Komunikaty PR

Widzimy plusy

2020-09-24  |  11:45
Biuro prasowe

Chociaż Polacy są już zmęczeni pandemią i pragną powrotu do normalności, to udaje im się jednak dostrzec także jasne jej strony. Jakie? Nie chodzi tu wyłącznie o home office, zmniejszenie ruchu na drogach, a co za tym idzie brak korków… Doceniamy przede wszystkim wspólne chwile z rodziną. A nic tak nie umila czasu spędzonego z najbliższymi, jak słodycze Mentos w większych opakowaniach, wprost idealnych do dzielenia się z domownikami!

Pandemia bez wątpienia miała i nadal ma ogromny wpływ na wiele aspektów codziennego życia Polaków. Nastrojom i zwyczajom konsumentów przyglądają się zarówno firmy chcące odpowiedzieć na zmieniające się nawyki zakupowe swoich potencjalnych klientów, jak i instytuty badawcze. Co ciekawe, z badań wyłania się nie tylko obraz Polaków, którzy są zmęczeni nową sytuacją i pragną powrotu do normalności, ale także konsumentów którzy dostrzegają w pandemii pozytywne aspekty. Respondenci badania „Konsumpcja w cieniu koronawirusa” przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia wskazują, że okres pandemii to m.in. pozytywne skutki dla przyrody (34 proc.), docenienie niektórych aspektów życia i czas na refleksję (34 proc.) oraz możliwość pracy zdalnej i mniejszy ruch na drogach (po 33 proc.). Dla niemal połowy badanych (44 proc.)[1] jednym z najważniejszych, pozytywnych skutków pandemii jest jednak fakt, że mogą oni obecnie spędzać więcej czasu z rodziną.

Domowe zapasy

Blisko 60 proc. Polaków odczuło brak możliwości uczestniczenia w imprezach kulturalnych z powodu koronawirusa[2]. W okresie wakacyjnym wielu z nas postawiło więc na wspólną, rodzinną aktywność na świeżym powietrzu, czyli wyjazdy, wycieczki rowerowe czy pikniki poza miastem. Coraz chłodniejsze dni zwiastujące zbliżającą się jesień to jednak okres, w którym sporą część wolnego czasu będziemy ponownie spędzać w domach. – To idealny czas, by wspólnie nadrobić m.in. zaległości w oglądaniu filmów i seriali. Do rodzinnego oglądania z pewnością przyda się coś słodkiego! Perfetti Van Melle na wspólne wieczory filmowe poleca np. cukierki do żucia Mentos w torebkach Megapack, dostępne w trzech smakach: Fruit, Strawberry Mix oraz Mint. Dzięki dużej paczce, przyjemności wystarczy dla każdego – mówi Michał Bonecki, Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.

Wśród domowych zapasów z pewnością nie może zabraknąć także gum do żucia Mentos Pure Fresh, po które warto sięgać np. po wspólnym rodzinnym posiłku. Drażetki idealnie sprawdzą się jako odświeżenie oddechu również podczas dłuższego noszenia maseczki np. gdy wybieramy się do sklepu po zakupy. Co ciekawe, pomogą również w zachowaniu skupienia w trakcie wykonywanej z domu pracy zdalnej. Mentos Pure Fresh oferowane są w różnych formatach opakowań, m.in. rolce i minibutelce oraz większej butelce zawierającej aż 30 drażetek.

Obserwując nastroje i zachowania polskich konsumentów wyraźnie widać, że pandemia to dla nas nie tylko czas niespodziewanych i często wymagających zmian, ale także szansa na odbudowanie więzi rodzinnych. Czas z najbliższymi jest przecież bezcenny!

 

 


[1] https://arc.com.pl/Polowa-Polakow-traktuje-pandemie-powaznie-blog-pol-1597910860.html

[2] https://arc.com.pl/Polacy-chcieliby-wrocic-do-kin-i-na-koncerty-blog-pol-1592983446.html

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.