Komunikaty PR

Stock Polska wspiera branżę HoReCa w ramach Akcji Lato!

2020-07-22  |  17:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.41 MB )

Firma Stock Polska wystartowała z Akcją Lato – to coroczne działania wspierające branżę HoReCa i sprzedaż sklepową. W ponad 200 lokalizacjach w Polsce zostały przygotowane akcje promocyjne, które obejmują przede wszystkim lokale stałe i sezonowe w popularnych ośrodkach turystycznych i lokalizacjach wypoczynkowych.

Akcja Lato od Stock Polska

Letni chill-out i wakacyjne imprezy to coś, na co wszyscy czekali. I chociaż tegoroczne lato będzie wyglądało nieco inaczej, to świetna zabawa i prawdziwy relaks są nadal na wyciągnięcie ręki. Stock Polska, jak co roku w okresie wakacyjnym, prowadzi działania w ramach Akcji Lato. Obejmuje ona ponad 200 lokalizacji wypoczynkowych w Polsce – nad morzem, m.in. w Trójmieście, Władysławowie, Łebie, na Mazurach – w Mikołajkach, Giżycku czy Olsztynie oraz w głównych ośrodkach miejskich i turystycznych, np. w Warszawie czy Zakopanem. W lokalach stałych i sezonowych dla konsumentów została przygotowana bogata oferta alkoholi i wakacyjnych koktajli oraz atrakcyjne promocje. Co więcej, w tym roku tego typu wsparcie sprzedażowe ma jeszcze jeden, szczególny wymiar.

- Pandemia koronawirusa oraz będący jej następstwem lockdown wpłynęły na praktycznie wszystkie gałęzie gospodarki, jednak niektóre branże zostały dotknięte bardziej niż inne. W wyjątkowo trudnej sytuacji znalazły się lokale gastronomiczne, które z dnia na dzień zostały zamknięte. Liczymy, że dzięki naszym działaniom miejsca, które kryzys COVID-owy dotknął najbardziej, będą miały szansę efektywniej przyciągnąć klientów i odrobić swoje straty – mówi Igor Przespolewski, On Trade Activation Manager w Stock Polska.

- Wszystko zaczyna powoli wracać do normy, jednak nadal istotne jest zachowanie dystansu społecznego. Dlatego w naszych działaniach skupiamy się przede wszystkim na miejscach typu Food&Drink znajdujących się na otwartych przestrzeniach, z ogródkami, czy strefach zewnętrznych – dodaje.

Letni rozkład jazdy

Dzięki różnorodności przewidzianych atrakcji i oferty produktowej, każdy znajdzie coś dla siebie. Wszystkich, którzy lubią testować nowości Stock Polska zaprasza do dedykowanych stref, gdzie pojawią się: Żołądkowa Gorzka w Tradycyjnej oraz Rześkiej odsłonie, Żołądkowa Kolonialna, gin Larios oraz Lubelska Mango – zaskakująca tropikalnym smakiem.

Ale to nie wszystko! Również dobrze znany Jim Beam, oprócz aktywacji konsumenckich, przygotował coś specjalnego. W tym roku jest partnerem IX edycji Polish Bike Week – ogólnopolskiego zlotu fanów marki Harley-Davidson, który odbędzie się w dniach 30.07 – 02.08 w Karpaczu. To nie lada gratka dla sympatyków kultowego brandu.

Mamy również dobrą wiadomość dla wielbicieli lekkich, musujących propozycji, którzy postanowią spędzić lato w mieście. Warszawski Ten Bar w Wilanowie zyskał strefę Prosecco&Friends, gdzie dostępna będzie nowa odsłona Stock Prosecco Treviso w małym formacie to go – 200 ml. To zdecydowany must have tych wakacji!

Oprócz stref promocyjnych w lokalach gastronomicznych, w czasie trwania akcji na terenie Mazur swoją trasę odbędzie Cocktail Truck marki Żołądkowa Gorzka Rześka. Będzie można tam spróbować dwóch wariantów smakowych produktu – Limonka z Miętą i Pigwa z Miętą.

Oprócz działań w kanale HoReCa, w ramach Akcji Lato prowadzone są działania wspierające sprzedaż w sklepach – dodatkowe ekspozycje, specjalne pakiety sprzedażowe. Dla klientów zostały również przygotowane aktywacje konsumenckie z wakacyjnymi nagrodami.

 

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.