Komunikaty PR

Uber Eats Awards: startuje plebiscyt na najlepsze restauracje w całej Polsce

2023-08-16  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

Zygmunta Słomińskiego 7/777
00-195 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Platforma Uber Eats słucha swoich użytkowników i zaprasza ich do wyróżnienia najlepszych restauracji w ogólnopolskim plebiscycie. Lokale mogą zostać nagrodzone aż w 5 kategoriach: Palce lizać, Najlepsza obsługa, Najlepsza potrawa wege, Tanio a dobrze oraz Moje odkrycie roku. To niepowtarzalna szansa nie tylko by docenić starania restauratorów, ale także otrzymać kody rabatowe uprawniające do złożenia zamówienia bez opłaty za dostawę.

 

Rozpoczął się plebiscyt na najlepsze restauracje organizowany przez Uber Eats. Jedna z najpopularniejszych platform do zamawiania jedzenia online, zachęca do głosowania na swoje ulubione lokale. W blisko 40 lokalizacjach, w których działa Uber Eats wyłonionych zostanie aż 5 zwycięzców, po jednym w każdej z następujących kategorii:
 

  • Palce lizać
    Najlepsza jakość gwarancją wygranej. Zawsze świetnie pachnie, zawsze najlepiej smakuje i zawsze dostaje 11/10! 
     
  • Najlepsza obsługa
    Dba o klienta nawet wtedy, gdy nie ma go na miejscu. Ręcznie wypisane pozdrowienia, bon na kolejne zamówienia, estetyczne opakowanie. Wszystko co sprawia, że czujemy się wyjątkowi. 

 

  • Najlepsza potrawa wege
    Restauracja, która docenia bezmięsne wybory i proponuje więcej niż sałatkę. Najlepsza kombinacja nowych smaków i zamienników dla wegetarian.
     
  • Tanio a dobrze
    Najlepszy stosunek ceny do jakości. Gdzie można zjeść, i to dobrze, ale nie zbankrutować.
     
  • Moje odkrycie roku
    To restauracja, która zrobiła największe wrażenie na głosujących w ostatnim czasie. Być może są tam od lat, a być może dopiero co się otworzyli - to nieistotne. 

 

Zwycięskie restauracje zostaną wyróżnione statuetkami Uber Eats Awards, a także otrzymają od firmy specjalny pakiet marketingowy o wartości 10.000 PLN.

 

“Organizując Uber Eats Awards chcemy oddać głos konsumentom, bo to oni wiedzą najlepiej gdzie chcą zamawiać i dlaczego. W ten sposób chcemy nagrodzić restauracje za ich nieustanną determinację do podnoszenia jakości usług i znaleźć miejsca które zachwycają konsumentów. ” - mówi Michał Dubisz, general manager Uber Eats w Polsce.

 

Za udział w głosowaniu Uber Eats nagrodzi każdego z uczestników kodem rabatowym*, który umożliwi złożenie zamówienia bez ponoszenia opłaty za dostawę. 

 

Głosowanie odbywa się w dniach od 16 do 30 sierpnia na stronie https://ubereatsawards.pl/. 

 

*Kod rabatowy będzie ważny do 31 sierpnia 2023 r. i może zostać wykorzystany jednorazowo przy zamówieniu na platformie Uber Eats w Polsce. Kod rabatowy będzie ważny tylko dla zamówień o wartości koszyka minimum 40 PLN. Kod rabatowy dotyczy wyłącznie opłaty za dostawę, nie dotyczy dodatkowych pozycji z koszyka / opłat.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI? Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI?

Miesiąc temu, restauracja NUTA pod batutą Chefa Andrei Camastry powtórzyła swój sukces sprzed roku, utrzymując kulinarnego Oscara – gwiazdkę Michelin. Jest to gwarancja
Żywienie Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
2024-07-30 | 15:35

Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!

Marzysz o podróży dookoła świata, smakując przy tym smaków różnorodnych kuchni? Dzięki produktom marki FRoSTA, z łatwością przygotujesz szybkie i smaczne dania
Żywienie Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
2024-07-30 | 13:15

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.