Komunikaty PR

Taksówki dla posiadaczy małych zwierząt. FREENOW wprowadza opcję Pets.

2023-07-04  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.12 MB )

FREENOW, superaplikacja mobilności miejskiej, wprowadza pilotażowo w Warszawie usługę zamówienia taksówki przyjaznej małym zwierzętom domowym bezpośrednio z głównego ekranu aplikacji. Z okazji minionego Dnia Psa obchodzonego 1 lipca, FREENOW przekaże sumę wartości pieniężnej wszystkich przejazdów z usługi Pets wykonanych do 4 lipca dla Fundacji Przyjaciele Palucha. Na mieście pojawiła się także taksówka w pełni oklejona w pieskowe wzory.

 

Z najnowszego Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia wynika, że więcej Polaków posiada psa lub kota, niż własne dzieci. Ponad połowa Polaków ma w domu własnego pupila i z roku na rok odsetek ten się zwiększa.

 

Platforma FREENOW ułatwia właścicielom małych zwierząt domowych podróżowanie po mieście udostępniając opcję Pets, widoczną dla użytkowników w Warszawie na głównym ekranie aplikacji. Zamówienia z opcji Pets trafiają do kierowców, którzy wyrazili zgodę na przewożenie pasażerów z małymi zwierzętami. W pozostałych 24 polskich miastach, w których jest dostępne FREENOW również istnieje możliwość zamówienia takiego przejazdu, jednak poprzez ponowne kliknięcie wybranej usługi (np. Lite) i w dalszym ekranie wybór funkcji “Małe Zwierzęta”. FREENOW udostępniając pilotaż usługi Pets na głównym ekranie dla warszawskich posiadaczy pupili, zamierza sprawdzić jej popularność i potencjalnie rozwinąć ją na kolejne polskie lokalizacje. Ceny za przejazd w usłudze Pets są zbliżone do cennika w usłudze Comfort.

 

FREENOW oferuje bezpieczne, wygodne i szybkie przejazdy dla każdego. Cieszymy się, że grono pasażerów FREENOW powiększa się o futrzanych przyjaciół naszych użytkowników. Zamierzamy im ułatwić zamawianie przejazdu i przemieszczanie się po mieście na dłuższych dystansach, dlatego udostępniamy opcję Pets na głównym ekranie aplikacji. Przypominamy także o odpowiednim przewożeniu małych zwierząt w przeznaczonych do tego transporterach, aby zwierzę mogło podróżować bezpiecznie i nie zakłócało uwagi kierowcy podczas jazdy - mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający FREENOW w Polsce.

 

Z okazji minionego Dnia Psa obchodzonego 1 lipca w Polsce, FREENOW zamierza przekazać datek pieniężny na cele statutowe Fundacji Przyjaciele Palucha działającego przy Schronisku na Paluchu, otaczającej opieką chore i bezdomne zwierzęta, które nie mogą przebywać w schronisku ze względu na stan zdrowia. Łączna równowartość wszystkich przejazdów w dn. 4 lipca w opcji Pets zostanie przez FREENOW w całości przekazana do tej fundacji, dlatego platforma zachęca tego dnia do przejazdów nie tylko pasażerów z małymi zwierzętami.

 

W Warszawie i kilku innych polskich lokalizacjach (np. w Poznaniu), mieszkańcy mogą spotkać na mieście taksówki w pełni oklejone w pieskowe wzory, które oprócz wożenia na co dzień pasażerów, pomagają w transporcie karmy dla schroniska w akcjach organizowanych przez FREENOW.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa? Biuro prasowe
2024-07-24 | 14:00

Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?

Wybór odpowiedniej diety dla psa to ważny element dbania o jego zdrowie i dobre samopoczucie. Według badania grupy Fressnapf, do której należą specjalistyczne sklepy z
Zwierzęta Jak zaplanować udany urlop z pupilem
2024-07-24 | 07:50

Jak zaplanować udany urlop z pupilem

Wakacyjny wyjazd to wspaniała okazja do wzmacniania wyjątkowej więzi łączącej człowieka z czworonożnym przyjacielem. Wspólne spacery w pięknych okolicznościach przyrody,
Zwierzęta Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów
2024-07-19 | 01:00

Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów

Pies? Kot? A może chomik? Bez względu na to, jakie zwierzę mamy w domu, chcemy dla niego jak najlepiej. Zbilansowana karma, zdrowe przekąski, wygodne legowiska czy nowa obroża dla psa –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.