Komunikaty PR

Uber i Lotnisko Chopina świętują pierwsze urodziny współpracy

2023-07-27  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

Zygmunta Słomińskiego 7/777
00-195 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Uber i Lotnisko Chopina świętują pierwszy rok współpracy. Z tej okazji Uber uruchomił innowacyjną funkcję zamawiania przejazdu z wykorzystaniem PINu, dzięki czemu Lotnisko Chopina jest trzecim na świecie portem lotniczym, z którego pasażerowie mogą zamawiać taksówki w ten sposób. W ciągu pierwszego roku współpracy z usługi Uber Airport skorzystało ponad 700 tysięcy pasażerów, pochodzących z 86 krajów.

W lipcu ubiegłego roku Uber, najbardziej znana aplikacja do zamawiania przejazdów, została partnerem największego portu lotniczego w Polsce - Lotniska Chopina. W tym celu uruchomiono specjalny produkt umożliwiający zamawianie przejazdu bezpośrednio z Hali Przylotów.

 

Przejazdy w ramach Uber Airport realizowane są przez kierowców z najwyższymi ocenami, spełniających wysokie wymagania lotniska, między innymi posiadających polskie prawo jazdy. Obecnie w ramach produktu dostępnych jest ponad 400 samochodów o podwyższonym standardzie, minimum z segmentu C.  

- Dojazd na i z lotniska to nieodłączny element podróży lotniczych. Jako zarządzający lotniskiem staramy się ten etap jak najbardziej naszym pasażerom ułatwić. Dlatego ogromnie cieszy nas trwająca już od roku bardzo dobra współpraca z firmą Uber. W sezonie wakacyjnym Lotnisko Chopina odprawia średnio około 61 tys. osób w ciągu doby. Przy tak dużym ruchu pasażerskim sprawny transfer z i do portu, który zapewnia Uber, pozytywnie wpływa na komfort podróżujących oraz całą organizację komunikacji wokół terminalu lotniska. - mówi Anna Dermont, Zastępca Dyrektora Biura Zarządu, Rzecznik Prasowy.

 

Tysiące pasażerów dziennie

Od momentu uruchomienia usługa cieszy się ogromną popularnością wśród przylatujących na stołeczne lotnisko. W ciągu roku skorzystało z niej ponad 700 tysięcy pasażerów, a łączna liczba przejechanych przez nich kilometrów jest bliska 92 obwodom Ziemi. 

Na wynik ten składają się zarówno krótkie, lokalne trasy po stolicy jak i nietypowe zamówienia. Chociaż przejazdy z lotniska najczęściej kończą się w centrum Warszawy, rekordzista zamówił przejazd o długości 621 km.

Z usługi korzystają pasażerowie dosłownie z każdego zakątka globu, bowiem aż z 86 krajów. Najczęściej z usługę zamawiali użytkownicy z Polski, Ukrainy, Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Rumunii, Portugalii, Kanady oraz Holandii. 

 

Zamawianie przez PIN. Lotnisko Chopina jako trzecie na świecie skorzysta z tej opcji

Na rocznicę współpracy firma udoskonaliła usługę Uber Airport o funkcję PIN, który wyświetla się użytkownikowi w momencie zamówienia przejazdu. Pozwala to podróżującemu na wejście do pierwszego samochodu dostępnego w strefie na dolnym poziomie hali przylotów. Po podaniu kodu PIN, kierowcy wyświetla się cel podróży. 

 

- Wprowadzenie PINu skróciło proces oczekiwania na przejazd. Początkowo wynosił on około 4 minuty, ale obecnie w wielu przypadkach samochód jest dostępny dla pasażera już w momencie zamówienia. To innowacja, jakiej Uber jeszcze nie wprowadzał w Europie  - powiedział Marcin Moczyróg, Dyrektor Regionalny Uber w regionie CEE

Lotnisko Chopina jest pierwszym terminalem w Europie i trzecim na świecie z funkcją zamawiania przez PIN. Przed stołecznym portem opcja została uruchomiona na lotniskach w Dubaju i Melbourne.

Ruch na Lotnisku Chopina stale rośnie - w czerwcu liczba pasażerów po raz pierwszy przekroczyła wartość z tego samego okresu 2019 roku. W lipcu i sierpniu z portu korzysta około 60.000 osób dziennie. Aktualnie pasażerowie mają ułatwiony dostęp do taksówek Uber Airport, które podjeżdżają na pierwszą, najbliższą terminalowi, nitkę dojazdową na poziomie przylotów.

Aby uczcić wyjątkowy rok współpracy, 27 lipca Uber przygotował akcję specjalną w strefie przylotów. Do zdobycia były między innymi specjalne gadżety oraz kody na bezpłatne przejazdy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl Biuro prasowe
2024-07-31 | 13:00

Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl

Lato w pełni, a to oznacza czas wakacyjnych wyjazdów. Jak pokazują dane sprzedażowe Fru.pl Polacy planują podróże i szukają najlepszych ofert już od początku roku. Od
Podróże Kiwi.com sprawdza, w jakie role najczęściej się wcielamy na urlopie.
2024-07-30 | 13:00

Kiwi.com sprawdza, w jakie role najczęściej się wcielamy na urlopie.

Jak wskazują wyniki badania przeprowadzonego wśród respondentów z Polski na zlecenie Kiwi.com, Polacy mają bardzo bogate plany podróżnicze. Co trzeci ankietowany ma zamiar
Podróże Korea Południowa w sierpniu: Gorący, ale fascynujący kierunek
2024-07-29 | 15:00

Korea Południowa w sierpniu: Gorący, ale fascynujący kierunek

Sierpień w Korei Południowej to miecz obosieczny. Choć na pierwszy rzut oka upał i wilgotność w sierpniu w Korei Południowej mogą być intensywne, kraj ten oferuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.