Komunikaty PR

Velvet CARE ze znakiem SAVE NATURE i ekokomunikacją

2021-04-21  |  08:40
Biuro prasowe

W dzisiejszych czasach często obserwujemy niepokojące zmiany klimatyczne, jesteśmy świadkami wyczerpywania zasobów naturalnych czy zanieczyszczania planety. Velvet CARE, producent popularnych papierów toaletowych, ręczników i chusteczek higienicznych marki Velvet, nie godzi się z tym stanem rzeczy i podejmuje działania, by temu przeciwdziałać.

Marka Velvet prowadzi w tym roku kampanię pod hasłem przewodnim „Działamy dziś z myślą o jutrze”, której celem jest troska o naszą planetę, by pozostała piękna, zielona i czysta. Osią komunikacji Velvet CARE jest ekoznak, który stał się narzędziem informującym o zrównoważonym rozwoju marki. Stworzenie przez poznańską agencję Soul & Mind specjalnego znaku Save Nature pomogło marce Velvet kompleksowo i jednoznacznie informować konsumentów o ważnych działaniach marki na rzecz ochrony środowiska.

Znak zawiera czytelny komunikat o najważniejszych praktykach stosowanych przy produkcji wyrobów Velvet. Przedstawiliśmy je w czytelny sposób, poprzez białozieloną grafikę, złudnie przypominającą kwiat – symbol natury. Płynącym z ekoznaku komunikatem jest też centralny napis „Save Nature” będący parasolem informacyjnym do pozostałych elementów – ikonografii symbolizującej troskę marki o środowisko naturalne w tym:

• ochronę zasobów leśnych,
• recykling opakowań oraz surowców,
• oszczędne wykorzystywanie wody w procesie produkcyjnym,
• redukcję ilości wykorzystywanego plastiku,
• zmniejszanie śladu węglowego.

Zaprojektowany znak i poszczególne ikony autorstwa Soul & Mind Group stały się także elementem spotu wizerunkowego marki Velvet. 

Więcej informacji o działaniach marki Velvet znaleźć można na: www.savenature.info, a o innych projektach poznańskiej agencji brandingowej i strategicznej na www.soulandmind.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.