Spraw, by tegoroczny sylwester był najbardziej wyjątkową imprezą roku
Koniec roku zbliża się nieubłaganie. Pozostało już dosłownie kilka dni do tego, by najdziwniejszy w tym stuleciu rok przeszedł do historii. Zamiast bali i imprez w tłumie roztańczonych par, czeka nas domówka w gronie najbliższych. Obawiasz się, że może być nudno? Nic z tych rzeczy! Spraw, by ten sylwester był niezapomniany!
Wielkie odliczanie czas zacząć. Zazwyczaj przebieramy nogami, nie mogąc doczekać się tego wielkiego dnia, który zawsze jest, w pewnym sensie, przełomowym. Robimy postanowienia na kolejne 12 miesięcy, podsumowujemy miniony czas i z dbałością o najmniejszy szczegół szykujemy się na imprezę roku. Choć tym razem będzie nieco inaczej, nie oznacza to jednak, że masz spędzić sylwestrową noc w kapciach i szlafroku! Zobacz, jak przy odrobinie kreatywności, możesz uczynić ten dzień wyjątkowym.
Sylwestrowa noc z podróżą w tle
Każdy z nas w tym roku tęsknił za beztroską wakacji i podróżowaniem. Dlaczego więc nie wykorzystać tego motywu właśnie w sylwestra? Przenieś się do wysublimowanej Japonii, imprezowych Stanów Zjednoczonych, słonecznej Hiszpanii lub gorącej Italii – to, gdzie „znajdziesz się” tego dnia zależy już wyłącznie od Ciebie! Stwórz odpowiednią playlistę, wymyśl kreację, dobierz menu i… gotowe! Jeśli nie masz czasu lub nie chcesz wychodzić z domu, postaw na dostawę jedzenia z restauracji. Dane Glovo pokazują, że w weekendy, święta i dni wolne od pracy najchętniej decydujemy się na burgery, pizzę oraz dania kuchni azjatyckiej. Pamiętaj, że miejskim kurierom możesz zlecić nie tylko dostawę ulubionych dań kuchni świata, ale także dostarczenie odpowiedniej kreacji czy dekoracji.
Powrót do PRL zawsze na czasie
Masz ochotę na imprezę z przymrużeniem oka? Wykorzystaj motyw PRL, w którym z pewnością odnajdzie się każdy. Przerysowany makijaż w perłowej tonacji, włosy na wałki, kreacja w kropki – postaw na twist w swojej stylizacji! Kolorowe balony, serpentyny i rozwieszone „anielskie włosie” podkręcą atmosferę. Menu tego wieczoru również musi nawiązywać do lat 70-80. Śledzie, ogórki kiszone w salaterkach, słone paluszki w szklance, sałatka jarzynowa czy barszczyk z pasztecikiem po północy to absolutny must have. Po świętach wiele z komponentów do tych dań znajdziesz w swojej lodówce, jeśli jednak potrzebujesz kilku z nich na ostatnią chwilę, weź pod uwagę tłumy w sklepach. Nie musisz wychodzić jednak z domu, postaw na dostawę za pomocą aplikacji. Zamówione produkty znajdą się u Twoich drzwi w 30 minut. Proste, prawda?
Wieczór filmowy rodem z Hollywood
Nie masz ochoty na imprezy, ale nie chcesz też spędzić tego dnia tak jak niemal każdego wieczoru? Przenieś Hollywood wprost do Twojego domu! Nie może zabraknąć stylizacji rodem z czerwonego dywanu, hollywoodzkich fal, a także dekoracji. Zrób przegląd platform streamingowych, które pokochali Polacy, wybierz 2-3 pozycje które chcesz zobaczyć. Do tego elegancka kolacja przy świecach, wykwintne menu – ten wieczór będzie inny niż wszystkie, a prywatny seans w stylu Los Angeles zapamiętasz na długo.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.