Widzimy plusy
Chociaż Polacy są już zmęczeni pandemią i pragną powrotu do normalności, to udaje im się jednak dostrzec także jasne jej strony. Jakie? Nie chodzi tu wyłącznie o home office, zmniejszenie ruchu na drogach, a co za tym idzie brak korków… Doceniamy przede wszystkim wspólne chwile z rodziną. A nic tak nie umila czasu spędzonego z najbliższymi, jak słodycze Mentos w większych opakowaniach, wprost idealnych do dzielenia się z domownikami!
Pandemia bez wątpienia miała i nadal ma ogromny wpływ na wiele aspektów codziennego życia Polaków. Nastrojom i zwyczajom konsumentów przyglądają się zarówno firmy chcące odpowiedzieć na zmieniające się nawyki zakupowe swoich potencjalnych klientów, jak i instytuty badawcze. Co ciekawe, z badań wyłania się nie tylko obraz Polaków, którzy są zmęczeni nową sytuacją i pragną powrotu do normalności, ale także konsumentów którzy dostrzegają w pandemii pozytywne aspekty. Respondenci badania „Konsumpcja w cieniu koronawirusa” przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia wskazują, że okres pandemii to m.in. pozytywne skutki dla przyrody (34 proc.), docenienie niektórych aspektów życia i czas na refleksję (34 proc.) oraz możliwość pracy zdalnej i mniejszy ruch na drogach (po 33 proc.). Dla niemal połowy badanych (44 proc.)[1] jednym z najważniejszych, pozytywnych skutków pandemii jest jednak fakt, że mogą oni obecnie spędzać więcej czasu z rodziną.
Domowe zapasy
Blisko 60 proc. Polaków odczuło brak możliwości uczestniczenia w imprezach kulturalnych z powodu koronawirusa[2]. W okresie wakacyjnym wielu z nas postawiło więc na wspólną, rodzinną aktywność na świeżym powietrzu, czyli wyjazdy, wycieczki rowerowe czy pikniki poza miastem. Coraz chłodniejsze dni zwiastujące zbliżającą się jesień to jednak okres, w którym sporą część wolnego czasu będziemy ponownie spędzać w domach. – To idealny czas, by wspólnie nadrobić m.in. zaległości w oglądaniu filmów i seriali. Do rodzinnego oglądania z pewnością przyda się coś słodkiego! Perfetti Van Melle na wspólne wieczory filmowe poleca np. cukierki do żucia Mentos w torebkach Megapack, dostępne w trzech smakach: Fruit, Strawberry Mix oraz Mint. Dzięki dużej paczce, przyjemności wystarczy dla każdego – mówi Michał Bonecki, Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.
Wśród domowych zapasów z pewnością nie może zabraknąć także gum do żucia Mentos Pure Fresh, po które warto sięgać np. po wspólnym rodzinnym posiłku. Drażetki idealnie sprawdzą się jako odświeżenie oddechu również podczas dłuższego noszenia maseczki np. gdy wybieramy się do sklepu po zakupy. Co ciekawe, pomogą również w zachowaniu skupienia w trakcie wykonywanej z domu pracy zdalnej. Mentos Pure Fresh oferowane są w różnych formatach opakowań, m.in. rolce i minibutelce oraz większej butelce zawierającej aż 30 drażetek.
Obserwując nastroje i zachowania polskich konsumentów wyraźnie widać, że pandemia to dla nas nie tylko czas niespodziewanych i często wymagających zmian, ale także szansa na odbudowanie więzi rodzinnych. Czas z najbliższymi jest przecież bezcenny!
[1] https://arc.com.pl/Polowa-Polakow-traktuje-pandemie-powaznie-blog-pol-1597910860.html
[2] https://arc.com.pl/Polacy-chcieliby-wrocic-do-kin-i-na-koncerty-blog-pol-1592983446.html

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.