Stock Polska wspiera branżę HoReCa w ramach Akcji Lato!
Firma Stock Polska wystartowała z Akcją Lato – to coroczne działania wspierające branżę HoReCa i sprzedaż sklepową. W ponad 200 lokalizacjach w Polsce zostały przygotowane akcje promocyjne, które obejmują przede wszystkim lokale stałe i sezonowe w popularnych ośrodkach turystycznych i lokalizacjach wypoczynkowych.
Akcja Lato od Stock Polska
Letni chill-out i wakacyjne imprezy to coś, na co wszyscy czekali. I chociaż tegoroczne lato będzie wyglądało nieco inaczej, to świetna zabawa i prawdziwy relaks są nadal na wyciągnięcie ręki. Stock Polska, jak co roku w okresie wakacyjnym, prowadzi działania w ramach Akcji Lato. Obejmuje ona ponad 200 lokalizacji wypoczynkowych w Polsce – nad morzem, m.in. w Trójmieście, Władysławowie, Łebie, na Mazurach – w Mikołajkach, Giżycku czy Olsztynie oraz w głównych ośrodkach miejskich i turystycznych, np. w Warszawie czy Zakopanem. W lokalach stałych i sezonowych dla konsumentów została przygotowana bogata oferta alkoholi i wakacyjnych koktajli oraz atrakcyjne promocje. Co więcej, w tym roku tego typu wsparcie sprzedażowe ma jeszcze jeden, szczególny wymiar.
- Pandemia koronawirusa oraz będący jej następstwem lockdown wpłynęły na praktycznie wszystkie gałęzie gospodarki, jednak niektóre branże zostały dotknięte bardziej niż inne. W wyjątkowo trudnej sytuacji znalazły się lokale gastronomiczne, które z dnia na dzień zostały zamknięte. Liczymy, że dzięki naszym działaniom miejsca, które kryzys COVID-owy dotknął najbardziej, będą miały szansę efektywniej przyciągnąć klientów i odrobić swoje straty – mówi Igor Przespolewski, On Trade Activation Manager w Stock Polska.
- Wszystko zaczyna powoli wracać do normy, jednak nadal istotne jest zachowanie dystansu społecznego. Dlatego w naszych działaniach skupiamy się przede wszystkim na miejscach typu Food&Drink znajdujących się na otwartych przestrzeniach, z ogródkami, czy strefach zewnętrznych – dodaje.
Letni rozkład jazdy
Dzięki różnorodności przewidzianych atrakcji i oferty produktowej, każdy znajdzie coś dla siebie. Wszystkich, którzy lubią testować nowości Stock Polska zaprasza do dedykowanych stref, gdzie pojawią się: Żołądkowa Gorzka w Tradycyjnej oraz Rześkiej odsłonie, Żołądkowa Kolonialna, gin Larios oraz Lubelska Mango – zaskakująca tropikalnym smakiem.
Ale to nie wszystko! Również dobrze znany Jim Beam, oprócz aktywacji konsumenckich, przygotował coś specjalnego. W tym roku jest partnerem IX edycji Polish Bike Week – ogólnopolskiego zlotu fanów marki Harley-Davidson, który odbędzie się w dniach 30.07 – 02.08 w Karpaczu. To nie lada gratka dla sympatyków kultowego brandu.
Mamy również dobrą wiadomość dla wielbicieli lekkich, musujących propozycji, którzy postanowią spędzić lato w mieście. Warszawski Ten Bar w Wilanowie zyskał strefę Prosecco&Friends, gdzie dostępna będzie nowa odsłona Stock Prosecco Treviso w małym formacie to go – 200 ml. To zdecydowany must have tych wakacji!
Oprócz stref promocyjnych w lokalach gastronomicznych, w czasie trwania akcji na terenie Mazur swoją trasę odbędzie Cocktail Truck marki Żołądkowa Gorzka Rześka. Będzie można tam spróbować dwóch wariantów smakowych produktu – Limonka z Miętą i Pigwa z Miętą.
Oprócz działań w kanale HoReCa, w ramach Akcji Lato prowadzone są działania wspierające sprzedaż w sklepach – dodatkowe ekspozycje, specjalne pakiety sprzedażowe. Dla klientów zostały również przygotowane aktywacje konsumenckie z wakacyjnymi nagrodami.
***
O Stock Polska
Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.