Komunikaty PR

Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi

2024-04-25  |  12:35
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.82 MB )

Podbiła serca warszawiaków, teraz czas na Łódź. Znana i popularna w stolicy restauracja śniadaniowa Bułkę przez Bibułkę, otworzy swój pierwszy lokal poza Warszawą w łódzkiej Fuzji. Najemca zajmie 180 mkw. w jednym z historycznych budynków usytuowanych w Ogrodach Anny z widokiem na secesyjną zabytkową Elektrownię Karola Scheiblera. Koncept w Fuzji zaprosi pierwszych gości już w te wakacje.

Właścicielami Bułkę przez Bibułkę są Aleksandra oraz Jacek Dojnikowscy, którzy swój pierwszy lokal otworzyli w 2012 roku na warszawskim Mokotowie. Obecnie w stolicy funkcjonuje pięć restauracji tej sieci. To wyjątkowe miejsca, w których śniadanie zjeść można przez cały dzień, w swoim menu oferują nie tylko zestawy śniadaniowe, ale także bajgle, kanapki, sałatki, przekąski, zupy czy desery. Napić można się tu również pysznej kawy oraz zdrowych warzywno - owocowych koktajli. Po 12 latach obecności na warszawskim rynku i ogromnym sukcesie konceptu Bułkę przez Bibułkę otwiera swój pierwszy lokal poza stolicą – w Łodzi, a dokładnie w Fuzji, czyli rewitalizowanym przez Echo Investment historycznym kompleksie, gdzie dawniej funkcjonowały zakłady włókiennicze króla bawełny Karola Scheiblera. Bułkę przez Bibułkę zajmie jeden z historycznych budynków kompleksu o powierzchni 180 mkw., który jest zlokalizowany w centralnej części Fuzji, tuż przy zabytkowej Elektrowni Scheiblera i urokliwych Ogrodach Anny. Bułkę przez Bibułkę otworzy swój lokal dla klientów w tegoroczne wakacje.

- Gastronomia w Fuzji będzie powiewem świeżości na kulinarnej mapie miasta, ponieważ koncepty, które pojawią się na terenie naszego kompleksu już w tego lata będą debiutować w Łodzi ze swoją ofertą. Z ogromną radością witamy wśród najemców Fuzji śniadaniownię Bułkę przez Bibułkę, która z pewnością podbije serca i kubki smakowe łodzian. Współpracujemy ze współwłaścicielką konceptu Bułkę przez Bibułkę – Olą Dojnikowską na innym naszym wielofunkcyjnym projekcie, w Browarach Warszawskich i wiemy, że to nie tylko przedsiębiorczyni, ale prawdziwa artystka, której smak, styl i umiejętność tworzenia wyjątkowych przestrzeni gastronomicznych są niezaprzeczalnie. Rychłe otwarcie z nami kolejnego konceptu Bułkę przez Bibułkę w naszej nowej inwestycji Fuzja Łódź, potwierdza nie tylko jej przedsiębiorczy duch, lecz także zdolność adaptacji do różnych rynków i zrozumienie unikalnych potrzeb lokalnych społeczności oraz naszą pewność co do tej współpracy mówi Karolina Prędota – Krystek, Head of Food And Beverage w Echo Investment.

- W Bułkę przez Bibułkę dbamy o dobry początek dnia, wierzymy, że dobre śniadanie z najlepszych składników, pięknie podane w przyjaznej atmosferze i ciepłym wnętrzu sprawi, że można miło zacząć każdy dzień. Bułkę przez Bibułkę to idealne miejsce na długie leniwe śniadania, szybki biznesowy lunch i wieczorne spotkanie z przyjaciółmi przy kieliszku Prosecco.

Chcemy, aby każdy nasz gość poczuł się u nas jak część większej rodziny, jak na kawie u najlepszego przyjaciela, bo każda wizyta to najlepsza okazja do podzielenia się dobrym jedzeniem i jeszcze lepszymi rozmowami. Teraz będziemy mieć okazje zaprosić do naszego kulinarnego świata także łodzian w pięknym i niezwykle klimatycznym miejscu, jakim jest Fuzjamówi Aleksandra Dojnikowska, współwłaścicielka konceptu Bułkę przez Bibułkę.

 

Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. Za część mieszkaniową inwestycji odpowiedzialny jest Archicom, należący do Grupy Echo Investment.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.