Komunikaty PR

Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi

2024-04-25  |  12:35
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.82 MB )

Podbiła serca warszawiaków, teraz czas na Łódź. Znana i popularna w stolicy restauracja śniadaniowa Bułkę przez Bibułkę, otworzy swój pierwszy lokal poza Warszawą w łódzkiej Fuzji. Najemca zajmie 180 mkw. w jednym z historycznych budynków usytuowanych w Ogrodach Anny z widokiem na secesyjną zabytkową Elektrownię Karola Scheiblera. Koncept w Fuzji zaprosi pierwszych gości już w te wakacje.

Właścicielami Bułkę przez Bibułkę są Aleksandra oraz Jacek Dojnikowscy, którzy swój pierwszy lokal otworzyli w 2012 roku na warszawskim Mokotowie. Obecnie w stolicy funkcjonuje pięć restauracji tej sieci. To wyjątkowe miejsca, w których śniadanie zjeść można przez cały dzień, w swoim menu oferują nie tylko zestawy śniadaniowe, ale także bajgle, kanapki, sałatki, przekąski, zupy czy desery. Napić można się tu również pysznej kawy oraz zdrowych warzywno - owocowych koktajli. Po 12 latach obecności na warszawskim rynku i ogromnym sukcesie konceptu Bułkę przez Bibułkę otwiera swój pierwszy lokal poza stolicą – w Łodzi, a dokładnie w Fuzji, czyli rewitalizowanym przez Echo Investment historycznym kompleksie, gdzie dawniej funkcjonowały zakłady włókiennicze króla bawełny Karola Scheiblera. Bułkę przez Bibułkę zajmie jeden z historycznych budynków kompleksu o powierzchni 180 mkw., który jest zlokalizowany w centralnej części Fuzji, tuż przy zabytkowej Elektrowni Scheiblera i urokliwych Ogrodach Anny. Bułkę przez Bibułkę otworzy swój lokal dla klientów w tegoroczne wakacje.

- Gastronomia w Fuzji będzie powiewem świeżości na kulinarnej mapie miasta, ponieważ koncepty, które pojawią się na terenie naszego kompleksu już w tego lata będą debiutować w Łodzi ze swoją ofertą. Z ogromną radością witamy wśród najemców Fuzji śniadaniownię Bułkę przez Bibułkę, która z pewnością podbije serca i kubki smakowe łodzian. Współpracujemy ze współwłaścicielką konceptu Bułkę przez Bibułkę – Olą Dojnikowską na innym naszym wielofunkcyjnym projekcie, w Browarach Warszawskich i wiemy, że to nie tylko przedsiębiorczyni, ale prawdziwa artystka, której smak, styl i umiejętność tworzenia wyjątkowych przestrzeni gastronomicznych są niezaprzeczalnie. Rychłe otwarcie z nami kolejnego konceptu Bułkę przez Bibułkę w naszej nowej inwestycji Fuzja Łódź, potwierdza nie tylko jej przedsiębiorczy duch, lecz także zdolność adaptacji do różnych rynków i zrozumienie unikalnych potrzeb lokalnych społeczności oraz naszą pewność co do tej współpracy mówi Karolina Prędota – Krystek, Head of Food And Beverage w Echo Investment.

- W Bułkę przez Bibułkę dbamy o dobry początek dnia, wierzymy, że dobre śniadanie z najlepszych składników, pięknie podane w przyjaznej atmosferze i ciepłym wnętrzu sprawi, że można miło zacząć każdy dzień. Bułkę przez Bibułkę to idealne miejsce na długie leniwe śniadania, szybki biznesowy lunch i wieczorne spotkanie z przyjaciółmi przy kieliszku Prosecco.

Chcemy, aby każdy nasz gość poczuł się u nas jak część większej rodziny, jak na kawie u najlepszego przyjaciela, bo każda wizyta to najlepsza okazja do podzielenia się dobrym jedzeniem i jeszcze lepszymi rozmowami. Teraz będziemy mieć okazje zaprosić do naszego kulinarnego świata także łodzian w pięknym i niezwykle klimatycznym miejscu, jakim jest Fuzjamówi Aleksandra Dojnikowska, współwłaścicielka konceptu Bułkę przez Bibułkę.

 

Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. Za część mieszkaniową inwestycji odpowiedzialny jest Archicom, należący do Grupy Echo Investment.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.