„Twój wymarzony Dzień Dziecka” w Coccodrillo
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_1028673748,w_170,h_95,wo_170,ho_95,r_png,_small.png)
Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Dziecięca marka modowa Coccodrillo organizuje z okazji Dnia Dziecka specjalną akcję zakupową pod hasłem „Twój Wymarzony Dzień Dziecka”. Począwszy od 29 maja, w sklepach stacjonarnych Coccodrillo w całej Polsce, do zakupów dołączane będą zabawki, gry i bony od partnerów przedsięwzięcia. Akcja potrwa do 1 czerwca bądź do wyczerpania zapasów. Marka celebruje Dzień Dziecka także w przestrzeni online, gdzie 1 czerwca zostanie uruchomiony konkurs dla najmłodszych z ponad 50 nagrodami do wygrania.
Coccodrillo rozpocznie świętowanie Dnia Dziecka już w sobotę, 29 maja. W 245 salonach stacjonarnych w całej Polsce ruszy akcja promocyjna, w ramach której przy zakupach za minimalną kwotę 100 zł klienci będą mieli możliwość dokupienia w symbolicznej cenie 1 gr zabawek i gier przygotowanych przez partnerów akcji – dziecięce marki Alexander, Blocki/Mubi, Janod oraz Tuban.
Podczas „Twojego wymarzonego Dnia Dziecka” w Coccodrillo w salonach będą także rozdawane bony rabatowe do sali zabaw Fikołki. Klienci otrzymają jeden bon zniżkowy przy zakupach na kwotę 50 zł, dwa bony przy kwocie 80 zł, a trzy – przy 100 zł. Poza wymienionymi działaniami marka ma też przygotowane drobne niespodzianki dla wszystkich klientów, którzy dokonają zakupów w sklepach stacjonarnych.
- Dzień Dziecka to, z perspektywy Coccodrillo, zdecydowanie najważniejsze święto w roku. Dzieci oraz ich radość i beztroska stanowią DNA naszej marki, działamy dla ich i z myślą o nich. Stąd pomysł, by w tym szczególnym dniu zorganizować dla najmłodszych szereg specjalnych atrakcji, które sprawią im dodatkową frajdę ze świętowania – mówi Paulina Żaczyk, p.o. Kierownika Marketingu Coccodrillo.
Marka Coccodrillo będzie świętować Dzień Dziecka także w przestrzeni online. Z myślą o wspieraniu kreatywności najmłodszych, 1 czerwca na fanpage’u Coccodrillo w serwisie Facebook ruszy konkurs, także pod hasłem „Twój wymarzony Dzień Dziecka”. Potrwa on do 13 czerwca, a do wygrania będzie aż 50 nagród od partnerów akcji, wśród których znalazły się marki: Dickie Toys, Janod, szkoła Novakid, wydawnictwo Publicat i Simba.
Szczegółowe informacje na temat akcji realizowanych pod hasłem „Twój wymarzony Dzień Dziecka” będzie można znaleźć m.in. na Facebooku Coccodrillo i na stronie sklepu Pl.coccodrillo.eu.
Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to 244 sklepy w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.
![Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe](/files/1513931156/pexels-designecologist-887349,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
![Konumpcja alkoholu](/files/1513931156/2025.01.23-wykres-konsumpcja-alkoholu-studniowka-badania-iqs_2,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
![Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush](/files/_uploaded/glownekonf_818318337,w_261,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.