Komunikaty PR

Team building w wykonaniu agencji Idea Creative Group

2022-10-25  |  17:00
Biuro prasowe

Komunikacja w zespole to podstawa. Od niej bowiem zależy zarówno efektywność, jak i morale pracowników. Niemniej z racji tego, że każdą firmę tworzą ludzie, jedynie stała, właściwie zorganizowana, pozwoli stworzyć między nimi solidne fundamenty - zwłaszcza w dobie dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Tak oto, za agencją kreatywną Idea Creative Group koordynacja oraz produkcja imprezy integracyjnej z elementami team buildingu dla Klienta z branży doradczej. By utrzymać dynamikę eventu na wysokim poziomie, agencja podzieliła wydarzenie na cztery części. Pierwszą z nich stanowiło spotkanie z zarządem, które było doskonałą okazją zarówno do podsumowań działań związanych z 2022 rokiem, jak również do przedstawienia strategii na najbliższe miesiące. Drugą część wydarzenia wypełnił power speech jednej z bardziej rozpoznawalnych mówczyń w Polsce z zakresu innowacji gospodarczych i społecznych, a także meta trendów w biznesie. Team building stanowił trzecią część wydarzenia.

Siła team buildingu jest nie do przecenienia. Bez zaangażowania bowiem w dialog trudno o budowanie relacji, które oparte są na właściwej komunikacji – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group. - Jako agencja kreatywna mamy świadomość, jak ważne jest tu jednak łączenie elementów rozwojowych z integracją. Wierzymy, że tego typu działanie pozwala nie tylko budować umiejętność współpracy w grupie, lecz również i rozwijać jednostkowe cechy, które – siłą rzeczy – wpływają na wspomnianą współpracę – dodaje Aneta Radzimirska.

Ostatnią częścią eventu był bankiet, podczas którego wręczono nagrody z okazji jubileuszy pracowników.

Na koniec warto podkreślić, iż całość wydarzenia została mocno osadzona w duchu eko: począwszy od zaproszeń (w formie cyfrowej), scenografię, po elementy niezbędne przy team buildingu (w tym specjalnie utworzona na potrzeby wydarzenia aplikacja). Produkcja zgromadziła blisko 400 osób.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.