Komunikaty PR

Świętujemy Dzień Kobiet w ETC Swarzędz!

2024-03-04  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

8 marca to wyjątkowa okazja do celebrowania siły, determinacji, mądrości i piękna kobiet. W tym roku centrum handlowe ETC przygotowuje niespodziankę dla wszystkich swoich klientek i serdecznie zaprasza na wspólne obchody Dnia Kobiet, które odbędą się w godzinach od 12:00 do 18:00.

W piątek, 8 marca, w ramach świętowania na klientki ETC Swarzędz czekać będą kobiece upominki. Za zakupy na kwotę minimum 100 zł panie otrzymają kompaktowe balsamy do ust lub świeczki zapachowe, które dodadzą uroku i zapewnią chwilę relaksu w codziennej rzeczywistości.

Ale to nie wszystko! W strefie promocyjnej znajdzie się przepiękna kwiatowa budka telefoniczna, idealna do zrobienia sobie pamiątkowego wiosennego selfie. Zachęcamy do udostępniania tych chwil ze swoimi bliskimi i znajomymi w mediach społecznościowych, aby podzielić się radością tego dnia.

Niech 8 marca w ETC będzie pełen uśmiechu i kobiecego uroku! Serdecznie zapraszamy do wspólnego świętowania! ETC Swarzędz, ul. Poznańska 6.

 

ETC Swarzędz to centrum handlowe położone w strategicznej części gminy – przy trasie łączącej Poznań i Warszawę, co umożliwia szybki dojazd nie tylko mieszkańcom Swarzędza, ale i okolicznych miejscowości. Z myślą o komforcie klientów ETC Swarzędz posiada wiele udogodnień. Do dyspozycji jest m.in. strefa gastronomiczna, plac zabaw dla dzieci oraz miejsca do relaksu i wypoczynku. Przed centrum znajduje się parking, na którym mieści się 1100 pojazdów, przygotowane zostały także stojaki i miejsca postojowe dla rowerzystów. Obiekt jest również w pełni dostosowany do potrzeb rodzin z dziećmi oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej. ETC Swarzędz to tętniące życiem miejsce zakupów, relaksu i spotkań.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.