Rowery w prezencie od KROSS dla dzieci po kradzieży sprzętu Mai Włoszczowskiej

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.
Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl
Rowery w prezencie od KROSS dla dzieci – podopiecznych fundacji wspierającej rodziny poległych policjantów. To finał głośnej kradzieży rowerów Mai Włoszczowskiej, odzyskanych przez Policję
Polski producent rowerów KROSS w uzgodnieniu z Policją oraz fundacją wspierającą rodziny poległych policjantów, przekazał właśnie dzieciom – podopiecznym fundacji, 12 rowerów wraz z kompletami oświetlenia i kaskami. To finał głośnej sprawy, w której złodziej pod koniec października ukradł 3 bezcenne rowery mistrzyni olimpijskiej Mai Włoszczowskiej, na których zdobywała swoje trofea. W trakcie poszukiwań producent rowerów KROSS, zadeklarował nagrodę pieniężną, a następnie po ich szybkim odnalezieniu zaproponował, że nagrodzi policjantów rowerami za ich wzorowe i sprawne działanie. Tuż przed świętami polski producent rowerów, w uzgodnieniu z policjantami i fundacją, spełnił swoją obietnicę.
Spotkanie podopiecznych policyjnej fundacji zorganizowano w komendzie wojewódzkiej we Wrocławiu. Dzieci wiedziały jedynie, że to przedświąteczna wizyta, więc prezenty w postaci 12 rowerów okazały się wielką niespodzianką. Jednoślady w odpowiednich rozmiarach, w większości modele górskie, zostały dodatkowo wyposażone w oświetlenie, dołączono do nich także kaski, które zapewnią bezpieczeństwo. Zdumienie i radość na twarzach podopiecznych fundacji były bezcenne.
- Jeszcze raz chciałbym podziękować wszystkim policjantom za odnalezienie rowerów Mai Włoszczowskiej w tak krótkim czasie. W ramach tego podziękowania, zgodnie z zapowiedziami, firma KROSS w porozumieniu z funkcjonariuszami, przekazała rowery na szczytny cel, czyli dla dzieci – podopiecznych fundacji wspierającej rodziny poległych policjantów. Cieszę się, że tak miły prezent udało się przekazać tuż przed świętami i mam nadzieję, że sprawi on dzieciom mnóstwo radości – mówił Kornel Osicki, Team Manager zespołu Mai Włoszczowskiej KROSS ORLEN Cycling Team.
Pod koniec października, podczas kradzieży w komórkach lokatorskich w Jeleniej Górze, rodzinnej miejscowości Mai Włoszczowskiej okazało się, że zginęły także 3 rowery mistrzyni. Jedyne takie na rynku, nie do podrobienia, na których słynna kolarka sięgała po swoje najważniejsze osiągnięcia. Tysiące internautów włączyły się w akcję informacyjną, a producent rowerów KROSS i jednocześnie sponsor drużyny KROSS ORLEN Cycling Team, w której barwach startowała dotąd kolarka, zadeklarował 30 000 złotych nagrody za pomoc w odnalezieniu rowerów. Gdy okazało się, że jeleniogórscy policjanci w ciągu kilkunastu godzin namierzyli złodzieja, zatrzymali go i odzyskali rowery, KROSS postanowił nagrodzić funkcjonariuszy przekazując im rowery o wartości deklarowanej nagrody. Ostatecznie w uzgodnieniu z policjantami zdecydowano, że rowery zostaną przekazane podopiecznym fundacji działającej na rzecz rodzin poległych policjantów.
Obdarowani podopieczni fundacji nie kryli szczęścia przyznając, że mimo zimowych warunków wypróbują rowery i już planują rowerowe wyprawy. Na miejscu oprócz podopiecznych fundacji, przedstawiciela KROSS i Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, obecni byli także funkcjonariusze, którzy odzyskali skradzione rowery oraz ich przełożony, Komendant Policji z Jeleniej Góry. Ze względów zdrowotnych, w spotkaniu nie mogła wziąć udziału Maja Włoszczowska.
***
KROSS jest liderem rynku rowerowego w Polsce. Firma powstała w 1990 roku, a w jej portfolio znajdują się rowery elektryczne, rekreacyjne oraz wyczynowe, przeznaczone do kolarstwa górskiego, a także marka Le Grand, skupiająca rowery miejskie. Rowery marki, w oparciu o autorskie rozwiązania i innowacyjne technologie, powstają w nowoczesnej fabryce produkcyjnej, znajdującej się w Przasnyszu nieopodal Warszawy. KROSS jako jedna z nielicznych firm w Europie, rozwija także produkcję ram karbonowych. Firma w 2017 roku przejęła holenderską markę Multicycle, posiadającą w swojej ofercie miejskie rowery premium oraz wysokiej klasy rowery elektryczne. Obecnie, produkty KROSS są dystrybuowane do prawie pięćdziesięciu krajów. W zakresie sponsoringu sportowego firma jest sponsorem tytularnym KROSS ORLEN Cycling Team, jednej z najlepszych na świecie grup kolarstwa górskiego, której barwy reprezentuje dwukrotna medalistka olimpijska, Maja Włoszczowska. KROSS w 2020 r. obchodził 30-lecie istnienia. Założycielem i właścicielem firmy jest Zbigniew Sosnowski.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.