Komunikaty PR

Widzimy plusy

2020-09-24  |  11:45
Biuro prasowe

Chociaż Polacy są już zmęczeni pandemią i pragną powrotu do normalności, to udaje im się jednak dostrzec także jasne jej strony. Jakie? Nie chodzi tu wyłącznie o home office, zmniejszenie ruchu na drogach, a co za tym idzie brak korków… Doceniamy przede wszystkim wspólne chwile z rodziną. A nic tak nie umila czasu spędzonego z najbliższymi, jak słodycze Mentos w większych opakowaniach, wprost idealnych do dzielenia się z domownikami!

Pandemia bez wątpienia miała i nadal ma ogromny wpływ na wiele aspektów codziennego życia Polaków. Nastrojom i zwyczajom konsumentów przyglądają się zarówno firmy chcące odpowiedzieć na zmieniające się nawyki zakupowe swoich potencjalnych klientów, jak i instytuty badawcze. Co ciekawe, z badań wyłania się nie tylko obraz Polaków, którzy są zmęczeni nową sytuacją i pragną powrotu do normalności, ale także konsumentów którzy dostrzegają w pandemii pozytywne aspekty. Respondenci badania „Konsumpcja w cieniu koronawirusa” przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia wskazują, że okres pandemii to m.in. pozytywne skutki dla przyrody (34 proc.), docenienie niektórych aspektów życia i czas na refleksję (34 proc.) oraz możliwość pracy zdalnej i mniejszy ruch na drogach (po 33 proc.). Dla niemal połowy badanych (44 proc.)[1] jednym z najważniejszych, pozytywnych skutków pandemii jest jednak fakt, że mogą oni obecnie spędzać więcej czasu z rodziną.

Domowe zapasy

Blisko 60 proc. Polaków odczuło brak możliwości uczestniczenia w imprezach kulturalnych z powodu koronawirusa[2]. W okresie wakacyjnym wielu z nas postawiło więc na wspólną, rodzinną aktywność na świeżym powietrzu, czyli wyjazdy, wycieczki rowerowe czy pikniki poza miastem. Coraz chłodniejsze dni zwiastujące zbliżającą się jesień to jednak okres, w którym sporą część wolnego czasu będziemy ponownie spędzać w domach. – To idealny czas, by wspólnie nadrobić m.in. zaległości w oglądaniu filmów i seriali. Do rodzinnego oglądania z pewnością przyda się coś słodkiego! Perfetti Van Melle na wspólne wieczory filmowe poleca np. cukierki do żucia Mentos w torebkach Megapack, dostępne w trzech smakach: Fruit, Strawberry Mix oraz Mint. Dzięki dużej paczce, przyjemności wystarczy dla każdego – mówi Michał Bonecki, Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.

Wśród domowych zapasów z pewnością nie może zabraknąć także gum do żucia Mentos Pure Fresh, po które warto sięgać np. po wspólnym rodzinnym posiłku. Drażetki idealnie sprawdzą się jako odświeżenie oddechu również podczas dłuższego noszenia maseczki np. gdy wybieramy się do sklepu po zakupy. Co ciekawe, pomogą również w zachowaniu skupienia w trakcie wykonywanej z domu pracy zdalnej. Mentos Pure Fresh oferowane są w różnych formatach opakowań, m.in. rolce i minibutelce oraz większej butelce zawierającej aż 30 drażetek.

Obserwując nastroje i zachowania polskich konsumentów wyraźnie widać, że pandemia to dla nas nie tylko czas niespodziewanych i często wymagających zmian, ale także szansa na odbudowanie więzi rodzinnych. Czas z najbliższymi jest przecież bezcenny!

 

 


[1] https://arc.com.pl/Polowa-Polakow-traktuje-pandemie-powaznie-blog-pol-1597910860.html

[2] https://arc.com.pl/Polacy-chcieliby-wrocic-do-kin-i-na-koncerty-blog-pol-1592983446.html

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi Biuro prasowe
2024-04-25 | 12:35

Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi

Podbiła serca warszawiaków, teraz czas na Łódź. Znana i popularna w stolicy restauracja śniadaniowa Bułkę przez Bibułkę, otworzy swój pierwszy lokal poza Warszawą w
Styl życia Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Styl życia Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!
2024-04-24 | 11:00

Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.