Komunikaty PR

Światowy Dzień Ziemi w Costa Coffee

2021-04-22  |  09:11
Biuro prasowe

22 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Ziemi, który promuje proekologiczne postawy wśród społeczeństwa. Dla Costa Coffee działania pozytywnie oddziałowujące na środowisko są niezwykle ważne, dlatego marka stale poszerza portfolio swoich ekologicznych inicjatyw. W związku z tym, do takich działań jak współpraca z Too Good To Go czy akcja Własny Kubek, dołącza możliwość odebrania z kawiarni cieszących się szerokim zastosowaniem fusów z kawy. Costa Coffee w ten sposób dokłada swoją cegiełkę w walce o lepsze jutro dla naszej planety.

 

Ziarno dla Ziemi

 

Zgodnie z filozofią Zero Waste, Costa Coffee wprowadziła możliwość wydawania zainteresowanym Gościom kawiarni fusów. Ten produkt „uboczny” parzenia kawy może mieć cały szereg zastosowań w naszym domu czy ogrodzie. Fusy z kawy będą np. świetnym neutralizatorem nieprzyjemnych zapachów w lodówce czy mieszkaniu, sprawdzą się jako odżywka dla roślin doniczkowych i ogrodowych, a zawinięte w kawałek gazy przemienią się w zmywak, który pozbędzie się zaschniętego tłuszczu z garnków i naczyń. Dla osób uwielbiających zapach kawy, fusy mogą pełnić funkcję dyfuzora zapachowego – wystarczy postawić świeże fusy w pudełeczku, a w całym mieszkaniu rozniesie się zapach jak w kawiarni. Fusy z kawy mogą stać się ponadto częścią naszego domowego spa – dodając do nich odrobinę oliwy z oliwek lub miodu otrzymamy oczyszczający peeling do ciała, który nie tylko dokładnie oczyści naszą skórę, ale również przepięknie pachnie. Aby odebrać partię fusów wystarczy odwiedzić najbliższą Costa Coffee i zapytać o nie baristę, który wyda je w specjalnej torbie, wykorzystanej podwójnie, ponieważ na co dzień jest w niej dostarczana kawa do kawiarni.

 

Smacznie, tanio i ekologiczne

 

Costa Coffee realizuje działania proekologiczne nie tylko stałe rozwijając swoją ofertę produktów roślinnych, ale także poprzez współpracę z innymi markami oraz organizowanie pozytywnych dla środowiska akcji. Dzięki połączeniu sił z Too Good To Go, Costa Coffee aktywnie działa na rzecz przeciwdziałania marnowaniu żywności. Za pośrednictwem aplikacji Too Good To Go w prosty sposób zamówimy paczkę niespodziankę z niesprzedanymi danego dnia produktami, za znacznie niższą cenę np. kanapki, sałatki, kawę paczkowaną czy słodkie wypieki. W taki sposób przyczyniamy się do ratowania jedzenia, jednocześnie otrzymując smaczny i tańszy posiłek. Dotychczasowa współpraca dwóch firm zaowocowała tysiącami zadowolonych klientów, dziesiątkami tysięcy uratowanych przed zmarnowaniem posiłków, oraz co za tym idzie, zmniejszeniem emisji CO2.

 

Kolejnym ekologicznym rozwiązaniem w myśl zasady Zero Waste jest możliwość  skorzystania z akcji Własny Kubek. Odwiedzając kawiarnię Costa Coffee z własnym kubkiem i aplikacją Costa Coffee Club zainstalowaną na naszym telefonie, otrzymamy 1zł zniżki na następną kawę. Dzięki temu będziemy cieszyć się smakiem pysznego napoju, nie korzystając za każdym razem z nowego kubka.

 

Z kawą w przyszłość

 

Za pośrednictwem kolejnych proekologicznych inicjatyw Costa Coffee namawia, aby Dzień Ziemi świętować codziennie oraz każdego dnia świadomie korzystać z zasobów, jakie mamy pod ręką. Tylko od nas zależy, jak wyglądać będzie przyszłość naszej planety.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.