmującą kolejne dzielnice, w tym te nowo powstające. To także szansa na wykorzystanie kilku wariantów współpracy. I tak w centrum lub innej prestiżowej lokalizacji, można otworzyć KOKU Sushi Premium, czyli lokal o podwyższonym standardzie. Na dużych osiedlach sprawdzi się natomiast KOKU Sushi Standard czy KOKU Sushi Point – punkt nastawiony wyłącznie na rynek delivery.
– Prowadzenie kilku lokali o tym samym profilu działalności wiąże się też z większą wygodą. Rekrutacje, zaopatrzenie, zarządzanie – realizacja tych działań w jakimś stopniu może odbywać się łącznie. Ponadto właściciel dysponuje już wiedzą i niezbędnym doświadczeniem, przez co proces otwarcia każdego kolejnego punktu przebiega sprawniej – tłumaczy Urszula Olechno.
Franczyzobiorca ze Szczecina prowadzi obecnie restaurację KOKU Sushi przy ul. Wojska Polskiego. Wkrótce otworzy się natomiast Point przy ul. Księcia Warcisława.
KOKU Sushi jest największą siecią sushi barów w Polsce. Pod jej szyldem działa 40 restauracji, a umowy są podpisane w kilkunastu następnych lokalizacjach.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.