Komunikaty PR

NOBU HOTEL WARSAW NAGRODZONY W 3 KATEGORIACH KONKURSU WORLD LUXURY HOTEL AWARDS

2023-10-31  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

NOBU HOTEL WARSAW NAGRODZONY W TRZECH KATEGORIACH KONKURSU WORLD LUXURY HOTEL AWARDS

WARSZAWA, 31 PAŹDZIERNIKA 2023, Nobu Hotel Warsaw został nagrodzony w międzynarodowym konkursie World Luxury Hotel Awards zdobywając statuetki w trzech kategoriach: Best Luxury Design Hotel 2023 Poland, Best Luxury Lifestyle Hotel 2023 Poland oraz Best Luxury Conference & Events Hotel 2023 Europe. Nagrody podczas uroczystej gali w Atenach odebrał Dyrektor Generalny Nobu Hotel Warsaw Stefan Bauer. 

Doroczną, uroczystą galę, podczas której wręczono prestiżowe nagrody World Luxury Hotel Awards zorganizowano już po raz siedemnasty. Ponad 300 gości reprezentujących branżę hotelarską z całego świata zgromadziło się w Hotelu Grand Hyatt w Atenach. Podczas niezwykłej ceremonii towarzyszyły im występy artystów, a z hotelowego tarasu można było podziwiać niezapomniany widok na Akropol. Nie zabrakło także wielu tradycyjnych, greckich akcentów zarówno artystycznych, jak i kulinarnych. 

„To był niezwykły wieczór, nie tylko dlatego, że Nobu Hotel Warsaw został zwycięzcą w aż trzech kategoriach. To wielkie osiągnięcie całego zespołu hotelu Nobu i restauracji Nobu w Warszawie. Ich praca i poświęcenie oraz chęć jak najlepszej obsługi gości zaowocowały wyróżnieniem przyznanym przez naszych gości i ekspertów branży" – mówi Stefan Bauer, Dyrektor Generalny Nobu Hotel Warsaw.

Hotel Nobu w Warszawie był już wielokrotnie nagradzany w poprzednich latach. Rok 2023 to kolejny kamień milowy w rozwoju marki, gdy goście oraz eksperci z całego świata docenili wyjątkową obsługę, klimat oraz projekt hotelu. Także w tym roku miał miejsce inny, znaczący moment w historii Nobu Hotel Warsaw. Po raz pierwszy odwiedził go jeden z założycieli światowej marki Nobu – mistrz kuchni Nobu Matsuhisa. Podczas tego wydarzenia goście restauracji mogli delektować się kultowymi daniami przygotowywanymi pod okiem samego mistrza. 

 

O Hotelu i Restauracji Nobu w Warszawie: 

Nobu Hotel Warsaw został otwarty w sierpniu 2020 roku w prestiżowym Śródmieściu, w niewielkiej odległości od dzielnicy dyplomatycznej. Hotel został zrealizowany według wyjątkowego projektu, który odzwierciedla tradycyjne japońskie detale architektoniczne z wykorzystaniem naturalnych materiałów w nowoczesnym wydaniu. Hotel oferuje 116 pokoi i apartamentów, restaurację i bar Nobu, pierwszy w historii Sakebar by Nobu, miejską oazę z tarasem na pierwszym piętrze oraz nowoczesną przestrzeń konferencyjną dla 350 osób. W hotelu znajduje się również wiele mniejszych sal konferencyjnych i biznesowych, wyposażonych w wysokiej jakości sprzęt audiowizualny, a także dysponujących widokiem na miasto. Na dachu hotelu znajduje się centrum fitness ze sprzętem TechnoGym, a także łaźnia parowa, sauna i gabinet zabiegowy SPA. Projekt architektoniczny hotelu został stworzony przez warszawską pracownię Medusa Group. 

Dania oferowane w restauracji Nobu Warsaw oparte są na przepisach japońskiego mistrza kuchni Nobuyuki "Nobu" Matsuhisy, który z prostych składników tworzy kulinarne dzieła sztuki. Nobu Warsaw prezentuje popisowe dania, takie jak Black Cod with Miso, Yellowtail Sashimi with Jalapeno, a także nowe kreacje z wykorzystaniem lokalnych składników w stylowej, kameralnej przestrzeni restauracyjnej, a także Nobu Bar, dwie strefy prywatnych imprez i Sushi Bar. Dziś w Warszawie goście mogą spróbować dań z menu wyjątkowej japońskiej restauracji, którą wyróżnia także starannie zaprojektowane wnętrze, przywodzące na myśl harmonię i piękno takich żywiołów jak woda i powietrze. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.