Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Podbiła serca warszawiaków, teraz czas na Łódź. Znana i popularna w stolicy restauracja śniadaniowa Bułkę przez Bibułkę, otworzy swój pierwszy lokal poza Warszawą w łódzkiej Fuzji. Najemca zajmie 180 mkw. w jednym z historycznych budynków usytuowanych w Ogrodach Anny z widokiem na secesyjną zabytkową Elektrownię Karola Scheiblera. Koncept w Fuzji zaprosi pierwszych gości już w te wakacje.
Właścicielami Bułkę przez Bibułkę są Aleksandra oraz Jacek Dojnikowscy, którzy swój pierwszy lokal otworzyli w 2012 roku na warszawskim Mokotowie. Obecnie w stolicy funkcjonuje pięć restauracji tej sieci. To wyjątkowe miejsca, w których śniadanie zjeść można przez cały dzień, w swoim menu oferują nie tylko zestawy śniadaniowe, ale także bajgle, kanapki, sałatki, przekąski, zupy czy desery. Napić można się tu również pysznej kawy oraz zdrowych warzywno - owocowych koktajli. Po 12 latach obecności na warszawskim rynku i ogromnym sukcesie konceptu Bułkę przez Bibułkę otwiera swój pierwszy lokal poza stolicą – w Łodzi, a dokładnie w Fuzji, czyli rewitalizowanym przez Echo Investment historycznym kompleksie, gdzie dawniej funkcjonowały zakłady włókiennicze króla bawełny Karola Scheiblera. Bułkę przez Bibułkę zajmie jeden z historycznych budynków kompleksu o powierzchni 180 mkw., który jest zlokalizowany w centralnej części Fuzji, tuż przy zabytkowej Elektrowni Scheiblera i urokliwych Ogrodach Anny. Bułkę przez Bibułkę otworzy swój lokal dla klientów w tegoroczne wakacje.
- Gastronomia w Fuzji będzie powiewem świeżości na kulinarnej mapie miasta, ponieważ koncepty, które pojawią się na terenie naszego kompleksu już w tego lata będą debiutować w Łodzi ze swoją ofertą. Z ogromną radością witamy wśród najemców Fuzji śniadaniownię Bułkę przez Bibułkę, która z pewnością podbije serca i kubki smakowe łodzian. Współpracujemy ze współwłaścicielką konceptu Bułkę przez Bibułkę – Olą Dojnikowską na innym naszym wielofunkcyjnym projekcie, w Browarach Warszawskich i wiemy, że to nie tylko przedsiębiorczyni, ale prawdziwa artystka, której smak, styl i umiejętność tworzenia wyjątkowych przestrzeni gastronomicznych są niezaprzeczalnie. Rychłe otwarcie z nami kolejnego konceptu Bułkę przez Bibułkę w naszej nowej inwestycji Fuzja Łódź, potwierdza nie tylko jej przedsiębiorczy duch, lecz także zdolność adaptacji do różnych rynków i zrozumienie unikalnych potrzeb lokalnych społeczności oraz naszą pewność co do tej współpracy – mówi Karolina Prędota – Krystek, Head of Food And Beverage w Echo Investment.
- W Bułkę przez Bibułkę dbamy o dobry początek dnia, wierzymy, że dobre śniadanie z najlepszych składników, pięknie podane w przyjaznej atmosferze i ciepłym wnętrzu sprawi, że można miło zacząć każdy dzień. Bułkę przez Bibułkę to idealne miejsce na długie leniwe śniadania, szybki biznesowy lunch i wieczorne spotkanie z przyjaciółmi przy kieliszku Prosecco.
Chcemy, aby każdy nasz gość poczuł się u nas jak część większej rodziny, jak na kawie u najlepszego przyjaciela, bo każda wizyta to najlepsza okazja do podzielenia się dobrym jedzeniem i jeszcze lepszymi rozmowami. Teraz będziemy mieć okazje zaprosić do naszego kulinarnego świata także łodzian w pięknym i niezwykle klimatycznym miejscu, jakim jest Fuzja – mówi Aleksandra Dojnikowska, współwłaścicielka konceptu Bułkę przez Bibułkę.
Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. Za część mieszkaniową inwestycji odpowiedzialny jest Archicom, należący do Grupy Echo Investment.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.