Wygoda i styl ponad wszystko – podkładka ładująca Base Fresh ‘n Rebel
Holenderska marka, znana przede wszystkim z bezprzewodowych słuchawek oraz głośników Bluetooth wyróżniających się unikatowym i dopracowanym designem, prezentuje nowość – bezprzewodową podkładkę ładującą Base oraz Base Duo. Oto „must have” dla wszystkich, którzy cenią wygodę, a jednocześnie przykładają dużą wagę do wyglądu każdego gadżetu.
Jedną z głównych bolączek użytkowników telefonów komórkowych oraz innych urządzeń mobilnych jest konieczność częstego, a nawet codziennego ich ładowania. Z myślą o maksymalnej wygodzie powstają takie urządzenia jak Base/Base Duo Fresh ‘n Rebel, dzięki którym ładowanie np. telefonu czy słuchawek dousznych nie musi być już uciążliwe. Co wyróżnia podkładkę ładującą od marki Fresh ‘n Rebel?
Ładowanie urządzenia – wygodne i bezpieczne jak nigdy dotąd
Bezprzewodowa podkładka ładująca dostępna jest w dwóch wersjach: Base (baza do ładowania jednego urządzenia) oraz Base Duo (baza do bezprzewodowego i jednoczesnego ładowania dwóch urządzeń na padzie). Wystarczy jedynie położyć smartfon lub inne urządzenie mobilne na podkładce – i nie ma znaczenia, w którym miejscu na bazie zostanie umieszczony sprzęt – w każdej wersji urządzenie zostanie naładowane. Bezprzewodowe ładowanie dostępne jest w standardzie Qi, a podkładkę ładującą wyposażono w niezbędne zabezpieczenia – zarówno przed przetężeniem, przeciążeniem jak i przegrzaniem oraz zwarciem. Base oraz Base Duo dysponują również funkcją wykrywania obcych obiektów – oznacza to, że rozpoznają przedmioty, które przypadkowo znalazły się na podkładce jak np. metalowe przedmioty i zapobiegają uszkodzeniu urządzeń mobilnych w trakcie ładowania.
Bo liczy się wygląd
Produkty Fresh ‘n Rebel „zostały stworzone, aby błyszczeć” – bez względu na to czy mówimy o słuchawkach, powerbankach, głośnikach Bluetooth, ładowarkach czy nowej bezprzewodowej podkładce ładującej – sprzęty te przyciągają wzrok i same w sobie stanowią modny element np. wyposażenia wnętrza salonu. Base/Base Duo występują w 6 unikatowych kolorach marki, czyli granatowym (Petrol Blue), różowym (Dusty Pink), ciemnoczerwonym (Ruby Red), miętowym (Misty Mint), jasnoszarym (Ice Grey) oraz szarym (Storm Grey), dzięki czemu można wybrać taki, który będzie najlepiej komponował się z kolorem mebli i akcesoriów domowych. Zostały wykonane z miękkiej tkaniny, a dołączony do zestawu adapter i kabel USB-C są w tym samym kolorze co podkładka ładująca, dzięki czemu zestaw jest kolorowy, a każdy element dopasowany. Urządzenie świetnie sprawdzi się zarówno we wnętrzu miejskiego loftu, w biurze, w salonie czy w pokoju nastolatka. Podkładka Base/Base Duo posiada metkę z ekoskóry z logo Fresh ‘n Rebel oraz gumowe nóżki, dzięki czemu baza nie przesuwa się, gdy leży na biurku czy na szafce. Rozproszone, subtelne i skierowane w dół światła LED nie przeszkadzają w trakcie użytkowania produktu.
Bezprzewodowe podkładki ładujące Base/Base Duo od Fresh ‘n Rebel będą dostępne już w kwietniu 2021 roku w najlepszych polskich sklepach z elektroniką. Sugerowana cena wynosi ok. 179,90 PLN oraz ok. 299,90 PLN. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.