True™ men skin care - nowa marka premium dla mężczyzn

Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Na rynku kosmetyków dla mężczyzn zadebiutowała niedawno polska, wegańska marka premium - True™ men skin care. Pierwsze produkty z linii Advanced Age & Pollution Defence mają za zadanie zapewnić odbiorcom prosty i skuteczny rytuał pielęgnacyjny, oparty na składnikach aktywnych w wysokich stężeniach. Firma ma globalne ambicje - kosmetyki True men skin care są już dostępne w sprzedaży zarówno na polskim rynku, jak i w Niemczech, Austrii, Francji czy Hiszpanii.
Według danych Euromonitor International rynek kosmetyków dla mężczyzn miał osiągnąć w 2020 roku niemal 61 mld dol. – to trzykrotnie więcej niż w 2015 roku. Na jego rozwój ma wpływ rosnąca świadomość przedstawicieli płci męskiej odnośnie pielęgnacji czy trendy skupione wokół zdrowego trybu życia i dbania o ciało. Mimo dynamicznego wzrostu, męska pielęgnacja wciąż stanowi zaledwie kilka procent całego rynku kosmetyków. Widać to chociażby na przykładzie Polski, gdzie rodzime marki stworzone z myślą o mężczyznach to wciąż produkty niszowe, z których większość przeznaczona jest do pielęgnacji brody i zarostu.
Marka stworzona z własnych potrzeb
Kosmetyczną niszę postanowił zapełnić Maciej Adamaszek, doświadczony twórca marek, biznesmen i prezes spółki Ferrumlabs, który poszukiwał skutecznych, jakościowych preparatów do pielęgnacji twarzy w rozsądnych cenach. Brak produktów spełniających jego oczekiwania zmobilizował go do stworzenia własnych kosmetyków. Tak powstało True™ men skin care. – Zależało mi na zbudowaniu marki bez dużej liczby produktów, których konieczności użytkowania nie do końca rozumiemy. Chciałem stworzyć kosmetyki, które są wygodne w użyciu i faktycznie działają. Takie, w których składniki aktywne są w realnie skutecznych stężeniach. Takie, które opierają się na wiedzy, osiągnięciach biotechnologii i nauki. Zebrałem wokół siebie zespół ekspertów o podobnej filozofii patrzenia na męskie potrzeby i z myślą o nowoczesnych mężczyznach, wymagających i szukających jakości oraz skuteczności, stworzyliśmy zaawansowaną linię męskich kosmetyków – mówi Maciej Adamaszek.
Prosty, kompleksowy rytuał pielęgnacyjny
True™ men skin care to owoc niemal dwóch lat badań rynku, pracy nad formulacjami, koncepcją marki oraz tworzenia sieci podwykonawców i dystrybutorów. Pierwsza linia wypuszczona na rynek – Advanced Age & Pollution Defence – to produkty zapewniające zaawansowaną ochronę przed starzeniem się skóry i negatywnym wpływem zanieczyszczeń środowiska. - Naszym celem było opracowanie prostego, skutecznego rytuału pielęgnacyjnego, zgodnego z potrzebami współczesnego, dbającego o siebie mężczyzny. Nasz przepis na zadbaną skórę twarzy zakłada nawilżenie i ochronę w dzień oraz regenerację w czasie nocy – dodaje Maciej Adamaszek. W linii, jak dotąd, znalazł się krem nawilżający na dzień z filtrem UV oraz regenerujący krem do twarzy na noc. Oba produkty są w 100 proc. wegańskie, produkowane w Europie i wyróżniające się maksymalnym dopuszczalnym stężeniem składników aktywnych. Kosmetyki True men skin care są wolne od: olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu.
Produkty True™ men skin care są dostępne w sprzedaży w Polsce, w Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Hiszpanii, Francji oraz we Włoszech. Wkrótce marka wejdzie też na kolejne europejskie rynki. Jako że filozofia marki zakłada docieranie do mężczyzn, którzy dbają o siebie, ale także o innych, firma planuje przekazać w 2021 roku 5 proc. zysku ze sprzedaży swoich produktów na rzecz Fundacji Dorastaj z Nami, pomagającej dzieciom bohaterów, którzy zginęli lub zostali poszkodowani na służbie. Więcej informacji na temat marki i produktów można znaleźć na stronie Truemenskincare.com.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.