Komunikaty PR

Widzimy plusy

2020-09-24  |  11:45
Biuro prasowe

Chociaż Polacy są już zmęczeni pandemią i pragną powrotu do normalności, to udaje im się jednak dostrzec także jasne jej strony. Jakie? Nie chodzi tu wyłącznie o home office, zmniejszenie ruchu na drogach, a co za tym idzie brak korków… Doceniamy przede wszystkim wspólne chwile z rodziną. A nic tak nie umila czasu spędzonego z najbliższymi, jak słodycze Mentos w większych opakowaniach, wprost idealnych do dzielenia się z domownikami!

Pandemia bez wątpienia miała i nadal ma ogromny wpływ na wiele aspektów codziennego życia Polaków. Nastrojom i zwyczajom konsumentów przyglądają się zarówno firmy chcące odpowiedzieć na zmieniające się nawyki zakupowe swoich potencjalnych klientów, jak i instytuty badawcze. Co ciekawe, z badań wyłania się nie tylko obraz Polaków, którzy są zmęczeni nową sytuacją i pragną powrotu do normalności, ale także konsumentów którzy dostrzegają w pandemii pozytywne aspekty. Respondenci badania „Konsumpcja w cieniu koronawirusa” przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia wskazują, że okres pandemii to m.in. pozytywne skutki dla przyrody (34 proc.), docenienie niektórych aspektów życia i czas na refleksję (34 proc.) oraz możliwość pracy zdalnej i mniejszy ruch na drogach (po 33 proc.). Dla niemal połowy badanych (44 proc.)[1] jednym z najważniejszych, pozytywnych skutków pandemii jest jednak fakt, że mogą oni obecnie spędzać więcej czasu z rodziną.

Domowe zapasy

Blisko 60 proc. Polaków odczuło brak możliwości uczestniczenia w imprezach kulturalnych z powodu koronawirusa[2]. W okresie wakacyjnym wielu z nas postawiło więc na wspólną, rodzinną aktywność na świeżym powietrzu, czyli wyjazdy, wycieczki rowerowe czy pikniki poza miastem. Coraz chłodniejsze dni zwiastujące zbliżającą się jesień to jednak okres, w którym sporą część wolnego czasu będziemy ponownie spędzać w domach. – To idealny czas, by wspólnie nadrobić m.in. zaległości w oglądaniu filmów i seriali. Do rodzinnego oglądania z pewnością przyda się coś słodkiego! Perfetti Van Melle na wspólne wieczory filmowe poleca np. cukierki do żucia Mentos w torebkach Megapack, dostępne w trzech smakach: Fruit, Strawberry Mix oraz Mint. Dzięki dużej paczce, przyjemności wystarczy dla każdego – mówi Michał Bonecki, Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.

Wśród domowych zapasów z pewnością nie może zabraknąć także gum do żucia Mentos Pure Fresh, po które warto sięgać np. po wspólnym rodzinnym posiłku. Drażetki idealnie sprawdzą się jako odświeżenie oddechu również podczas dłuższego noszenia maseczki np. gdy wybieramy się do sklepu po zakupy. Co ciekawe, pomogą również w zachowaniu skupienia w trakcie wykonywanej z domu pracy zdalnej. Mentos Pure Fresh oferowane są w różnych formatach opakowań, m.in. rolce i minibutelce oraz większej butelce zawierającej aż 30 drażetek.

Obserwując nastroje i zachowania polskich konsumentów wyraźnie widać, że pandemia to dla nas nie tylko czas niespodziewanych i często wymagających zmian, ale także szansa na odbudowanie więzi rodzinnych. Czas z najbliższymi jest przecież bezcenny!

 

 


[1] https://arc.com.pl/Polowa-Polakow-traktuje-pandemie-powaznie-blog-pol-1597910860.html

[2] https://arc.com.pl/Polacy-chcieliby-wrocic-do-kin-i-na-koncerty-blog-pol-1592983446.html

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.