Komunikaty PR

NAGRODY ROMANCE TV AWARD 2023 PRZYZNANE! KTO POJAWIŁ SIĘ NA UROCZYSTEJ GALI?

2023-06-21  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Już po raz szósty jury oraz widzowie stacji Romance TV wybrali najbardziej romantyczne hotele i restauracje w Polsce. Statuetki Romance TV Award wręczono podczas uroczystej Gali w Warszawie, a poprowadził ją tradycyjnie Ambasador Romance TV Daniel Józek QCZAJ. Event swoją obecnością uświetnili m. in. Karolina Woźniak i Tomasz Iwan, Laura Łącz, Izabela Trojanowska, Agata Załęcka, laureatka tegorocznej Telekamery dla najlepszej aktorki, Jacek Szawioła, Mika Urbaniak, Laura Samojłowicz, Eliza Gwiazda, Fryderyk Karzełek z Klubu 555, Iwona Węgrowska i Aria Martelle. Goście mogli posłuchać koncertu Kasia Nova – Kobiece Trio. Całość filmowała ekipa programu „Co za tydzień” z TVN, gdzie obejrzeć będzie można relację z wydarzenia.

 

Od 6 lat Romance TV organizuje konkurs Romance TV Award, którego celem jest wyróżnienie i docenienie rodzimych hoteli i restauracji, gdzie goście mogą spędzić wyjątkowe chwile takie jak rocznice, śluby, weekendy we dwoje czy romantyczne wieczory. Do finału zakwalifikowało się w tym roku rekordowo blisko 50 obiektów. To spośród nich Jury pod przewodnictwem ambasadora stacji Daniela QCZAJ’a oraz widzowie i internauci wyłonili zwycięzców w pięciu kategoriach.

 

Nagrodę Publiczności, którą przyznają widzowie w głosowaniu internetowym i tytuł „Najbardziej romantycznego hotelu” otrzymał już po raz drugi Pałac Mortęgi Hotel & Spa**** z Lubawy. Jury przyznało nagrody: Pałacowi Warlity z Olsztynka za „Najbardziej romantyczną ofertę dla par”, hotelowi Szczawnica Park Resort & Spa***** ze Szczawnicy w kategorii „Najbardziej romantyczne hotelowe SPA”, zaś „Najbardziej romantyczne eventy” organizuje hotel Zamek Janów Podlaski****. W tym roku „Najromantyczniejszą restauracją” w Polsce została Stodoła Folwark Kamyk. Wszyscy laureaci otrzymali statuetki Romance TV Award i miesięczną kampanię reklamową na antenie Romance TV.

 

Relację z uroczystej Gali i wręczenia nagród przez Daniela QCZAJ’a zobaczyć będzie można na antenie TVN w programie „Co za tydzień”.

 

Serdecznie gratulujemy wszystkim finalistom oraz laureatom!

 

Patroni medialni konkursu Romance TV Award 2023: Wirtualna Polska, Premium TV TVN, Oh-me.pl, GdzieZjesc.info, Magazyn HOTELARZ.

 

Partnerzy Gali: QCZAJ fitness, Samarite, Heksagon Pro, Browary Warszawskie.

 

Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.

Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.

romance-tv.pl

facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.